Knopjes bedienen en als er wat aan de hand is een arts roepen. Blijf maar eens wakker bij nachtdienstenWaarom zou niemand IC-verpleegkundige willen worden? Is toch prachtig werk, en je hoeft je nooit te vervelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knopjes bedienen en als er wat aan de hand is een arts roepen. Blijf maar eens wakker bij nachtdienstenWaarom zou niemand IC-verpleegkundige willen worden? Is toch prachtig werk, en je hoeft je nooit te vervelen.
Als het zo makkelijk is dan komen er binnenkort een heleboel potentiële IC verpleegkundigen bij.Knopjes bedienen en als er wat aan de hand is een arts roepen. Blijf maar eens wakker bij nachtdiensten
Nee past niet bij mij. Gaat moeilijk samen met flexibel thuiswerkenHeb jij al baan? Een paar cursusjes en je bent het.
en met flexibel denken, ik ben niet zo van de eindeloze woordenlijstjes in je hoofd stampen wat nodig is voor medische opleidingen.Naja je moet wel 1 en ander leren ja, maar verpleegkundige is gewoon mbo niv 4 opleiding. Misschien nog even doorleren voordat je op de ic kan werken.Als het zo makkelijk is dan komen er binnenkort een heleboel potentiële IC verpleegkundigen bij.
Hoe klinkt dokter in Dari?
Je moet alleen hbo verpleegkunde op zak hebben voordat je door kunt leren voor ic verpleegkundige.Naja je moet wel 1 en ander leren ja, maar verpleegkundige is gewoon mbo niv 4 opleiding. Misschien nog even doorleren voordat je op de ic kan werken.
Ow, ja dat is wel pittig jaJe moet alleen hbo verpleegkunde op zak hebben voordat je door kunt leren voor ic verpleegkundige.
Daar kan ik niet over oordelen, maar het is wel hoger dan wat de gemiddelde Nederlander als opleiding heeft.
www.rtlnieuws.nl

www.rtlnieuws.nl
Op deze manier halen we de eis van de NAVO wel, alleen wel weer jammer dat de defensiemacht er niet groter van wordt![]()
Megastrenge lockdown in Vietnam: 'Militairen doen de boodschappen'
In Vietnam is de zwaarste lockdown ingegaan sinds het begin van de coronacrisis. Het land is zwaar getroffen door de deltavariant en nog maar weinig mensen zijn gevaccineerd. Mensen mogen hun huis niet uit en het leger is ingeschakeld om voedselpakketten rond te brengen. Een ramp voor kleine...www.rtlnieuws.nl
Heeft wel wat zo'n gratis boodschappenservice. Wellicht kunnen we dat hier de volgende lockdown ook invoeren?
Oh wacht
![]()
Rekenkamer schiet bezuinigingstactiek Defensie aan flarden
Een mislukte verhuiservaring rijker en 116 tanks en 4 mijnenjagers armer. De zware bezuinigingen op het leger hebben bij lange na niet opgeleverd wat de bedoeling was, blijkt uit onderzoek van de Algemene Rekenkamer.www.rtlnieuws.nl

Als de Russen komen dan trekken onze troepen in electrische Picnic wagentjes op naar het front!Op deze manier halen we de eis van de NAVO wel, alleen wel weer jammer dat de defensiemacht er niet groter van wordt![]()
Lekker co2 neutraalAls de Russen komen dan trekken onze troepen in electrische Picnic wagentjes op naar het front!
Same here. Ben nu aan t zoeken opAlvorens ik hier wat van vind wil ik eerst een echte bron, niet mister 'Thad Bestgebeurdkunnenzijn'
Gelukkig!Same here. Ben nu aan t zoeken op
Search
www.covid-19.sa.gov.au
Zijn bron is theatlantic.com. zegt me niksGelukkig!
Prima als we het oneens zijn enzo, maar Thierry Baudet als serieuze bron is net zoiets als de Raad van State als onafhankelijk adviescollege: misschien was dat vroeger zo.
Mij wel, is een Amerikaans rechts conservatief magazine.Zijn bron is theatlantic.com. zegt me niks
Kon niks vinden op de site die ik plaatste. Ook geen geduld voor tbh.