MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Nog een land dat geen eiland of tropisch oord is? Met vergelijkbare zorg capaciteit en demografie van 85+ers met drievoudige comorbiditeiten?

Bini Adamczak is een Berlijnse theoretica en kunstenares. Haar onderzoeksterrein behelst de kritische sociale theorie en de geschiedenis van revoluties. Als linkse militant behoort ze tot de activisten die aan de basis liggen van het project Zero Covid.

Tegen de muur met die hap.
Niet alle zerocovid-roeper is hetzelfde, er zijn ook wetenschappers op relevante vakgebieden die het over zerocovid hebben of op dingen die erop lijken.

Landelijk is de tweede piek hoger. In Amsterdam is die eerste piek hoger, dat verschil vind ik zo gek. Maar rond de jaarwisseling zitten ze beiden rond de 60
Toch niet gek dat het in Amsterdam het snelst het ergst is en dat maatregelen niet op elke regio hetzelfde drukkende effect hebben. Ander woon-werk verkeer, meer horeca, etc.

Communisten zitten inderdaad overal.

Welke vergelijkbare landen zijn er succesvol mee?
Er zijn succesvolle landen.

De vraag is of en in hoeverre landen hierin vergelijkbaar zijn.

Er zijn voor zover ik weet geen noordwesteuropese landen die deze strategie hebben gekozen.

Toch niet gek dat het in Amsterdam het snelst het ergst is en dat maatregelen niet op elke regio hetzelfde drukkende effect hebben. Ander woon-werk verkeer, meer horeca, etc.
Toerisme, Schiphol, de vele kleine kroegjes, de wallen. Dus nee, zeker niet gek, ik vond het alleen wel opvallend. Zeker met het oog op versoepelingen

• Topic Starter Topic Starter
Van Haga heeft iets goed gedaan, dat kan nooit bewust zijn geweest!

Ik heb een schijthekel aan partijen zoals GL of Denk. Maar wanneer zij een valide punt hebben, dan moet dat gewoon erkend kunnen worden.

Het zegt trouwens genoeg dat de VVD stemt tegen het openbaar maken van de RIVM-modellen.

Laatst bewerkt:
Van Haga heeft iets goed gedaan, dat kan nooit bewust zijn geweest!

Zo dan. Wat een held, dit is echt wel een ding!
Als er niets verkeerd is aan die data, dan is er toch geen reden om tegen te stemmen?

D66 was toch de partij van de rechters en npo, ofzoiets?

Zo dan. Wat een held, dit is echt wel een ding!
Als er niets verkeerd is aan die data, dan is er toch geen reden om tegen te stemmen?

D66 was toch de partij van de rechters en npo, ofzoiets?
Van Haga heeft daar valse bedoelingen mee, het gaat hem echt niet om openheid van zaken, die wil het niet uitkomen van een model (daarom is het een model) alleen maar gebruiken voor klein politiek gewin.

Van D66 kan iedereen weten dat macht en modellen er alleen maar zijn voor hoogopgeleide zich kosmopoliet wanende politiek correct denkende globalisten. Stel je voor, het plebs zou wel eens een andere mening kunnen hebben die niet past in hun plan voor een groot federaal Europees Rijk.

Nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd waarom het grootste deel van de coalitie tegen was.

Er is ook tegen gestemd over een onderzoek naar de maatschappelijke kant van corona. Dat onderzoek gaat er nu dus niet komen, lekker het advies van het RIVM blijven volgen dus.

.

Bijlagen

• 84C1E445-23D3-4264-9FED-9ADBA68B89A9.jpeg
    84C1E445-23D3-4264-9FED-9ADBA68B89A9.jpeg
    107,9 KB · Weergaven: 59

En nu optieften met die vaccinatie paspoorten en ellende.
Gaan we dan nu braaf alles opvolgen wat de raad van Europa beslist?

Laatst bewerkt:
Van Haga heeft daar valse bedoelingen mee, het gaat hem echt niet om openheid van zaken, die wil het niet uitkomen van een model (daarom is het een model) alleen maar gebruiken voor klein politiek gewin.

Van D66 kan iedereen weten dat macht en modellen er alleen maar zijn voor hoogopgeleide zich kosmopoliet wanende politiek correct denkende globalisten. Stel je voor, het plebs zou wel eens een andere mening kunnen hebben die niet past in hun plan voor een groot federaal Europees Rijk.

Nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd waarom het grootste deel van de coalitie tegen was.
Ik kan geen andere reden verzinnen dan: VVD weet dat de cijfers stinken. VVD weet dat het dit jaar een flop wordt, dus de VVD schuift het CDA naar voren. Of beter gezegd, Hoekstra. Want het verklaart gelijk waarom een goede politicus als Omzicht tegengewerkt lijkt te worden. Hoekstra staat voor alles waar het CDA voor staat, waardoor ik mijn bedenkingen bij het CDA heb. En Omzicht staat dat absoluut niet.

Maar met die aannames over het CDA zal ik wel fout zitten.

Terug
Naar boven