Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Wob verzoeken bedoelde ik. En zal allemaal wel in de doofpot zijn gegaan, onder de noemer geheugenverlies, kwijt geraakt of iets anders met een hoog 'Wir haben es nicht gewußt' gehalte?

Geloven we Nieuwsuur nu ineens wel?

Is dit ook het topic waar ik even mag zeiken? Ik heb twee weken geleden mijn 2e prik gehad. god***domme wat ben ik daar ziek van geweest zeg. Is geen grap en nee had ik niet verwacht. Maar zo ziek als dat ik ervan was doet me nu twijfelen voor een eventuele 3e shot mocht die ooit komen.

Voor jou geldt het misschien niet, maar werd Nieuwsuur als onderdeel van de NPO en de MSM niet verweten ons te bedriegen?

Zo zwart-wit is toch niets? Rode draden of trends, sure. Maar genoeg uitzonderingen op alle vlakken te bedenken. Blijft wel een heel lastig punt vind ik, echt een 21e eeuw dingetje, desinformatie, misinformatie, teveel informatie, te weinig informatie, irrelevante informatie, valse informatie, misleidende informatie. Ga nog maar even door. Ik denk dat het hoogst onderschat wordt, wat de impact in zijn totaliteit is van het hedendaagse nieuws.

En dit is waarom we die dikke vetkleppen moeten blijven stimuleren dat ze zich een dikke lelijke varken voelen.

Hoe the f**k kun je tevreden zijn in je varkenslichaam, met alle gezondheidsproblemen meegenenomen.

Is linda.nl extreemrechts ofzo? Zo'n kritische vinger op de pols zie je zelden in de media.

Al vóór de coronacrisis lukte het wegens personeelstekort niet om alle ic-bedden in Nederlandse ziekenhuizen optimaal te gebruiken. Zo’n 250 bedden werden noodgedwongen leeg gelaten. “Dat probleem is er nu nog steeds”, zegt Rowan Marijnissen, voorzitter van beroepsvereniging V&VN Intensive Care.

En dat terwijl de ic-bedden zo hard nodig zijn tijdens de coronacrisis. Met de verwachte oplaaiing van de deltavariant in het najaar, maakt ziekenhuispersoneel zich grote zorgen. “Dan moeten we personeel van andere afdelingen halen en krijgen ze daar weer tekorten”, aldus Marijnissen.

In juni en augustus 2021 diende Geert Wilders (PVV) een motie in voor het uitbreiden van de capaciteit van ic-personeel. Hoewel bijna de hele oppositie voor deze motie stemde, was de regering het hier niet mee eens.

Hugo de Jonge, demissionair minister van Volksgezondheid, liet aan Hart van Nederland weten dat de tekorten op de ic-afdelingen zeker een probleem zijn, maar dat hij hier niet direct een oplossing voor heeft.

De Volkskrant meldde woensdag dat diverse ziekenhuizen vacatures hebben openstaan voor de ic’s, maar daar geen mensen voor kunnen vinden. Gommers beaamt dat: “We wisten dat dit gevaar bestond. Er was al krapte vóór Covid.”

De voorzitter van de NVIC voorziet daardoor een structureel probleem. “We zijn op het punt dat veel verpleegkundigen denken: is dit waar ik voor gekozen heb?” Volgens Gommers is het dan ook noodzakelijk dat het kabinet op korte termijn met een “grandioos” plan komt om meer ic-verpleegkundigen op te leiden voor dit werk.

Gommers stipt daarbij aan dat in Nederland zes ic-bedden per 100.000 inwoners beschikbaar zijn. Ter vergelijking: in Duitsland zijn dat er 25. “Dit zijn keuzes die we in het verleden hebben gemaakt.”

De wereld zou zo mooi zijn als er geweld werd gebruikt om bestuurders de gevolgen van hun daden te laten ondervinden.

Is linda.nl extreemrechts ofzo? Zo'n kritische vinger op de pols zie je zelden in de media.

De wereld zou zo mooi zijn als er geweld werd gebruikt om bestuurders de gevolgen van hun daden te laten ondervinden.

Ja mijn handen gaan er best van jeuken idd.

Over een poosje.

We gaan het weer doen mensen. Lockdown love

Zorgmedewerkers en apothekers, bij wie de vaccinatiescepsis opvallend hoog is, zijn al verplicht zich te laten inenten
Toch de groep die aan de frontlinie opereert. Ken een aantal zorgmedewerkers, waaronder ook een aantal die zich absoluut niet willen laten vaccineren en die overwegen op te stappen als dit wel verplicht zou worden.

Vanaf 13 september tot en met zeker eind maart volgend jaar mogen ongevaccineerden theaters, musea, bioscopen en sportscholen alleen in met een negatief testbewijs.
Benieuwd wanneer dit hier ter sprake gaat komen. Gelukkig moet mijn gym er niks van weten en vol met wappies.

Toch de groep die aan de frontlinie opereert. Ken een aantal zorgmedewerkers, waaronder ook een aantal die zich absoluut niet willen laten vaccineren en die overwegen op te stappen als dit wel verplicht zou worden.

Benieuwd wanneer dit hier ter sprake gaat komen. Gelukkig moet mijn gym er niks van weten en vol met wappies.
Hier niet iig. Eigenaar zelf is super chill en doet niet zo moeilijk

Valt bijna niet te handhaven, gelukkig sport ik tegenwoordig in een kleine gym gewoon lekker lokaal dicht bij huis. Als bij Basic Fit o.i.d. zit ben je waarschijnlijk wel de klos. De kleine gyms kunnen het zich gewoon niet veroorloven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.296
En dit is waarom we die dikke vetkleppen moeten blijven stimuleren dat ze zich een dikke lelijke varken voelen.

Hoe the f**k kun je tevreden zijn in je varkenslichaam, met alle gezondheidsproblemen meegenenomen.
Covid heeft zo zijn voordelen.

wereld zou zo mooi zijn als er geweld werd gebruikt om bestuurders de gevolgen van hun daden te laten ondervinden.
Als bestuurders eens de gevolgen van hun daden voor de rest van de samenleving zouden ondervinden, dat zou al een stap zijn en daar is geen geweld voor nodig.

Nu zitten ze veelal in de Haagse bubbel naar spreadsheets en powerpoints te kijken en denken dat het goed is.

Of in je nieuwe 10 kamer met 3 badkamer huis van 1,4 miljoen met energielabel Z.

Terug
Naar boven