XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

En nu optieften met die vaccinatie paspoorten en ellende.
Dit stuk is 14 dagen oud.
Volgens mij wordt er nu al anders over gedacht.

En nu optieften met die vaccinatie paspoorten en ellende.

Gaan we dan nu braaf alles opvolgen wat de raad van Europa beslist?

Even oppassen waar jullie het over hebben!

Raad van Europa is géén EU-orgaan, zoals het Europees Hof van de Rechten van de Mens dat ook niet is.
The Council of Europe is an intergovernmental European cooperation organization with 47 Member States, which, despite its name and the same flag, is separate from the EU. Its resolutions are not legally binding, but recommendations to Member States are almost always complied with. For example, as recently as November last year, the government proposed that Sweden’s laws be amended as a result of the Council of Europe’s convention on cybercrime.

Wel EU-organen zijn : Europese Raad, Raad van Ministers, Europese Commissie, Europees Parlement, Europees Hof van Justitie.

Quizvraagje: Weten jullie wie er in de Parlementaire Assemblee van de Raad van Europa zit?

Ik ben nu wel een beetje klaar met al die zinloze coronadiscussies en ga me weer richten op de positieve dingen des levens. Het ga jullie goed. I'm out.

Even oppassen waar jullie het over hebben!

Raad van Europa is géén EU-orgaan, zoals het Europees Hof van de Rechten van de Mens dat ook niet is.

Wel EU-organen zijn : Europese Raad, Raad van Ministers, Europese Commissie, Europees Parlement, Europees Hof van Justitie.
Klopt, zelfs Turkije en Rusland zitten in de Raad van Europa.

Kan ik hieruit opmaken dat je denkt dat het 'gegoochel met cijfers' is, of juist niet?
Ja en nee. Er zullen ondertussen misschien wel honderd modellen zijn gemaakt, vooral gebaseerd op aannames en onzekerheden. Dan is het toch logisch dat er veelvuldig op een verkeerd model gewed is.

• Topic Starter Topic Starter
Als je nu met terugwerkende kracht alle modellen openbaar maakt zullen er te allen tijde betere keuze zijn geweest dan er gemaakt zijn.
Als na openbaring blijkt dat ze ten tijde van de toen actuele informatie slecht hebben gehandeld, dan dienen ze daar verantwoordelijk voor gehouden te worden.

Ik doel hier dus niet op hindsight.

Ja en nee. Er zullen ondertussen misschien wel honderd modellen zijn gemaakt, vooral gebaseerd op aannames en onzekerheden. Dan is het toch logisch dat er veelvuldig op een verkeerd model gewed is.
Er zijn op alle vlakken van corona veel fouten gemaakt, omdat dingen op dat moment nog onbekend waren. Dat kan niemand ze kwalijk nemen.

Het wordt wel kwalijk wanneer de cijfers gemanipuleerd zijn tbv de verkiezingen. Of wanneer men tegen beter weten in, vast hield aan een verkeerd model?

Terug
Naar boven