- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Dat hou ik liever voor mezelf dankjewel.Ivo is ook weer uit de dood herrezen hoor. Hoe was het tijdens je absentie hier?
Ik omschreef het misschien niet zo netjes, maar de reden van al die maatregelen is om te voorkomen dat de ziekenhuizen vol lopen. Als de wappies dan ermee akkoord gaan dat ze onderop de wachtlijst komen dan kunnen we gewoon ons oude leventje weer oppakken met z'n allen.Haha dat bedoel ik dus. Helemaal doorgedraait. Alles goed voor de rest in je bovenkamer? Mafklapper
Als jij het daar niet mee eens bent dan hoor ik graag waarom niet.
Misschien hebben we wel qrcodes op het terras om rellen te voorkomen van ongevaccineerden die vinden dat ze recht hebben om naar de wc te mogen binnen.
Dan reken je vast de mensen niet mee met anderen klachten die langer moeten wachten op zorg omdat corona mensen voorrang hebben.Ik moet je trouwens teleurstellen. Vrijwel alleen vadsige bejaarden sterven aan covid. Gezonde 30ers zijn hoogstens een weekje ziek.
Ik hoop gewoon dat deze winter de sportschool wel open blijft en m'n concertjes waar ik kaartjes voor heb niet afgelast worden. Als dat dan kan door een qrcode dan vind ik dat dikke prima.

.
)