XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.121
We moeten ons gewoon realiseren dat vaccineren niet de oplossing is. Als gevaccineerde kun je alsnog besmet raken en een ander besmetten. Dus die hele coronabewijs voor toegang is een grote flop
Denk jij dat die QR-code voor de bestrijding van covid is?

Al die vragen en geen antwoorden, het lijkt wel een debat in de 2e kamer.

• #6.126
Denk jij dat er een samenzwering achter de qr-code zit?
Een samenzwering is iets geheims. Dit is overduidelijk. Ze doen er niet eens meer geheim om. Maatregelen zit geen enkele logica achter, dat zeggen ze zelf.

Het is dwang. Ze vormen de maatschappij om tot een QR-maatschappij die straks aan alles gekoppeld wordt. De volgende stap is CO2 uitstoot hieraan koppelen. Covid is slecht het excuus om dit door te voeren, de plannen liggen al langer op de plank.

Of denk je dat jij je QR-code moet scannen op het terras omdat het je beschermd tegen covid? Hugo denkt namelijk van niet. We glijden af naar een totalitaire dictatuur waarbij alles bepaald wordt vanuit Brussel. Ook niet vreemd waarom dwarsliggers zoals Polen worden aangepakt. Ze ondermijnen Brussel en staan de totalitaire heilstaat in de weg.

Haga en Hugo zijn geen vrinden

Een samenzwering is iets geheims. Dit is overduidelijk. Ze doen er niet eens meer geheim om. Maatregelen zit geen enkele logica achter, dat zeggen ze zelf.

Het is dwang. Ze vormen de maatschappij om tot een QR-maatschappij die straks aan alles gekoppeld wordt. De volgende stap is CO2 uitstoot hieraan koppelen. Covid is slecht het excuus om dit door te voeren, de plannen liggen al langer op de plank.

Of denk je dat jij je QR-code moet scannen op het terras omdat het je beschermd tegen covid? Hugo denkt namelijk van niet. We glijden af naar een totalitaire dictatuur waarbij alles bepaald wordt vanuit Brussel.
Ik denk dat de QR-code gescand moet worden op het terras om enige indirecte dwang op te leggen om ongevaccineerden over de streep te trekken om zich te laten vaccineren. Het gevolg daarvan kan zijn dat meer mensen zich laten vaccineren en er dus bijgevolg een lagere zorglast ontstaat. Ofwel; het is een maatregel tegen de pandemie.

• #6.130
Ik denk dat de QR-code gescand moet worden op het terras om enige indirecte dwang op te leggen om ongevaccineerden over de streep te trekken om zich te laten vaccineren. Het gevolg daarvan kan zijn dat meer mensen zich laten vaccineren en er dus bijgevolg een lagere zorglast ontstaat. Ofwel; het is een maatregel tegen de pandemie.
Vaccinatie gaat ons niet uit de pandemie halen. Maar dwang en drang dus.

• Like
Waarderingen: Vonk

Of denk je dat jij je QR-code moet scannen op het terras omdat het je beschermd tegen covid? Hugo denkt namelijk van niet. We glijden af naar een totalitaire dictatuur waarbij alles bepaald wordt vanuit Brussel.
Dat lijkt me geen fijn wereldbeeld om te hebben zeg. Ben je van plan er wat tegen te gaan doen behalve er berichtjes over te typen op een bodybuildforum.

Ik denk dat we die qrcode moeten gebruiken op drukke plekken om te voorkomen dat de ziekenhuizen nog voller lopen met ongevaccineerde mensen die zich voor een griepje laten opnemen. Als je dan toch zo dapper bent om je niet te laten vaccineren ga dan ook netjes thuis dood aan corona zonder de ziekenhuizen ermee te belasten.

Dat lijkt me geen fijn wereldbeeld om te hebben zeg. Ben je van plan er wat tegen te gaan doen behalve er berichtjes over te typen op een bodybuildforum.

Ik denk dat we die qrcode moeten gebruiken op drukke plekken om te voorkomen dat de ziekenhuizen nog voller lopen met ongevaccineerde mensen die zich voor een griepje laten opnemen. Als je dan toch zo dapper bent om je niet te laten vaccineren ga dan ook netjes thuis dood aan corona zonder de ziekenhuizen ermee te belasten.

Ivo is ook weer uit de dood herrezen hoor. Hoe was het tijdens je absentie hier?

• #6.136
Als je dan toch zo dapper bent om je niet te laten vaccineren ga dan ook netjes thuis dood aan corona zonder de ziekenhuizen ermee te belasten.
Haha dat bedoel ik dus. Helemaal doorgedraait. Alles goed voor de rest in je bovenkamer? Mafklapper

Jezelf niet laten vaccineren, een neppe QR-code aanschaffen, en hierover posten op een bodybuildforum.

Structureel de zorg verbeteren, binnenruimten ventileren etc. Of denk je echt dat de cijfers uit vele landen om ons heen gemanipuleerd zijn zodat de vaccins in een minder goed daglicht komen te staan en dat wij hier in Nederland als enige, uniek als we zijn, meer ongevaccineerden hebben in de ziekenhuizen, dan gevaccineerden? Met onze huidige zeer hoge vaccinatiegraad?

Structureel de zorg verbeteren, binnenruimten ventileren etc. Of denk je echt dat de cijfers uit vele landen om ons heen gemanipuleerd zijn zodat de vaccins in een minder goed daglicht komen te staan en dat wij hier in Nederland als enige, uniek als we zijn, meer ongevaccineerden hebben in de ziekenhuizen, dan gevaccineerden? Met onze huidige zeer hoge vaccinatiegraad?
Volgens mij is de zorg in Nederland in verhouding tot andere landen heel goed te noemen. Welke verbeteringen zou jij willen voorstellen die ons uit de pandemie helpen en welk kostenplaatje hangt daaraan? En welke verdere verbeteringen tot het ventileren van binnenruimtes zou jij voorstellen en welke reductie van opnames kunnen we daaruit verwachten?

Je laatste opmerking m.b.t. het aandeel gevaccineerden vs ongevaccineerden in het ziekenhuis snap ik denk ik niet wat je daarmee wilt zeggen..?

Terug
Naar boven