MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

gebaseerd op de voorgaande vaccins en hun ontwikkelings tijden , als het devies is vertrouw nou maar gewoon want vaccins zijn gewoon veilig dan zie ik toch graag de zelfde inspanning terug in het covid vaccin als bij voorgaande vaccins . Nu is onder politieke druk een x aantal vaccins als veilig en werkend bestempeld en dat is precies waar de schoen knelt voor mij . vind het allemaal maar korte termijn paniek voetbal
Als heel veel zaken nu tegelijk worden uitgevoerd ipv achterelkaar dan kan er in totaal veel meer tijd ingestoken zijn dan voorheen en het toch eerder afgerond zijn.

Als heel veel zaken nu tegelijk worden uitgevoerd ipv achterelkaar dan kan er in totaal veel meer tijd ingestoken zijn dan voorheen en het toch eerder afgerond zijn.
mogelijk , maar mogelijk vergroot dat ook foutmarges binnen een proces

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.244
gebaseerd op de voorgaande vaccins en hun ontwikkelings tijden , als het devies is vertrouw nou maar gewoon want vaccins zijn gewoon veilig dan zie ik toch graag de zelfde inspanning terug in het covid vaccin als bij voorgaande vaccins . Nu is onder politieke druk een x aantal vaccins als veilig en werkend bestempeld en dat is precies waar de schoen knelt voor mij . vind het allemaal maar korte termijn paniek voetbal
Waarbij de farmaceuten immuniteit hebben gekregen.

Waarbij de farmaceuten immuniteit hebben gekregen.
als ik toen wist wat ik nu wist was mijn aandelen porto uitgebreid geworden met pfizer , johnson en johnson , astra zeneca etc etc laat het aan big pharma om grof te verdienen aan het lijden van het klootjes volk

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.248
Wordt dat dan centraal aangestuurd of zijn er nu heel veel machthebbers op hetzelfde idee gekomen?
Geen idee. Ik weet alleen dat ze er mee bezig zijn. Semi publiekelijk. Wanneer er naar gevraagd wordt doen ze alsof hun neus bloed.

Want denk jij ervan? Van build back better en de great reset? Ze hebben zelf gezegd dat deze crisis geschikt is om hun plannen door te zetten.

ik plaats geen dakkapellen , ik pre fab ze wel wereld van verschil en ander process
En degene die ze prefab bij je afneemt plaatst hem binnen een dag? Dan heb ik meer vertrouwen in een ouderwetse aanpak waarbij mijn dak een aantal dagen niet waterdicht is. Als je er de tijd voor neemt is het uiteindelijk altijd beter.

Want denk jij ervan? Van build back better en de great reset? Ze hebben zelf gezegd dat deze crisis geschikt is om hun plannen door te zetten.
Ik denk dat er van alles op de achtergrond speelt en in achterkamertjes wordt bekokstoofd. Ik kan me daar door mijn witte privilege eerlijk gezegd niet druk om maken.

En degene die ze prefab bij je afneemt plaatst hem binnen een dag? Dan heb ik meer vertrouwen in een ouderwetse aanpak waarbij mijn dak een aantal dagen niet waterdicht is. Als je er de tijd voor neemt is het uiteindelijk altijd beter.
zie je dat jij met je klauwen van gereedschap ver van bouw werkzaamheden moet blijven , ieder zijn eigen vak lam lul

Heeft Australië niet gewoon te weinig vaccin?

De rest van je post is gelijkwaardige onzin.

Wappies spreken altijd onzin in de ogen van de schapies.

O ja klopt ze lopen in Australië achter.
De reden is best ironisch. AZ wat veilig werd geacht, bleek toch niet veilig genoeg voor 60+. Als je daar van te voren angstig voor was dan was je een Wappie.
Nu er te veel wappies zijn omtrent AZ, bestellen ze maar wat anders en gaat ondertussen het land maar weer op slot bij één besmetting :roflol:

Wappies spreken altijd onzin in de ogen van de schapies.

O ja klopt ze lopen in Australië achter.
De reden is best ironisch. AZ wat veilig werd geacht, bleek toch niet veilig genoeg voor 60+. Als je daar van te voren angstig voor was dan was je een Wappie.
Nu er te veel wappies zijn omtrent AZ, bestellen ze maar wat anders en gaat ondertussen het land maar weer op slot bij één besmetting :roflol:
Jouw onzin bestaat, zoals het Australische voorbeeld illustreert, uit feitelijke onjuistheden. Vervolgens ga jij met die verkeerde uitgangspunten doen alsof mensen daar in grote getale tegen vaccineren zijn.

Het "gelijk" dat "wappies" volgens jou hebben is het gelijk van een weerman die iedere avond roept dat er morgen een zware storm komt. Er is af en toe best een dag dat hij gelijk heeft.

dat ga ik niet zeggen , pre fab is net zo goed maat werk dat is waar vriend steks aka lamlul de plank mis sloeg :P
Ik was al te laat met reageren, deze reactie stond er nog bij een volgende post.

Het punt is wel dat het zichtbare werk niet gebeurt waar de dakkapel geplaatst wordt en dat het een andere manier van werken is.

Dat maakt een vergelijking met de ontwikkeling van covid vaccins, wat mij betreft geen onaardige, hoewel er best wat haken en ogen aan zullen zitten.

Dus wij moeten ons dan ook niet bemoeien met het besturen van het land / de wereld.
dat is een grondwettelijk recht , de 2de kamer zou ons moeten vertegenwoordigen . om wilders te quoten : die liggen liever met hun salaris in bed the netflixxen

Jouw onzin bestaat, zoals het Australische voorbeeld illustreert, uit feitelijke onjuistheden. Vervolgens ga jij met die verkeerde uitgangspunten doen alsof mensen daar in grote getale tegen vaccineren zijn.

Het "gelijk" dat "wappies" volgens jou hebben is het gelijk van een weerman die iedere avond roept dat er morgen een zware storm komt. Er is af en toe best een dag dat hij gelijk heeft.

Ik wist dat Australië pas op 30% zat maar wat de reden was niet. Nu ik die gelezen heb is het wel toepasselijk, het vaccin werd niet veilig genoeg geacht.

Het deed er niet zo heel erg toe of dit door weigeraars komt of andere redenen, het was maar om aan te geven dat je al snel als wappie wordt beschouwd als je een minderheid bent, terwijl het in een ander land andersom kan zijn.
Er zullen vast andere landen of Staten zijn waar de bereidheid veel lager is dan in Nederland, zijn dat dan allemaal wappies. De essentie begrijp je wel.

Ik was al te laat met reageren, deze reactie stond er nog bij een volgende post.

Het punt is wel dat het zichtbare werk niet gebeurt waar de dakkapel geplaatst wordt en dat het een andere manier van werken is.

Dat maakt een vergelijking met de ontwikkeling van covid vaccins, wat mij betreft geen onaardige, hoewel er best wat haken en ogen aan zullen zitten.
de gevolgen zijn aanzienlijk groter bij een foutief vaccin als een misberekening van mijn constructeur/werkvoorbereider . daarbij is de fabricage/ plaatsing van een dakkapel niet een zaak van volks gezondheid . hoewel de vergelijking van steks in eerste instantie lijkt te kloppen is de context van een geheel ander niveau

Terug
Naar boven