XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ja online wel ja.
Zijn er maar weinig die het echt hebben en het is ook echt geen pretje voor jezelf. Bijvoorbeeld:Geen empathie, spijt of in kunnen leven in anderen, achterdocht etc.zo word ik snel verkeerd begrepen en vice versa.

Punt.

Heerlijk, geen onzekerheid. Het interesseert je niks wat een ander ergens van vindt.
Wel lullig voor je kinderen, die zullen zich nooit begrepen voelen als pa weer zijn ongezouten mening geeft en zich niet in hun situatie kan verplaatsen.

Jammer, beetje onder de gordel.

Blijkbaar heb je er geen verstand van hoe zulke ziektes werken. En ben je wel een inet held om iemand daarop te pakken.
Iets wat wel serieus is en niet om grapjes over te maken , en dan mn kinderen erbij te betrekken.

Lezen lukt je niet echt wel?
Voor bepaalde mensen lukt dat echt wel.
Maar als jij bijvoorbeeld op straat ligt met een infarct, loop ik rustig door zonder spijt, heerlijk.
Zou wel geirriteerd worden, ga je precies liggen waar ik net loop🤭🤭

Laatst bewerkt:
Die gast die een aanslag op Rutte wou plegen... Zit die nog vast?

Of is er een mogelijkheid om hem over te halen? :o

Maar als jij bijvoorbeeld op straat ligt met een infarct, loop ik rustig door zonder spijt, heerlijk.
Zou wel benieuwd zijn als zo iemand met jou eigenschap een tren kuur zal nemen totaal vooraf niet wetend wat eventueel de sides kunnen zijn, zou echt madness AF zijn 🤭

Ach heb vroeger weleens 5 uur lang snachts in de meterkast gezeten met een bijl en bloot bovenlichaam en bandana om mn hoofd, nuchter. Daarna mocht ik naar de ggz🤭

Iets in mij hoopt dat ze die sportscholen als wisselgeld bedacht hebben, om dat zo weer tergu te geven aan een mopperende tweede kamer.

Verder; allemaal halfzacht. En zijn we nou al op volle snelheid boosterprikken aan het geven aan degene die wil? En kinderen van basisschoolleeftijd waarvan de ouders dat willen? Want dat gaat toch wel helpen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.167

Blijkbaar heb je er geen verstand van hoe zulke ziektes werken. En ben je wel een inet held om iemand daarop te pakken.
Iets wat wel serieus is en niet om grapjes over te maken , en dan mn kinderen erbij te betrekken, gelukkig zitten we beide op een andere locatie😆 @the moment

Ik maak geen grap, ik ben zelf ook een beetje gek. Ik roep ook wat mij te binnen schiet. ;)

Daarom, goed dat er een scherm tussen zit🤪

Iets in mij hoopt dat ze die sportscholen als wisselgeld bedacht hebben, om dat zo weer tergu te geven aan een mopperende tweede kamer.

Verder; allemaal halfzacht. En zijn we nou al op volle snelheid boosterprikken aan het geven aan degene die wil? En kinderen van basisschoolleeftijd waarvan de ouders dat willen? Want dat gaat toch wel helpen.

Hier zit het probleem. Gewoon vanaf 60 jaar die booster verplichten. Nu zijn wij door al die ouderen op de ic weer de dupe.

En zijn we nou al op volle snelheid boosterprikken aan het geven aan degene die wil? En kinderen van basisschoolleeftijd waarvan de ouders dat willen? Want dat gaat toch wel helpen.

Hier zit het probleem. Gewoon vanaf 60 jaar die booster verplichten. Nu zijn wij door al die ouderen op de ic weer de dupe.

Denk dat 90% van die oudjes hem gewoon wil nemen? Die luisteren nogal goed naar Hugo.
Die zien het 0800/1000/1200/1400/1800/2000/2200 nieuws dus die zijn helemaal brainwashed

Hoeveel gaat dat helpen?

Prima betoog, maar die laatste groep mensen een beloning geven omdat ze gaan vaccineren is absurd. Als je ze financieel gaat belonen heb je ze juist beloond om te wachten. Als dat al gebeurt zou dat met terugewerkende kracht moeten voor iederen.

Prima betoog, maar die laatste groep mensen een beloning geven omdat ze gaan vaccineren is absurd. Als je ze financieel gaat belonen heb je ze juist beloond om te wachten. Als dat al gebeurt zou dat met terugewerkende kracht moeten voor iederen.
Dat is ook niet reëel inderdaad. Redenatie is eerder andersom volgens mij. Straffen ipv belonen. Bijvoorbeeld een ongevaccineerde zelf de IC opname laten betalen mocht diegene door corona daar terechtkomen. Het is wel zo dat stimulans werkt natuurlijk. Hij geeft ook direct aan dat er veel politieke weerstand tegen zal zijn en gaat daarna verder in op de aanbodkant.

Terug
Naar boven