apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Er zijn wel tijden geweest waar men vrijer van geest was. Ook genoeg tijden die erger waren natuurlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn wel tijden geweest waar men vrijer van geest was. Ook genoeg tijden die erger waren natuurlijk.
Wel apart dat mensen minder testen, maar wel meer maatregelen willen. Die maatregelen moeten dan zeker vooral anderen raken.![]()
Testbereidheid neemt af, aantal voorstanders van meer coronaregels groeit
Het aantal Nederlanders dat zich laat testen bij klachten die passen bij een besmetting met het coronavirus neemt verder af. Ook ventileren mensen een stuk minder vaak hun huis, voornamelijk vanwege de kou. Tegelijkertijd is het aantal voorstanders van meer coronamaatregelen gegroeid. Dat blijkt...www.nu.nl
Kim Jong Un is uitermate populair in Noord-Korea. Hij won de verkiezingen met 100% van de stemmen. De bevolking is ontzettend tevreden met zijn beleid. Aldus het politburo.
![]()
Teveel tegels in de tuin, gerapporteerd bij het Niet Stenen, maar Bloemen comité van de lokale Groen Links.
Toevallig dat ze net als de Scandinavische landen die niet aan de QR-pas doen niet (meer) in de EU zitten.![]()
‘In Engeland merk je over het algemeen niks meer van corona’
De besmettingscijfers in het Verenigd Koninkrijk zijn aanzienlijk hoger dan in Nederland: 408 tegen 334 per 100 duizend inwoners, over de laatste zeven dagen. Maar in Engeland is alles open, hoeft niemand zijn coronapas te laten zien en worden mondkapjes nauwelijks gedragen. Hoe komt dat, vragen...www.volkskrant.nl
Ghehe. Tot nu toe lijkt het in Engeland best goed te gaan door gewoon geen f**k te geven om corona. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Wellicht met behulp van deze jongen: https://www.volkskrant.nl/wetenschap/covidpil-binnen-enkele-weken-inzetbaar-in-nederland~b0023064/
Laten we het hopen.
Het water gaat via een naar de HWA, niet het riool, krijg ik daar een klein pluspuntje voor?Teveel tegels in de tuin, gerapporteerd bij het Niet Stenen, maar Bloemen comité van de lokale Groen Links.
Nee, hoogstens een minpuntje minder.Het water gaat via een naar de HWA, niet het riool, krijg ik daar een klein pluspuntje voor?
Denemarken?Toevallig dat ze net als de Scandinavische landen die niet aan de QR-pas doen niet (meer) in de EU zitten.
En Noorwegen
Denemarken is gewoon EU, net als Zweden en Finland, Noorwegen doet bijna overal aan mee, dus wat zijn nu die landen die niet in de EU zitten? Het succes van Denemarken schijnt te zijn dat mensen gewoon meewerken aan maatregelen en beleid.
Rustig aan VK-fanboy.![]()
De besmettingscijfers in het Verenigd Koninkrijk zijn aanzienlijk hoger dan in Nederland: 408 tegen 334 per 100 duizend inwoners, over de laatste zeven dagen. Maar in Engeland is alles open, hoeft niemand zijn coronapas te laten zien en worden mondkapjes nauwelijks gedragen. Hoe komt dat, vragen...www.volkskrant.nl
Ghehe. Tot nu toe lijkt het in Engeland best goed te gaan door gewoon geen f**k te geven om corona. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Wellicht met behulp van deze jongen: https://www.volkskrant.nl/wetenschap/covidpil-binnen-enkele-weken-inzetbaar-in-nederland~b0023064/
Laten we het hopen.
Dan zullen daar vast de chips inzitten!![]()
Laten we het hopen.
UK zit toch niet meer in de EU? En Noorwegen.Denemarken is gewoon EU, net als Zweden en Finland, Noorwegen doet bijna overal aan mee, dus wat zijn nu die landen die niet in de EU zitten? Het succes van Denemarken schijnt te zijn dat mensen gewoon meewerken aan maatregelen en beleid.
UK zit toch niet meer in de EU? En Noorwegen.
Heel Scandinavie geen maatregelen meer. Er was iets van de EU waar ze niet bij hoorden maar weet niet meer wat.
Luisteren ze in al die landen toevallig zo goed? Het zal aan ons liggen.
Is oversterfte in al die landen gelijk gedefinieerd en zo ja, wordt de verwachting op een gelijke wijze bepaald?Denk dat het heel lastig vergelijken is, maatregelen, cultuur, demografie, zorgsysteem enz. enz. Maar wat wel interessant is om erbij te pakken; de oversterfte in de genoemde landen, vanaf feb 2020 bijvoorbeeld..
![]()
En als we de landen met striktere dictatuur bekijken om ons heen:
![]()
Uit alleen deze data is het lastig conclusies trekken, maar ik gok dat over het komende winterseizoen de grafieken, in de landen met strenger geldende dictatoriaal regime, weer gelijksoortige pieken te zien zullen zijn. Het is jammer dat Noorwegen geen cijfers aanlevert, omdat geen Euro land.
Moest gewoon scannen bij ingang.Is er al iemand in de sportschool geweest om te kijken hoe streng ze controleren op de QR code?
Yes, bij mij is goeie. Mag andere qr opgeven word gelijk gekoppeld aan me abbo, daarna hoef ik nooit meer te laten zien. Maar er zijn wel nazi sportscholen ertussen helaas.. dus je moet beetje geluk hebbenIs er al iemand in de sportschool geweest om te kijken hoe streng ze controleren op de QR code?
In mijn gym checken ze niet. Althans niet letterlijk. Mjah, kleine gym, iedereen kent elkaarIs er al iemand in de sportschool geweest om te kijken hoe streng ze controleren op de QR code?
In mijn gym checken ze niet. Althans niet letterlijk. Mjah, kleine gym, iedereen kent elkaar