apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Niks met kokosnoten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks met kokosnoten?
Het lijkt net alsof ze weer is begonnen met nadenken en geen rol meer speelt. Deze Harris zou nog een kans kunnen maken.
Nou, kom er maar in @inVorm en @apfelstrudel...
Als dit echt zo is, dan is het wel gek, maar ook aan de kant van de Republikeinen, want Trump doet het nu beter dan 4 jaar geleden?
Ook de aantallen bij de Republikeinen in 2020 lijken bizar hoog. Het maakt echt wel nieuwsgierig wat daar nu echt gebeurd is.Dit keer hebben ze er geen miljoenen inmail ballots doorheen kunnen rammen, maar dit wist jij wel.
Heb je je ook maar 3 minuten verdiept in de amerikaanse verkiezingen? Zonder covid hoax is er al een (flinke) marge waarin gefraudeerd kan worden. Voor beide kantenOok de aantallen bij de Republikeinen in 2020 lijken bizar hoog. Het maakt echt wel nieuwsgierig wat daar nu echt gebeurd is.
Vermoedelijk wel iets meer dan 3 minuten.Heb je je ook maar 3 minuten verdiept in de amerikaanse verkiezingen? Zonder covid hoax is er al een (flinke) marge waarin gefraudeerd kan worden. Voor beide kanten
Is inderdaad wel raar. Maar je kan niet zomaar stemmen. Hé hebt op sommige plekken gewoon brievenbussen staan en daar gooi je je vote in. 😂Vermoedelijk wel iets meer dan 3 minuten.
Ik heb met "stijgende verbazing" zitten kijken naar een filmpje van iemand in Californië die zich nergens hoefde te identificeren op geen enkele manier.
Zoals de situatie toen was wel ja. Reken maar dat er dit jaar een vergrootglas op de verkiezingen gelegd is en blijkbaar is het de democraten niet gelukt die 15 miljoen immigranten die ze naar binnen geharkt hebben de afgelopen 4 jaar nu naar de stembus te krijgen.Dus met Trump als president konden de democraten de boel veel beter bedonderen dan nu?
Dus met Trump als president konden de democraten de boel veel beter bedonderen dan nu?
Niet alleen in Californië. In sommige staten zijn ze tot de conclusie gekomen dat voter ID racisme is..Vermoedelijk wel iets meer dan 3 minuten.
Ik heb met "stijgende verbazing" zitten kijken naar een filmpje van iemand in Californië die zich nergens hoefde te identificeren op geen enkele manier.
Buiten het feit dat ik dat filmpje iets anders bekijk, was onderstaande wel een positieve uitzondering bij CNN.

Blijf mij altijd verbazen over volwassenen die hun emoties niet onder controle kunnen houden en dit gaan ventileren op social media.Had wel een nsfw-spoiler op gemogen met die big ass titties in beeld.
![]()
Alles voor de likes en clicks, vooral niet voor elkaar onder doen.Blijf mij altijd verbazen over volwassenen die hun emoties niet onder controle kunnen houden en dit gaan ventileren op social media.