Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Antistoffen volgens RIVM

Seroprevalentie per leeftijd PICO nov 21.jpeg

Franse krant het het al over pfizergate

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.263
Antistoffen volgens RIVM

Waarom verbaasd mij dit niet.

-Ventavia, a subcontractor for Pfizer’s COVID-19 vaccine phase 3 clinical trial, allegedly falsified data, unblinded patients and was slow to follow up on adverse events.

-Brook Jackson reportedly brought these problems up with her superiors – but was fired shortly after she emailed a complaint to the US Food and Drug Administration.

-The FDA didn’t follow up on Jackson’s complaint – and Pfizer, which has known of the problems at Ventavia, has hired the company for four more trials.

Waarom verbaasd mij dit niet. Misdadig dit.

-Ventavia, a subcontractor for Pfizer’s COVID-19 vaccine phase 3 clinical trial, allegedly falsified data, unblinded patients and was slow to follow up on adverse events.

-Brook Jackson reportedly brought these problems up with her superiors – but was fired shortly after she emailed a complaint to the US Food and Drug Administration.

-The FDA didn’t follow up on Jackson’s complaint – and Pfizer, which has known of the problems at Ventavia, has hired the company for four more trials.
Ja ernstig toch 😟

Maar een beetje fraude.

Wie wilt er nou geen proefkonijn zijn voor zo’n dodelijk virus.

Je verwacht het niet...... :lol:

Gelukkig kun je nog steeds heel gemakkelijk zo'n goed getest pfizer prikje halen, kun je weer meedoen met de maatschappij :trollface:

Kind van 12 overleden, hoogstwaarschijnlijk door vaccin.

Mijn Duits is niet goed genoeg.... Maar begrijp ik goed dat in Duitsland alles voor de zekerheid on hold is gezet?

Laatst bewerkt:
Kind van 12 overleven, hoogstwaarschijnlijk door vaccin.

Mijn Duits is niet goed genoeg.... Maar begrijp ik goed dat in Duitsland alles voor de zekerheid on hold is gezet?

Ligt niet in het ziekenhuis dus het vaccin doet zijn werk

Ik denk dat de QR-code gescand moet worden op het terras om enige indirecte dwang op te leggen om ongevaccineerden over de streep te trekken om zich te laten vaccineren. Het gevolg daarvan kan zijn dat meer mensen zich laten vaccineren en er dus bijgevolg een lagere zorglast ontstaat. Ofwel; het is een maatregel tegen de pandemie.
Jij ' denkt' dat nog steeds kerel jij ben echt goed wappie :roflol:

Kind van 12 overleden, hoogstwaarschijnlijk door vaccin.

Autopsierapport is nog niet beschikbaar staat eronder. Video heb ik niet gekeken.

Nee, zo duidelijk is dat helemaal niet. Je moet rekening houden met de effectieve vaccinatiegraad van wéér een maand eerder.

Volledige bescherming heb je na ongeveer 2 weken, en de tijd tussen besmetting en opname is ongeveer ook 2 weken. Er zit dus een maand vertraging tussen het volledige effect van vaccinatie en ziekenhuisopname.

Als je kijkt naar bijv. 1 augustus was het volledig aantal gevaccineerden 9.287.868. Vier weken later, op 29 augustus, was dit aantal gestegen tot 11.117.613. Er zit dus een verschil van ongeveer 1.8 miljoen volledig gevaccineerden tussen deze twee meetmomenten. Ik kan het aantal volwassen inwoners van Nederland niet precies vinden, maar het lijkt zo rond de 14.1 miljoen te liggen. Die 1.8 miljoen is dus ongeveer13% van de volwassen bevolking. Je zou dus met mijn eerdere rekensom kunnen stellen dat die 80% van nu 67% van toen zou zijn. Idealiter integreer je deze data i.p.v. dat je één moment in de tijd pakt, maar dat kost me teveel tijd om uit te rekenen [of eigenlijk: om te programmeren] en ik vermoed dat het verschil niet heel groot zal zijn. In elk geval is het niet nodig om mijn punt te maken.

Ik vind zo snel hier dat 16% (44) van de IC-opnames volledig gevaccineerd was, en 84% (238) deels of niet gevaccineerd: https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd

Laten we het dus berekenen ervan uitgaande dat de vaccinatiegraad dus van 67% naar 80% steeg. Als het aandeel niet-gevaccineerden van 33% naar 20% daalt, is dat een 13%-punt daling, ofwel een daling van 39.4%. Die 238 zou dus 144 worden. En het aandeel gevaccineerden zou dan stijgen van 67 naar 80%, wat een stijging is van 13%-punt, ofwel van 19.4%. Dan wordt die 44 dus 53 IC-opnames. Een totaal van 197 IC-opnames, met een aandeel van 27% door gevaccineerden, en 73% door deels en niet-gevaccineerden. Komt heel dicht in de buurt van de 30/70-verdeling die nu wordt gezien, niet?

Nu is deze berekening niet helemaal zuiver, voornamelijk omdat ik de gegevens niet heb geïntegreerd, maar het is toch evident dat er een stijging is in het aandeel gevaccineerden onder de IC-opnames?

Ik kan me daarom dus ook voorstellen hoe het RIVM op een afname van slechts 1%-punt komt van vaccineffectiviteit.:
Dan kom ik weer met mn boerenverstand. 85% is gevaccineerd, het virus is nu 2 seizoenen door de populatie gegaan dus vrijwel de hele bevolking heeft dus of natuurlijke immuniteit opgebouwd of is gevaccineerd. En toch is er weer zo'n druk op de ziekenhuizen dat maatregelen, die eerst volledig zouden verdwijnen, weer terug ingevoerd zijn. Tuurlijk Galen :ds:

Antistoffen volgens RIVM

Tijd voor boetes en een enorme audit van alle klinische trials waaraan Ventavia heeft meegewerkt. In dit geval wel benieuwd naar de verschillen tussen de resultaten van Ventavia en de meest nabijgelegen/vergelijkbare andere centra;
In her 25 September email to the FDA Jackson wrote that Ventavia had enrolled more than 1000 participants at three sites. The full trial (registered under NCT04368728) enrolled around 44 000 participants across 153 sites that included numerous commercial companies and academic centres.

Terug
Naar boven