AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

@Mentat wat vindt je van het beleid in Australië tegenover UK?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.262
dat is een grondwettelijk recht , de 2de kamer zou ons moeten vertegenwoordigen . om wilders te quoten : die liggen liever met hun salaris in bed the netflixxen
De tweede kamer zou het kabinet moeten controleren. Indien noodzakelijk ministers laten aftreden dmv moties van wantrouwen indien ze hun taken verzuimen (bijv door incompetentie).

Dit gebeurt dus vrijwel niet. Ja, af en toe was loze woorden voor de bühne maar dan te scheiterig om een motie van wantrouwen te steunen.

Ja man. Wetenschappelijk bewezen! Trust the science! Wees geen wappie!

Het was een kleine pil, met grote gevolgen. Zestig jaar geleden schreven artsen massaal een middel voor dat een zwangerschap zonder problemen beloofde, het DES-hormoon. Tot 1975 werd het hormoon gebruikt. Een wondermiddel, maar zo bleek veel later: nutteloos en ook heel schadelijk.

Tot op de dag van vandaag ondervinden in Nederland alleen al 220.000 moeders en hun kinderen de wrange gevolgen hiervan. Tot nu toe waren het vooral de DES-dochters die met gezondheidsproblemen kampten: misvormde baarmoeders, problemen met vruchtbaarheid en vaginakanker. Suzanne van Dinther is DES-dochter. Zij kan er maar moeilijk over praten met haar moeder. ‘Ergens is het een verboden onderwerp, wat niet aangeboord dient te worden. Zij kon er niets aan doen en ik ook niet’.

Waarschuwing​

In 1971 blijkt uit Amerikaans onderzoek hoe ernstig de gevolgen zijn. In de Verenigde Staten wordt om die reden onmiddellijk gewaarschuwd te stoppen met het voorschrijven van DES bij zwangere vrouwen. In Nederland gaat dat een stuk trager. In 1972 moeten de pharmaceuten de bijsluiter aanpassen. In februari 1974 komt het Ministerie van Voksgezondheid met het advies om DES tijdens de zwangerschap niet meer voor te schrijven. Het lijkt er op dat artsen daar pas in 1975 massaal gehoor aan geven. DES wordt niet uit de handel genomen, omdat het middel ook voor andere doeleinden gebruikt wordt.
Skeptisch voor zulke middelen is beter te begrijpen. De werking van hormonen en andere middelen kunnen inderdaad nare gevolgen hebben. Gelukkig wordt er tegenwoordig stricter getest en gecontroleerd om zulke dingen te voorkomen. Nog een leuke: Radithor.

Het verschil is echter wel, een vaccin is en blijft een deel van/verzwakte/dode ziekteverwekker. Dit keer met mRNA, wat niet anders doet, of kan doen, dan het gewenste eiwit produceren. Vaccins zijn, mits je er allergisch voor bent, hoe dan ook beter dan de infectie zelf. Lange termijn gevolgen zijn er niet of zelden, en als ze er zijn, dan zijn ze er ook wanneer je de ziekteverwekker zelf krijgt. Tenzij iemand er meer over weet. Kan het zelf niet snel vinden en ook nog niet eerder gehoord van een vaccin met drastische lange-termijn effecten.

Laatst bewerkt:
Dus wij moeten ons dan ook niet bemoeien met het besturen van het land / de wereld.
In het bedrijfsleven in het simpel: als je je salaris niet waard bent, mag je aannemen dat je eruit vliegt. Winst is in zekere zin een controlerende factor. Dat ligt toch anders bij amtenaar functies. Aangezien controlerende instanties keer op keer falen, het normaal is als won verzoeken onleesbaar worden gemaakt, is het imo alleen maar kwalijk als men niet kritisch is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.266
Skeptisch voor zulke middelen is beter te begrijpen. De werking van hormonen en andere middelen kunnen inderdaad nare gevolgen hebben. Gelukkig wordt er tegenwoordig stricter getest en gecontroleerd om zulke dingen te voorkomen. Nog een leuke: Radithor.

Het verschil is echter wel, een vaccin is en blijft een deel van/verzwakte/dode ziekteverwekker. Dit keer met mRNA, wat niet anders doet, of kan doen, dan het gewenste eiwit produceren. Vaccins zijn, mits je er allergisch voor bent, hoe dan ook beter dan de infectie zelf. Lange termijn gevolgen zijn er niet of zelden, en als ze er zijn, dan zijn ze er ook wanneer je de ziekteverwekker zelf krijgt. Tenzij iemand er meer over weet. Kan het zelf niet snel vinden en ook nog niet eerder gehoord van een vaccin met drastische lange-termijn effecten.
Ja en dat is dus niet helemaal waar. Bepaalde stoffen worden afgebroken in het lichaan (lever). Hoe lang blijven die nog in het lichaam? En waar? Hoe toxisch zijn deze afbraakproducten? En hoe toxisch voor bijvoorbeeld feutussen?

Hier is dus vrijwel geen informatie over.

Laatst bewerkt:
Ja en dat is dus niet helemaal waar. Bepaalde stoffen worden afgebroken in het lichaan (lever). Hoe lang blijven die nog in het lichaam? En waar? Hoe toxisch zijn deze afbraakproducten? En hoe toxisch voor bijvoorbeeld feutussen?

Hier is dus vrijwel geen informatie over.
Het is toch al bekend dat het maar heel kort in stand blijft? Vandaar ook de hoge eisen qua opslag. Gezien mRNA heel snel afbreekt, moet het zo extreem koud gehouden worden. Verder is mRNA niets anders dan een korte keten nucleotiden, dus wordt het afgebroken in nucleotiden. Je lichaam zit vol met mRNA dat 24/7 gemaakt, gelezen en afgebroken wordt. Er hoeft maar één persoon een vaccin inhoudelijk te onderzoeken en het is wereldnieuws als het niet schijnt te zijn wat het zou moeten zijn. Ik gok dat dat daar ook wel meerdere keren naar gekeken is.

De uitvinding van het mRNA vaccin biedt ook een spannende toekomst voor BBers. Ik zie potentie in mRNA injecties met mRNA voor de eiwitsynthese voor lokale gains.
In het bedrijfsleven in het simpel: als je je salaris niet waard bent, mag je aannemen dat je eruit vliegt. Winst is in zekere zin een controlerende factor. Dat ligt toch anders bij amtenaar functies. Aangezien controlerende instanties keer op keer falen, het normaal is als won verzoeken onleesbaar worden gemaakt, is het imo alleen maar kwalijk als men niet kritisch is.
Ha! Nu ben ik ook een wappie :D. Dat gedoe met onleesbare won was toch erg veel ophef over? Maar daar hoor je al niets meer van.

214 pagina's aan discussie en men is nog geen meter dichter bij elkaar gekomen of heeft de ander ook maar enigszins van zijn/haar standpunt kunnen overtuigen.

214 pagina's aan discussie en men is nog geen meter dichter bij elkaar gekomen of heeft de ander ook maar enigszins van zijn/haar standpunt kunnen overtuigen.
Dan heb je niet alles gelezen want dat zie ik toch echt anders. Ik lees regelmatig posts van @Brainfart, @chrisk en @Onslow waar ik wat van leer omdat ze er anders tegenaan kijken dan ik.

• Wow
Waarderingen: vntl

Ontwikkelingen volgen en zien hoe anderen er tegen aan kijken is het meer. Voel geen discussie alsof er gelijk gehaald moet worden.
Zou het wel leuk vinden als mensen de maatregelen zo langzamerhand, of straks in de herfst eindelijk ook wat overtrokken gaan vinden.

Ha! Nu ben ik ook een wappie :D. Dat gedoe met onleesbare won was toch erg veel ophef over? Maar daar hoor je al niets meer van.
Wob verzoeken bedoelde ik. En zal allemaal wel in de doofpot zijn gegaan, onder de noemer geheugenverlies, kwijt geraakt of iets anders met een hoog 'Wir haben es nicht gewußt' gehalte?

Wob verzoeken bedoelde ik. En zal allemaal wel in de doofpot zijn gegaan, onder de noemer geheugenverlies, kwijt geraakt of iets anders met een hoog 'Wir haben es nicht gewußt' gehalte?

Wanneer zelfs de fucking tweede kamer zegt dat je beter naar de rechter kunt luisteren, en je nog het lef hebt om in hoger beroep te gaan :o.

Terug
Naar boven