AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

3600 besmettingen

Wanneer gaan de sportscholen weer dicht? :mad:

De waarheid is hard voor de Cojona wappies

De waarheid is hard voor de Cojona wappies

Hij lijkt wel met elk filmpje dat ik zie verder af te glijden, mijn hemel. Al is het aardig, moet gezegd worden, dat hij zijn doelgroep wat van cultuur meegeeft. Nadeel is dat de overige cabaretiers minder werk hebben.

Hij lijkt wel met elk filmpje dat ik zie verder af te glijden, mijn hemel. Al is het aardig, moet gezegd worden, dat hij zijn doelgroep wat van cultuur meegeeft. Nadeel is dat de overige cabaretiers minder werk hebben.
Wat een irritante zwart vlekje op de achtergrond.

Trump kreeg er in de states laatste verkiezingen bijna 80 miljoen mensen mee naar de stembus. Nederland begint er ook klaar voor te zijn dat iemand het opneemt tegen de deepstate (of enge mijardairsclubje as you will). f**k die ideologie die nu gepushed wordt. Keer op keer als er een ideoligie doorgedrukt wordt eindigd dat in ellende, Thierry heeft opgelet bij geschiedenisles en weet dit.

En je vindt jezelf nog steeds geen complotwappie? :roflol:
Michael Buble Love GIF by bubly

Misschien een idee om die kleurcodes bij te stellen nu de impact op de zorg nihil zal zijn.

Of gewoon stoppen met testen.

De oudjes zijn ingeënt. Het is voorbij, klaar.

Terug
Naar boven