MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Dat is ook niet reëel inderdaad. Redenatie is eerder andersom volgens mij. Straffen ipv belonen. Bijvoorbeeld een ongevaccineerde zelf de IC opname laten betalen mocht diegene door corona daar terechtkomen. Het is wel zo dat stimulans werkt natuurlijk. Hij geeft ook direct aan dat er veel politieke weerstand tegen zal zijn en gaat daarna verder in op de aanbodkant.
Zorgpremies voor ongevaccineerden kunnen prima omhoog als straf ja. Al vind ik mensen uitsluiten via 2G al ver genoeg gaan maar met een tientje extra per maand haal je genoeg mensen over.

Dat is ook niet reëel inderdaad. Redenatie is eerder andersom volgens mij. Straffen ipv belonen. Bijvoorbeeld een ongevaccineerde zelf de IC opname laten betalen mocht diegene door corona daar terechtkomen. Het is wel zo dat stimulans werkt natuurlijk. Hij geeft ook direct aan dat er veel politieke weerstand tegen zal zijn en gaat daarna verder in op de aanbodkant.
....net als die automobilist, die door een tegenligger werd geramd, en buiten zijn schuld in het ZH beland, laat je die ook zijn zorg betalen (true story) :thinking:

Ik heb wel alvast een fijn, aangepast schema voor jullie gevonden om deze naderende, dramatische tijd door te komen, voel je vrij om er mee te doen wat je wilt:

Dus geld bepaald of je wel of niet geholpen gaat worden, komt er dan wel ineens meer personeel of is het dan genoeg omdat een groot % de ic niet kan betalen en dus zal sterven?

Mensen die niet afgeschrikt worden dat ze op de ic kunnen belanden, zullen wél afschrikken als ze ook nog horen dat ze zelf de kosten moeten betalen. :roflol:

Nog geen minuut bezig en het woord is al gevallen 😂😂

Alleen Rutte kijkt wel zo fijn.
Gvd daar is hij toch

Laatst bewerkt:
Ik kijk eigenlijk alleen de persconferenties voor het einde: de vragen van de journalisten. De incapabele vragen en de er omheen draaiende antwoorden van Rutte en Hugo.. echt genieten.

Code zwart is wel serieus een fucked up situatie. Ik word er ook schitjziek van maar het pakket wat ze nu inzetten zet toch nul zoden aan de dijk. Doe iets efficients of doe niks.

In de eu is er gewoon vanalles openbaar:

En dat kind: vreselijk, maar oorzaak is nog onbekend. Zou zomaar niets met het vaccin te maken kunnen hebben. En zo wel is het nog steeds minimaal tov het aantal doden dat je voorkomt met vaccinatie.

Prima als je geen vaccin neemt, maar ik geloof dat de meesten ontzettend veel onzin te horen hebben gekregen via feestboek. Bij code zwart ongevaccineerden maar niet meer helpen. Keuzes hebben consequenties. Zeker met weer een nieuwe variant.

Code zwart is wel serieus een fucked up situatie. Ik word er ook schitjziek van maar het pakket wat ze nu inzetten zet toch nul zoden aan de dijk. Doe iets efficients of doe niks.

Alle uitkeringtrekkers rustâgh naar de gym. Pietje 9 tot 5 heeft pech.

Dit inderdaad, pappen en nathouden in de hoop de kerstvakantie te halen. Maar hoe langer je het uitstelt, hoe langer het uiteindelijk gaat duren.

Terug
Naar boven