- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Hangt mede van de socio-econ positie van de ouders af.Zeker, maar als ze het op de basisscshool verneuken valt er weinig les te geven aan vwo5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt mede van de socio-econ positie van de ouders af.Zeker, maar als ze het op de basisscshool verneuken valt er weinig les te geven aan vwo5
Ja ik bracht het wat bot. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen in de bijstand zo is natuurlijk (dat spreekt voor zich toch?) of dat iedereen in de bijstand zoveel kan bijverdienen. Maar het is natuurlijk wel mogelijk.Je hebt wel een bijzonder zwartwit beeld van het een en ander in elk geval
In de praktijk is dit zeker mogelijk. Stel je oom Mo heeft een shoarmatent waar je elke avond kan meedraaien terwijl je gewoon een uitkering hebt. Zal genoeg gebeuren.Right
Wat wel zo is, is dat een moeder die bijvoorbeeld 30uur in de week werkt voor een laag loon, er op achteruit gaat als ze fulltime gaat werken.
En bij hoeveel daarvan kan het structureel voor 30u per week?
Zoveel uur kan alleen als je deels wit werkt, en dat strookt niet met het beeld wat je net schetste
? Het enige
vind ik dat alles kapot genivelleerd wordt waardoor hard werken niet genoeg loont.Dit is ook volkomen geschift!Dus vanwaar de? Het enige
vind ik dat alles kapot genivelleerd wordt waardoor hard werken niet genoeg loont.
Vanwege de €3250 zwart. Maar ik had idd niet gezien dat het niet bij jou vandaan kwam.Dus vanwaar de? Het enige
vind ik dat alles kapot genivelleerd wordt waardoor hard werken niet genoeg loont.
Niets mis mee. Zouden ze in de zorg ook meer moeten doen.
Vanwege de €3250 zwart. Maar ik had idd niet gezien dat het niet bij jou vandaan kwam.
Niets mis mee. Zouden ze in de zorg ook meer moeten doen.
Werkdruk te lang te hoog? Beter af en toe een paar dagen ziekmelden dan wachten tot je langdurig uitvalt. Structureel over de eigen grenzen gaan zorgt alleen maar voor van die uitgeklede functies waar geen hond wil werken.
Dit.Ik laat toch zien dat ik hart voor de zaak heb, ik laat mijn collega's niet in de steek etc. Maar er is natuurlijk ontzettend veel mis met deze manier van handelen. Men gaat aan zoveel zaken voorbij die zo ontzettend logisch zijn op het eerste oog.
Al dat snoepgoed wilt ze niet missen.Burgemeester Dijksma ziet niets in Sint-intocht met coronacheck: ‘Of voor iedereen of we doen het niet’
![]()
Burgemeester Dijksma ziet niets in Sint-intocht met coronacheck: ‘Of voor iedereen of we doen het niet’
De Sint-intocht in Utrecht moet een feest zijn voor iedereen, ongeacht de vraag of ouders wel of niet gevaccineerd zijn. Burgemeester Sharon Dijksma ziet dan ook niets in de plannen, die de organisatie van het feest naar buiten bracht, om van het Domplein een afgesloten terrein te maken waar je...www.ad.nl
Nu wel een goed bestuurder zeker?
Dit.
En: mensen achten zich onmisbaar, eerste dag(en) is in veel sectoren voor jezelf en/of bonus bij 6 maanden niet ziek melden.
Terwijl het beste zou zijn dat iemand met griep thuis blijft en uitziekt.
Ik ben bang dat dit nog wel even de realiteit zal zijn.Klas van mijn zoontje moet in quarantaine, dus thuis les, dus ik moet thuisblijven. 6 klassen van gemiddeld 28 leerlingen van mijzelf die daardoor geen les krijgen. Ik vraag me toch af hoe lang ze dit nog gaan blijven doen.
Klas van mijn zoontje moet in quarantaine, dus thuis les, dus ik moet thuisblijven. 6 klassen van gemiddeld 28 leerlingen van mijzelf die daardoor geen les krijgen. Ik vraag me toch af hoe lang ze dit nog gaan blijven doen.

Toch vind ik die bonus vrije dagen als je je niet ziek meld een goed idee. Op mijn werk hebben we zo'n regeling dus niet en ik heb nu collega's, die de minste hoofdpijn als migraine classificeren en ieder hoestje als griep. Daar mag je dan ook niet kritisch over zijn en dus heeft zo iemand al gauw vier extra vrije dagen, die ik als gezonde jongeman niet heb. Ik ben namelijk nooit ziek en ik vind het daarnaast ook niet okay om te doen alsof ik wel ziek ben. Met zo'n bonus zou de oprechte werknemer juist beloond worden.Bij ons gaat het net zo. Ik laat altijd direct mijn ongenoegen blijken aan zulke collega's. Dan maar geen vrienden, ik zit er ten slotte ook om te werken niet om te socializen. Gelukkig heb ik gewoon een eigen kantoor, dus ik heb er nauwelijks last van. Verder merk ik het bij mezelf ook hoor, dat ik probeer die extra vrije dagen te scoren door geen ziekte in een jaar tijd. Slaat natuurlijk nergens op, maar het brein werkt op mysterieuze wijze soms. Maar goed tegenwoordig is het voor mij niet meer noodzakelijk naar welke locatie dan ook te gaan 95% van de tijd dat ik werk, dus als ik me niet goed voel werk ik gewoon vanuit huis. Maar echt grieperig was ik voor het laatst in december 2018. Daarvoor kan ik me niet eens meer heugen.
Toch vind ik die bonus vrije dagen als je je niet ziek meld een goed idee. Op mijn werk hebben we zo'n regeling dus niet en ik heb nu collega's, die de minste hoofdpijn als migraine classificeren en ieder hoestje als griep. Daar mag je dan ook niet kritisch over zijn en dus heeft zo iemand al gauw vier extra vrije dagen, die ik als gezonde jongeman niet heb. Ik ben namelijk nooit ziek en ik vind het daarnaast ook niet okay om te doen alsof ik wel ziek ben. Met zo'n bonus zou de oprechte werknemer juist beloond worden.
Ik zit liever op dbb om er over te zeurenLekker toch, paar dagen vrij, beetje extra tijd met je zoontje doorbrengen.
Dan moet ik me nog vaker ziek melden om dat weer te compenseren.Toch vind ik die bonus vrije dagen als je je niet ziek meld een goed idee. Op mijn werk hebben we zo'n regeling dus niet en ik heb nu collega's, die de minste hoofdpijn als migraine classificeren en ieder hoestje als griep. Daar mag je dan ook niet kritisch over zijn en dus heeft zo iemand al gauw vier extra vrije dagen, die ik als gezonde jongeman niet heb. Ik ben namelijk nooit ziek en ik vind het daarnaast ook niet okay om te doen alsof ik wel ziek ben. Met zo'n bonus zou de oprechte werknemer juist beloond worden.