XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.101
Jongens, steun Sywert door deze moeilijke tijden en draag je kapje.

De overheid wilt gewoon niet met die miljoenen kapjes blijven zitten en verplicht ze nu gewoon weer, om straks te zeggen dat de voorraad precies goed was. :roflol:

6 maand erbij 🤣🤣

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.104
Gelukkig is het uitgesproken en vind Hugo toegangstesten op een terras ook achterlijk.

Leugen na leugen. Als Hugo de Jonge Pinokkio was dan hadden we genoeg biomassa om Nederland de aankomende eeuw van energie te voorzien.

Is het trouwens qua zorg capaciteit nu eigenlijk alleen de ICs die een probleem zijn, of ook reguliere ziekenhuisbedden?

Gisteren bij Jinek toch nog een met normaal verstand 🤣

Is het trouwens qua zorg capaciteit nu eigenlijk alleen de ICs die een probleem zijn, of ook reguliere ziekenhuisbedden?
volgens mij bij alles, niemand die meer in de zorg wilt werken lijkt het wel.
Gisteren nog een stuk gelezen dat er in een ziekenhuis in 1 jaar 37 mensen er mee gestopt zijn. Dit zal echt nog jaren aanhouden zolang er niet een berg meer geld naar de zorg gaat.

Er is nu toch ook niemand die een opleiding in de zorg gaat doen, elk jaar hoor je weer dat er geen geld bij kan en de werkdruk te hoog is. Ik denk niet dat dat veel mensen aantrekt.

• Like
Waarderingen: Vonk
De overheid wilt gewoon niet met die miljoenen kapjes blijven zitten en verplicht ze nu gewoon weer, om straks te zeggen dat de voorraad precies goed was. :roflol:
Vond die kapjes samen met 1,5 m regel eerlijk gezegd het minste erg, het was vooral de lockdown met avondklok er achter aan en nu deze ongein. Ik vind het raar dat mensen of of denken en niet en en, dat we te maken hebben met een dodelijk virus is een feit, dat het misbruikt wordt om bepaalde veranderingen door te voeren is ook een feit, ik bedoel kijk naar wat de EU, WEF, VN etc. allemaal van plan zijn voor over 10 jaar. Die huidige verdeling in de maatschappij is ook het resultaat van onkunde en wanbeleid.

Hugo heeft het gisteren veel over "de cijfers" gehad, maar geen 1 cijfer genoemd. Wel nog even de niet-gevaccineerden de schuld gegeven, het verdeel & heers werkt al anderhalf jaar erg goed, dus waarom ook niet.

Over 10 dagen kijken we weer naar "de cijfers". Die zijn dan natuurlijk niet gezakt en dan "heeft het volk weer niet geluisterd" en krijgen we strengere maatregelen.
Aangezien de data ca 2 weken achterloopt kun je helemaal nog geen conclusies trekken nav de huidige maatregelen. Oftewel, dit was een opwarmertje voor nog strengere maatregelen.

En met de huidige controle maatschappij mag je al niet meer ;

- sporten
- naar sport kijken
- winkelen
- naar de kroeg of restaurant
- pretpark
- museum, etc

En als de wet over een paar weken aangepast is, ook niet meer naar je werk.

Maar er wordt nog steeds geen teennagel bewogen om de zorg te verbeteren, op wat voor manier dan ook.
Sterker nog ; er was gister geloof ik nog een motie verworpen om de zorg capaciteit terug naar EU standaarden te bouwen.
En vorige week nog een voorstel om komende 10 jaar het aantal ziekenhuizen te halveren.

Maar verder is er niks aan de hand. :fluit:

Goed én onderbouwd stuk van MdH ook weer overigens ;

https://www.maurice.nl/2021/11/03/als-j ... len-nemen/

20211103_132334.jpg

Oftewel, dit was een opwarmertje voor nog strengere maatregelen.
Eens.

Zie ook Bleijenberg (twitter) en Amrish Badjoe (nieuwsuur)
En met de huidige controle maatschappij mag je al niet meer ;

- sporten
- naar sport kijken
- winkelen
- naar de kroeg of restaurant
- pretpark
- museum, etc

En als de wet over een paar weken aangepast is, ook niet meer naar je werk.
Ik mag dat nog hoor!
Sterker nog ; er was gister geloof ik nog een motie verworpen om de zorg capaciteit terug naar EU standaarden te bouwen.
Daar mag best meer aandacht en geld naartoe, maar al dat soort grote woorden en moties ondersteunen zijn niets meer dan woorden. Zie ook: Marcel Levi, gisteren bij Jinek.

Nog eventjes... tot de oproep voor je niet verplichte boostershot.

Daar mag best meer aandacht en geld naartoe, maar al dat soort grote woorden en moties ondersteunen zijn niets meer dan woorden. Zie ook: Marcel Levi, gisteren bij Jinek.

Eens. Maar ergens moet wel een begin gemaakt worden en er zal budget voor vrijgemaakt moeten worden.
Helemaal niets doen en geld blijven dumpen in allerlei geldverslindende nutteloze putten lost het zeker niet op.

We moeten ons gewoon realiseren dat vaccineren niet de oplossing is. Als gevaccineerde kun je alsnog besmet raken en een ander besmetten. Dus die hele coronabewijs voor toegang is een grote flop

We moeten ons gewoon realiseren dat vaccineren niet de oplossing is. Als gevaccineerde kun je alsnog besmet raken en een ander besmetten. Dus die hele coronabewijs voor toegang is een grote flop
Maar die qr code systeem blijft wel en kijk over 10 jaar maar wat er aan toegevoegd is. 😆

Het is ook nooit te doen geweest om de besmettingen terug te dringen, maar om steeds meer drang en dwang toe te passen op de resterende niet geprikte mensen.

Terug
Naar boven