Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oud Pekela?
Helden zijn het. Ik ga vanavond om 20:00 2 minuten voor ze klappen vanaf mijn balkon.Gelukkig is hij opgepakt. Stel je voor dat hij het virus hier naar toe zou nemen. Respect voor de mensen in die pakken dat ze hem met gevaar voor eigen leven hebben durven aanhouden.![]()
soms
Niet morgenochtend om 8:18u?Helden zijn het. Ik ga vanavond om 20:00 2 minuten voor ze klappen vanaf mijn balkon.
Waarom stemmen ze tegen?
Waarschijnlijk zullen ze zich verschuilen achter het woord fors.
Evenmin reden dus voor die achterlijke willekeurige maatregelenDeze motie is even indrukwekkend als de motie dat het vanaf morgen mooi weer is of dat de overheid zich aan de eigen termijnen en wetten moet houden.
Prachtige motie, maar deze is wel heel erg voor de bühne, het is eerder een verwijt naar de regering over het huidige covid beleid.
Het zal al een enorme uitdaging worden de bestaande IC capaciteit op peil te houden, er is eerder een netto uitstroom uit de zorg. Dat er nu nogal wat agressieve ongevaccineerden covid onkenners in het ziekenhuis belanden schijnt ook niet echt een reden te zijn om zwaar en gevaarlijk (besmettingsgevaar, burn out) werk te blijven doen.
Je bedoelt dat we de prijs van zero-Covid niet willen betalen?En alles heeft een prijs, alleen sommige zijn we niet bereid te betalen. Waar een wil is, daar is een weg, maar als er geen wil is dan houdt het snel op daar in Den Haag.

Heb jij al baan? Een paar cursusjes en je bent het.Waarom zou niemand IC-verpleegkundige willen worden? Is toch prachtig werk, en je hoeft je nooit te vervelen.