AndroidHealthClinic

Het grote anatomie en oefeningen topic voor maximale groei

poeh anatomie der menschen hahaha, en bewegingslees odnerste extremiteit

• Topic Starter Topic Starter
grappig trouwens dat me topic...topic van de week is ....[krijg ik nu ook karma :P ]

Lol veel plezier met alles op te zoeken. :p

Denk je trouwens echt dat het nodig is om iedere kop van elke spier te isoleren?

Denk je trouwens echt dat het nodig is om iedere kop van elke spier te isoleren?

neej

ten eerste kan dat niet

ten tweede lees bovenaan de eerste post.

waar het mij om gaat is om misverstanden uit de weg te gaan.
ik heb altijd gedacht dat een dumbbell shoulder press voor de middelste schouder kop was...het blijkt dus niet zo te zijn.

en ga zo maar door.

Laatst bewerkt:
Pars acromialis ligt lateraal. Ik weet niet waar je gelezen hebt dat deze mediale kop genoemd wordt, maar het klops alleszins niet.
Mediaal = naar de middellijn van je lichaam toe, lateraal = er van weg.
Tot zover het theorielesje. :p

Pars acromialis ligt lateraal. Ik weet niet waar je gelezen hebt dat deze mediale kop genoemd wordt, maar het klops alleszins niet.
Mediaal = naar de middellijn van je lichaam toe, lateraal = er van weg.
Tot zover het theorielesje. :p

topografisch gezien heb je gelijk maar het wordt ook zeer vaak de mediale kop genoemd, samu. en da's natuurlijk ook logisch;)

topografisch gezien heb je gelijk maar het wordt ook zeer vaak de mediale kop genoemd, samu. en da's natuurlijk ook logisch;)
Heb ik nog nooit van gehoord, heb het alleen hier gelezen de laatste dagen. Als je van de anatomische houding en de standaardregels uitgaat, klopt het gewoon niet. Moet je mij eens uitleggen waarom het logisch is dat men dit de mediale kop gaat noemen, als hij zo lateraal ligt...???

Heb ik nog nooit van gehoord, heb het alleen hier gelezen de laatste dagen. Als je van de anatomische houding en de standaardregels uitgaat, klopt het gewoon niet. Moet je mij eens uitleggen waarom het logisch is dat men dit de mediale kop gaat noemen, als hij zo lateraal ligt...???

omdat hij in het medium ligt.:D

Daar doe je veel moeite voor KARMA voor jou

:rolleyes:

Waar blijven de updates? Hebben we eens een topic waar je veel in kan leren, verwatert het... :(

zoals je misschien meegekregen hebt was ik de domme reacties [inmiddels verwijderd door demods] zat en had ik zoiets van ik doe het wel voor mezelf.

nadat ik toch aardig wat reacties heb gehad of ik door wilde gaan zal ik dit doen.

ik ga morgen verder met kuiten en dan pak ik weer 1 spiergroep per dag

Ik vind het een goed initiatief.
Erg belangrijk voor de beginnende trainer die maar wat aanklooit en eigelijk weinig idee heeft hoe het lichaam in elkaar zit.

karma kerel. goed initiatief.

De eerste die nog een negatieve reactie plaatst krijgt van mij 2 strafpunten en een maandban, begin het beetje zat te worden nu.

kuiten zijn gedeeltelijk toegevoegd...

er komt nog wat bij over de verschillende koppen maar ff geduld.
morgen komt rug :D

Terug
Naar boven