Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Heb jij al baan? Een paar cursusjes en je bent het.
Nee past niet bij mij. Gaat moeilijk samen met flexibel thuiswerken ;) en met flexibel denken, ik ben niet zo van de eindeloze woordenlijstjes in je hoofd stampen wat nodig is voor medische opleidingen.

Als het zo makkelijk is dan komen er binnenkort een heleboel potentiële IC verpleegkundigen bij.

Hoe klinkt dokter in Dari?
Naja je moet wel 1 en ander leren ja, maar verpleegkundige is gewoon mbo niv 4 opleiding. Misschien nog even doorleren voordat je op de ic kan werken.

Heeft wel wat zo'n gratis boodschappenservice. Wellicht kunnen we dat hier de volgende lockdown ook invoeren?

Oh wacht :emo:

Heeft wel wat zo'n gratis boodschappenservice. Wellicht kunnen we dat hier de volgende lockdown ook invoeren?

Oh wacht :emo:

Op deze manier halen we de eis van de NAVO wel, alleen wel weer jammer dat de defensiemacht er niet groter van wordt :roflol:

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.336
Gelukkig!

Prima als we het oneens zijn enzo, maar Thierry Baudet als serieuze bron is net zoiets als de Raad van State als onafhankelijk adviescollege: misschien was dat vroeger zo.
Zijn bron is theatlantic.com. zegt me niks

Kon niks vinden op de site die ik plaatste. Ook geen geduld voor tbh.

Dus je GPS positie faken en een foto waarop je thuis zit voor handen houden en je kunt gewoon stiekem het hele land ziek maken!

Sorry ik heb geen smartphone? :dunno: Sorry geen bereik in de bush bush :dunno: Sorry vergeten mijn rekening te betalen :dunno: Sorry mijn data abonnementje is op :dunno: Sorry mijn smartphone is in de wc gevallen :dunno:

Lijkt me toch praktisch onhaalbaar uit te voeren plan.

Terug
Naar boven