MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Kim Jong Un is uitermate populair in Noord-Korea. Hij won de verkiezingen met 100% van de stemmen. De bevolking is ontzettend tevreden met zijn beleid. Aldus het politburo.

:o
Wel apart dat mensen minder testen, maar wel meer maatregelen willen. Die maatregelen moeten dan zeker vooral anderen raken.

Zoals GLers de windmolens vooral bij iemand anders voor de deur willen.

Ghehe. Tot nu toe lijkt het in Engeland best goed te gaan door gewoon geen f**k te geven om corona. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Wellicht met behulp van deze jongen: https://www.volkskrant.nl/wetenschap/covidpil-binnen-enkele-weken-inzetbaar-in-nederland~b0023064/

Laten we het hopen.

Ghehe. Tot nu toe lijkt het in Engeland best goed te gaan door gewoon geen f**k te geven om corona. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Wellicht met behulp van deze jongen: https://www.volkskrant.nl/wetenschap/covidpil-binnen-enkele-weken-inzetbaar-in-nederland~b0023064/

Laten we het hopen.
Toevallig dat ze net als de Scandinavische landen die niet aan de QR-pas doen niet (meer) in de EU zitten.

Denemarken is gewoon EU, net als Zweden en Finland, Noorwegen doet bijna overal aan mee, dus wat zijn nu die landen die niet in de EU zitten? Het succes van Denemarken schijnt te zijn dat mensen gewoon meewerken aan maatregelen en beleid.

• Like
Waarderingen: Pren

Laten we het hopen.
Rustig aan VK-fanboy.

• Haha
Waarderingen: Pren

Laten we het hopen.
Dan zullen daar vast de chips inzitten!

Denemarken is gewoon EU, net als Zweden en Finland, Noorwegen doet bijna overal aan mee, dus wat zijn nu die landen die niet in de EU zitten? Het succes van Denemarken schijnt te zijn dat mensen gewoon meewerken aan maatregelen en beleid.
UK zit toch niet meer in de EU? En Noorwegen.

Heel Scandinavie geen maatregelen meer. Er was iets van de EU waar ze niet bij hoorden maar weet niet meer wat.

Luisteren ze in al die landen toevallig zo goed? Het zal aan ons liggen.

UK zit toch niet meer in de EU? En Noorwegen.

Heel Scandinavie geen maatregelen meer. Er was iets van de EU waar ze niet bij hoorden maar weet niet meer wat.

Luisteren ze in al die landen toevallig zo goed? Het zal aan ons liggen.

Denk dat het heel lastig vergelijken is, maatregelen, cultuur, demografie, zorgsysteem enz. enz. Maar wat wel interessant is om erbij te pakken; de oversterfte in de genoemde landen, vanaf feb 2020 bijvoorbeeld..

1636172866320.png

En als we de landen met striktere dictatuur bekijken om ons heen:

1636173007489.png

Uit alleen deze data is het lastig conclusies trekken, maar ik gok dat over het komende winterseizoen de grafieken, in de landen met strenger geldende dictatoriaal regime, weer gelijksoortige pieken te zien zullen zijn. Het is jammer dat Noorwegen geen cijfers aanlevert, omdat geen Euro land.

Denk dat het heel lastig vergelijken is, maatregelen, cultuur, demografie, zorgsysteem enz. enz. Maar wat wel interessant is om erbij te pakken; de oversterfte in de genoemde landen, vanaf feb 2020 bijvoorbeeld..

1636172866320.png

En als we de landen met striktere dictatuur bekijken om ons heen:

1636173007489.png

Uit alleen deze data is het lastig conclusies trekken, maar ik gok dat over het komende winterseizoen de grafieken, in de landen met strenger geldende dictatoriaal regime, weer gelijksoortige pieken te zien zullen zijn. Het is jammer dat Noorwegen geen cijfers aanlevert, omdat geen Euro land.
Is oversterfte in al die landen gelijk gedefinieerd en zo ja, wordt de verwachting op een gelijke wijze bepaald?

Is er al iemand in de sportschool geweest om te kijken hoe streng ze controleren op de QR code?

Is er al iemand in de sportschool geweest om te kijken hoe streng ze controleren op de QR code?
Yes, bij mij is goeie. Mag andere qr opgeven word gelijk gekoppeld aan me abbo, daarna hoef ik nooit meer te laten zien. Maar er zijn wel nazi sportscholen ertussen helaas.. dus je moet beetje geluk hebben

In mijn gym checken ze niet. Althans niet letterlijk. Mjah, kleine gym, iedereen kent elkaar

Same here, er hangt wel een QR code scanner in de hal bij de entree, maar of je die gebruikt moet je helemaal zelf weten. Ons kent ons en biblebelt.

Terug
Naar boven