XXL Nutrition

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Dit keer hebben ze er geen miljoenen inmail ballots doorheen kunnen rammen, maar dit wist jij wel.
Ook de aantallen bij de Republikeinen in 2020 lijken bizar hoog. Het maakt echt wel nieuwsgierig wat daar nu echt gebeurd is.

Tja, Boris van der Ham, u snapt wel waarom hij geen leuk overheidsbaantje gekregen heeft.

Ook de aantallen bij de Republikeinen in 2020 lijken bizar hoog. Het maakt echt wel nieuwsgierig wat daar nu echt gebeurd is.
Heb je je ook maar 3 minuten verdiept in de amerikaanse verkiezingen? Zonder covid hoax is er al een (flinke) marge waarin gefraudeerd kan worden. Voor beide kanten

Heb je je ook maar 3 minuten verdiept in de amerikaanse verkiezingen? Zonder covid hoax is er al een (flinke) marge waarin gefraudeerd kan worden. Voor beide kanten
Vermoedelijk wel iets meer dan 3 minuten.

Ik heb met "stijgende verbazing" zitten kijken naar een filmpje van iemand in Californië die zich nergens hoefde te identificeren op geen enkele manier.

1730935059470.png

Ik heb met "stijgende verbazing" zitten kijken naar een filmpje van iemand in Californië die zich nergens hoefde te identificeren op geen enkele manier.
Is inderdaad wel raar. Maar je kan niet zomaar stemmen. Hé hebt op sommige plekken gewoon brievenbussen staan en daar gooi je je vote in. 😂

Dus met Trump als president konden de democraten de boel veel beter bedonderen dan nu?

Dus met Trump als president konden de democraten de boel veel beter bedonderen dan nu?
Zoals de situatie toen was wel ja. Reken maar dat er dit jaar een vergrootglas op de verkiezingen gelegd is en blijkbaar is het de democraten niet gelukt die 15 miljoen immigranten die ze naar binnen geharkt hebben de afgelopen 4 jaar nu naar de stembus te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter

Niet alleen in Californië. In sommige staten zijn ze tot de conclusie gekomen dat voter ID racisme is..
Met o.a. als gevolg dat iemand in meerdere county's kan stemmen.

In ander nieuws:
'It seems like it might be blackmail': Bob Woodward shares what insiders speculate about Trump and Putin's relationship

Een kort fragmentje van een minuut dat zeer de moeite waard is om te zien. Althans, het staat bij CNN bovenaan onder 'Top News'.

Trump is weer(of nog steeds?) een marionet van Putin, aldus CNN.
Ik krijg warempel déjà vu's.

Deze opa doet flink zijn best om meer seniel over te komen dan Sleepy Joe. Er komt geen enkele coherente zin uit zijn mond. Allemaal wazig gebrabbel. En dit is dus 'top news' rubriek waardig, aldus CNN.

Interessante timing trouwens. Tijdens de verkiezingscampagnes heb ik vrijwel niets gehoord over Russian collusion. En nu, de dag na Trumps overwinning, probeert CNN zijn democratische overwinning alweer te ondermijnen met deze uitgekauwde Russian collusion propaganda bullshit.

f**k CNN

De overwinning van Trump verklaard vanuit de veranderingen in de cultuur.

Dit sluit mooi aan bij het verhaal dat Baron Trump aan z'n vader heeft uitgelegd dat die podcasts zo'n groot bereik hebben. In die podcasts zagen mensen een heel andere Trump. TV-zenders in de VS hebben een relatief klein bereik.

Draadje over Top Gun, Star Wars, DEI en Joe Rogan.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dit is dan geen CNN, maar wel bijzonder vermakelijk.

Het is blijkbaar makkelijker om witte mannen zonder college degree de schuld te geven dan de hand in eigen boezem te steken.

Wij hebben gelijk en als je het daar niet mee eens bent is dat een bewijs van ons gelijk en ben je een domme witte racist.

Blijf mij altijd verbazen over volwassenen die hun emoties niet onder controle kunnen houden en dit gaan ventileren op social media.
Alles voor de likes en clicks, vooral niet voor elkaar onder doen.

Bovendien geldt in die hoek dat niet de feiten, maar je emoties bepalen wat de waarheid is.

Terug
Naar boven