apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn bedden genoeg :-)Is het trouwens qua zorg capaciteit nu eigenlijk alleen de ICs die een probleem zijn, of ook reguliere ziekenhuisbedden?
volgens mij bij alles, niemand die meer in de zorg wilt werken lijkt het wel.Is het trouwens qua zorg capaciteit nu eigenlijk alleen de ICs die een probleem zijn, of ook reguliere ziekenhuisbedden?
Vond die kapjes samen met 1,5 m regel eerlijk gezegd het minste erg, het was vooral de lockdown met avondklok er achter aan en nu deze ongein. Ik vind het raar dat mensen of of denken en niet en en, dat we te maken hebben met een dodelijk virus is een feit, dat het misbruikt wordt om bepaalde veranderingen door te voeren is ook een feit, ik bedoel kijk naar wat de EU, WEF, VN etc. allemaal van plan zijn voor over 10 jaar. Die huidige verdeling in de maatschappij is ook het resultaat van onkunde en wanbeleid.De overheid wilt gewoon niet met die miljoenen kapjes blijven zitten en verplicht ze nu gewoon weer, om straks te zeggen dat de voorraad precies goed was.![]()
dat we te maken hebben met een dodelijk virus is een feit

Eens.Oftewel, dit was een opwarmertje voor nog strengere maatregelen.
Ik mag dat nog hoor!En met de huidige controle maatschappij mag je al niet meer ;
- sporten
- naar sport kijken
- winkelen
- naar de kroeg of restaurant
- pretpark
- museum, etc
En als de wet over een paar weken aangepast is, ook niet meer naar je werk.
Daar mag best meer aandacht en geld naartoe, maar al dat soort grote woorden en moties ondersteunen zijn niets meer dan woorden. Zie ook: Marcel Levi, gisteren bij Jinek.Sterker nog ; er was gister geloof ik nog een motie verworpen om de zorg capaciteit terug naar EU standaarden te bouwen.
De groep met het grootste risico om met Covid-19 in het ziekenhuis te komen (de ouderen) hebben een duidelijk afnemende bescherming tegen zowel geïnfecteerd raken als ernstig ziek worden
Hier werd toch nog geroepen dat het effectief bleef tegen ernstig ziekteverloop.Daar mag best meer aandacht en geld naartoe, maar al dat soort grote woorden en moties ondersteunen zijn niets meer dan woorden. Zie ook: Marcel Levi, gisteren bij Jinek.
Maar die qr code systeem blijft wel en kijk over 10 jaar maar wat er aan toegevoegd is. 😆We moeten ons gewoon realiseren dat vaccineren niet de oplossing is. Als gevaccineerde kun je alsnog besmet raken en een ander besmetten. Dus die hele coronabewijs voor toegang is een grote flop
We moeten ons gewoon realiseren dat vaccineren niet de oplossing is. Als gevaccineerde kun je alsnog besmet raken en een ander besmetten. Dus die hele coronabewijs voor toegang is een grote flop