Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik blij dat vooral de niet-westerse allochtonen en domme Tokkies zich niet laten vaccineren, die kom ik dan straks minder tegen.
Gezellig in de stal met allemaal mensen die dezelfde andere kant opkijken.

sheep eating GIF

Hoe ouder je wordt, hoe minder antistoffen je aanmaakt, en hoe sneller je ze weer afbreekt. Ik zou oprecht niet weten wat er mis is met boosters voor 60+

Prikjes en boosters voor iedereen die oud is of in 1 of meerdere risicogroepen valt. Beetje zoals de griepprik. Is er inmiddels niet genoeg data voorhanden om op een veilige manier onderscheid te maken :dunno:

Net een nieuwe gym crush en was van plan haar volgende week aan te spreken, maar ik zou wel gecucked worden door de QR code.

Te benauwd voor jou denk ik.
Klopt, ik heb ook vrijwel hetzelfde. Alleen kan ik nog de bomen waar het vrije uitzicht op bos en veld begint boven mijn overburen zien uitsteken. Bespottend. Net die ene rij huizen ervoor.

But don't mind me, als jij het prima vind is dat alleen maar mooi, scheelt een hoop.

Klopt, ik heb ook vrijwel hetzelfde. Alleen kan ik nog de bomen waar het vrije uitzicht op bos en veld begint boven mijn overburen zien uitsteken. Bespottend. Net die ene rij huizen ervoor.

But don't mind me, als jij het prima vind is dat alleen maar mooi, scheelt een hoop.
Ik zou wel meer willen, maar in mijn regio ben je voor een vrijstaand huis met vrij zicht ruim een miljoen kwijt.

Ik vind het jammer dat andere mensen aan beide kanten denken te moeten bepalen voor andere mensen of ze wel of niet een vaccin moeten nemen. Al dit gedoe is helemaal niet nodig en ik zou het chill vinden als iedereen gewoon ff normaal doet. Onze mening maakt niet uit voor het eind resultaat en geeft alleen maar gedoe.

Ik vind het jammer dat andere mensen aan beide kanten denken te moeten bepalen voor andere mensen of ze wel of niet een vaccin moeten nemen. Al dit gedoe is helemaal niet nodig en ik zou het chill vinden als iedereen gewoon ff normaal doet. Onze mening maakt niet uit voor het eind resultaat en geeft alleen maar gedoe.
Tweedeling van de maatschappij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.319
Bepalen hoe anderen mensen moeten leven is weer helemaal hip tegenwoordig.

Terug
Naar boven