Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Bewegen is gezond dus ik geloof dat het levensjaren redt.
Nee sinds corona de wereld in kwam geldt dat niet meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bewegen is gezond dus ik geloof dat het levensjaren redt.
Nee sinds corona de wereld in kwam geldt dat niet meer.

Ik weet niet zeker wat je met "zo'n feestje" bedoeld, maar ik bezoek festivals en evenementen.
Ziekenhuisopnames dalen nog, nog niets aan de hand.3600 besmettingen
Wanneer gaan de sportscholen weer dicht?![]()
Dat weten we over twee weken.

Wat een irritante zwart vlekje op de achtergrond.Hij lijkt wel met elk filmpje dat ik zie verder af te glijden, mijn hemel. Al is het aardig, moet gezegd worden, dat hij zijn doelgroep wat van cultuur meegeeft. Nadeel is dat de overige cabaretiers minder werk hebben.
Trump kreeg er in de states laatste verkiezingen bijna 80 miljoen mensen mee naar de stembus. Nederland begint er ook klaar voor te zijn dat iemand het opneemt tegen de deepstate (of enge mijardairsclubje as you will). f**k die ideologie die nu gepushed wordt. Keer op keer als er een ideoligie doorgedrukt wordt eindigd dat in ellende, Thierry heeft opgelet bij geschiedenisles en weet dit.Hij lijkt wel met elk filmpje dat ik zie verder af te glijden, mijn hemel. Al is het aardig, moet gezegd worden, dat hij zijn doelgroep wat van cultuur meegeeft. Nadeel is dat de overige cabaretiers minder werk hebben.
En je vindt jezelf nog steeds geen complotwappie?

Maar heb je gelachen? Lachen is goed voor de weerstand, in tegenstelling tot bang binnenzitten.Toch maar even gekeken, gelijk jammer dat ie het compleet mis heeft over vals positieven.