Ik blij dat vooral de niet-westerse allochtonen en domme Tokkies zich niet laten vaccineren, die kom ik dan straks minder tegen.Die boosters blijven niet bij 60+ers als je mee wilt blijven doen aan de maatschappij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blij dat vooral de niet-westerse allochtonen en domme Tokkies zich niet laten vaccineren, die kom ik dan straks minder tegen.Die boosters blijven niet bij 60+ers als je mee wilt blijven doen aan de maatschappij.
Gezellig in de stal met allemaal mensen die dezelfde andere kant opkijken.Ik blij dat vooral de niet-westerse allochtonen en domme Tokkies zich niet laten vaccineren, die kom ik dan straks minder tegen.
Hoe ouder je wordt, hoe minder antistoffen je aanmaakt, en hoe sneller je ze weer afbreekt. Ik zou oprecht niet weten wat er mis is met boosters voor 60+

Die gaan straks allemaal dood aan dit zeer dodelijke virus.Ik blij dat vooral de niet-westerse allochtonen en domme Tokkies zich niet laten vaccineren, die kom ik dan straks minder tegen.
Ik heb een luxe grote stal met prima uitzicht en krijg lekker te eten.Gezellig in de stal met allemaal mensen die dezelfde andere kant opkijken.
![]()
Is die data wel betrouwbaar?Is er inmiddels niet genoeg data voorhanden om op een veilige manier onderscheid te maken
En niet vies van een beetje gemekker?Ik heb een luxe grote stal met prima uitzicht en krijg lekker te eten.

Ik ben selectief doof
Eigenlijk is dat wel de makkelijke manier van leven, lekker alles wel best vinden, en nergens een eigen mening over hebben.Ik heb een luxe grote stal met prima uitzicht en krijg lekker te eten.
Ach, voor een keertje verkloot je het dan zelf niet.Net een nieuwe gym crush en was van plan haar volgende week aan te spreken, maar ik zou wel gecucked worden door de QR code.
Nu wil ik ook..Ik blij dat vooral de niet-westerse allochtonen en domme Tokkies zich niet laten vaccineren, die kom ik dan straks minder tegen.

pic van prima uitzicht?Ik heb een luxe grote stal met prima uitzicht en krijg lekker te eten.
Te benauwd voor jou denk ik.
Klopt, ik heb ook vrijwel hetzelfde. Alleen kan ik nog de bomen waar het vrije uitzicht op bos en veld begint boven mijn overburen zien uitsteken. Bespottend. Net die ene rij huizen ervoor.
Vandaag weer een werkdag overleefd waaruit blijkt dat dat vaak wel het beste is.Eigenlijk is dat wel de makkelijke manier van leven, lekker alles wel best vinden, en nergens een eigen mening over hebben.
Ik zou wel meer willen, maar in mijn regio ben je voor een vrijstaand huis met vrij zicht ruim een miljoen kwijt.Klopt, ik heb ook vrijwel hetzelfde. Alleen kan ik nog de bomen waar het vrije uitzicht op bos en veld begint boven mijn overburen zien uitsteken. Bespottend. Net die ene rij huizen ervoor.
But don't mind me, als jij het prima vind is dat alleen maar mooi, scheelt een hoop.
Tweedeling van de maatschappij.Ik vind het jammer dat andere mensen aan beide kanten denken te moeten bepalen voor andere mensen of ze wel of niet een vaccin moeten nemen. Al dit gedoe is helemaal niet nodig en ik zou het chill vinden als iedereen gewoon ff normaal doet. Onze mening maakt niet uit voor het eind resultaat en geeft alleen maar gedoe.
Bepalen hoe anderen mensen moeten leven is weer helemaal hip tegenwoordig.Ik vind het jammer dat andere mensen aan beide kanten denken te moeten bepalen voor andere mensen of ze wel of niet een vaccin moeten nemen. Al dit gedoe is helemaal niet nodig en ik zou het chill vinden als iedereen gewoon ff normaal doet. Onze mening maakt niet uit voor het eind resultaat en geeft alleen maar gedoe.
Is dat ooit uit de mode geweest dan?Bepalen hoe anderen mensen moeten leven is weer helemaal hip tegenwoordig.