XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Alle uitkeringtrekkers rustâgh naar de gym. Pietje 9 tot 5 heeft pech.
Gelukkig werk ik voornamelijk thuis en kan ik om 16:00 stoppen als ik wil, maar voor mensen met geen flexibele baan word je gewoo fucking hard in je reet geneukt, en deze keer is het niet fijn.

In de eu is er gewoon vanalles openbaar:

En dat kind: vreselijk, maar oorzaak is nog onbekend. Zou zomaar niets met het vaccin te maken kunnen hebben. En zo wel is het nog steeds minimaal tov het aantal doden dat je voorkomt met vaccinatie.

Prima als je geen vaccin neemt, maar ik geloof dat de meesten ontzettend veel onzin te horen hebben gekregen via feestboek. Bij code zwart ongevaccineerden maar niet meer helpen. Keuzes hebben consequenties. Zeker met weer een nieuwe variant.
Het vaccineren van kinderen om je eigen incompetentie te maskeren. Je kan wel merken dar dit het tijdperk is van de kinderloze "leiders".

Het vaccineren van kinderen om je eigen incompetentie te maskeren. Je kan wel merken dar dit het tijdperk is van de kinderloze "leiders".
20211126_174846.jpg

In de eu is er gewoon vanalles openbaar:

En dat kind: vreselijk, maar oorzaak is nog onbekend. Zou zomaar niets met het vaccin te maken kunnen hebben. En zo wel is het nog steeds minimaal tov het aantal doden dat je voorkomt met vaccinatie.

Prima als je geen vaccin neemt, maar ik geloof dat de meesten ontzettend veel onzin te horen hebben gekregen via feestboek. Bij code zwart ongevaccineerden maar niet meer helpen. Keuzes hebben consequenties. Zeker met weer een nieuwe variant.
Zit 60+70 vol op feestboek?

Wat een onzin. Ineens is vaccinatie van kinderen een probleem? Dat gebeurt voor veel meer ziektes. Rode hond is voor kinderen ook niet gevaarlijk, pas als je als volwassene dat krijgt kan het echt schadelijke zijn.

De helft van de besmettingen is momenteel op de basisschool. Dus kinderen vaccineren mits veilig is prima. Tot nu toe is het prima veilig gebleken bij tieners.

Heb je het afgelopen jaar nog festivals weten te pakken?
Ja. Ik sta aardig neutraal in de discussie en bergrijp beide kanten maar als je het punt bereikt wanneer je niet eens naar het ziekenhuis kan omdat je je knie gebroken hebt moet je toch actie ondernemen. Corona doden zijn hier het probleem niet. Als jouw zoontje of vrouwtje wat overkomt wil je ook dat zij de zorg kunnen krijgen waar je voor lapt.

Ja. Ik sta aardig neutraal in de discussie en bergrijp beide kanten maar als je het punt bereikt wanneer je niet eens naar het ziekenhuis kan omdat je je knie gebroken hebt moet je toch actie ondernemen. Corona doden zijn hier het probleem niet. Als jouw zoontje of vrouwtje wat overkomt wil je ook dat zij de zorg kunnen krijgen waar je voor lapt.

Eens. Maar dat bereik je niet door te wijzen naar de ongevaccineerden en intussen helemaal naar de t*ring te gaan op een hardcore feessie indien je de kans krijgt.

Dat gezeik op ongevaccineerden... Alsof met pakweg 5% extra gevaccineerden ineens alles was voorkomen. Dat geloof je toch zelf niet? En zijn die ongevaccineerden niet zo langzamerhand allemaal al een keer besmet? Ze krijgen al bijna een jaar de schuld, dus zo onderhand moeten ze bijna allemaal al een keer besmet zijn geweest en dus ook even immuun (of zelfs beter) dan gevaccineerden.

Ik stel voor bij code zwart de 90-plussers te ruimen. Hard, maar hun tijd zit erop. Hebben we meteen weer 1/3 van de ziekenhuisbedden, die nu bezet zijn door corona, vrijgemaakt.

Dat gezeik op ongevaccineerden... Alsof met pakweg 5% extra gevaccineerden ineens alles was voorkomen. Dat geloof je toch zelf niet? En zijn die ongevaccineerden niet zo langzamerhand allemaal al een keer besmet? Ze krijgen al bijna een jaar de schuld, dus zo onderhand moeten ze bijna allemaal al een keer besmet zijn geweest en dus ook even immuun (of zelfs beter) dan gevaccineerden.

Ik stel voor bij code zwart de 90-plussers te ruimen. Hard, maar hun tijd zit erop. Hebben we meteen weer 1/3 van de ziekenhuisbedden, die nu bezet zijn door corona, vrijgemaakt.
Kunnen ze ook prima COVID-zorg weigeren aan alle ongevaccineerden. Hebben het immers toch allemaal al gehad. :trollface:

Kunnen ze ook prima COVID-zorg weigeren aan alle ongevaccineerden. Hebben het immers toch allemaal al gehad. :trollface:
Geloof jij dan dat we een winter zonder maatregelen hadden gehad als we nog 5% extra gevaccineerden hadden gehad?

Als 15% zorgt voor 70% van de ic opnames scheelt 5% meer vaccinatie bij 500 ic plekken bezet voor een daling van zomaar 120 ic plekken. Dan neem je het effect van de verlaagde r-waarde en lagere verspreiding nog niet mee. En bij 50% bezette ‘gewone ziekenhuisbedden heb je het over 450 minder bedden bij 2500 ongeveer.

Het effect is groot. Laat staan als je tot 10% komt en de verspreiding via kinderen kunt verkleinen.

Terug
Naar boven