Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.261
Dan moet je ook niet blijven zeuren dat de overheid de zorg heeft kapot bezuinigd. Dat zou te allen tijde gebeurd zijn en het zal nooit gerepareerd worden.
Je hoort mij niet roepen dat we bepaalde mensen de zorg moeten ontzeggen vanwege de keuzes die ze maken in het leven.

Moet jij niet blijven zeuren dat de IC vol is en dat mensen niet meer geholpen kunnen worden. Heb een beetje vertrouwen in de overheid, ze doen alles in jouw belang.

Bij sommigen hier zit er zo'n irreëel anti-overheidssentiment in dat alles wat van die kant gecommuniceerd wordt het tegenovergestelde teweeg brengt.

Dan moet je dus aan andere manieren gaan denken, als de overtuiging is dat je naar 90%+ moet. Alleen daar zijn allerlei praktische en ethische bezwaren tegen.

Dit is zeker waar en betreurenswaardig, maar oorzakelijk begint dit heel vaak bij een -zeer ernstig- beschadigd vertrouwen in diezelfde overheid.
En dat is natuurlijk niet zomaar zonder reden en ook niet iets dat van de een op de andere dag is ontstaan.
Het is een sluipend proces van jaren en jaren, waarbij mensen voortdurend op allerlei manieren structureel voorgelogen, belazerd en benadeeld zijn.

Als je dan toch aan andere manieren moet gaan denken, dan zou het ook goed zijn dat je als overheid de hand in eigen boezem steekt en eens daadwerkelijk probeert het vertrouwen opnieuw te winnen.
Ok, je kan het nooit helemaal voor iedereen goed doen natuurlijk, maar afgezien van loze pretenties en vage intentieverklaringen zie ik daar helaas niet veel van terug.

Mijn persoonlijke sentiment in deze is, dat ik -nog steeds- heel graag de overheid ten volle zou willen vertrouwen.
Helaas blijkt voor mij juist dit dus een irreëel sentiment te zijn.
Rationele afwegingen van observaties en dingen die feitelijk gebeuren in dit land maken dit voor mij namelijk onmogelijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.265

1 op 7 passagiers besmet met covid? Hoe dan, ze hadden toch groene vinkjes? :o

Dus wanneer iemand zich niet laat vaccineren is het een wappie? Leg eens uit?
Probeer maar eens uit te leggen waarom dat volgens jou niet zo is. Ik heb trouwens nog nooit iemand horen zeggen dat ie een wappie is. Ze beginnen dan met ik ben geen wappie hoor en dan komt er een hele riedel waarom ze dat juist wel zijn hahaha.

Probeer maar eens uit te leggen waarom dat volgens jou niet zo is. Ik heb trouwens nog nooit iemand horen zeggen dat ie een wappie is. Ze beginnen dan met ik ben geen wappie hoor en dan komt er een hele riedel waarom ze dat juist wel zijn hahaha.

Afgelopen woensdag heb ik je dit al uitgelegd:

Tuurlijk zijn die er, maar van de 0,05 % ? doden zijn dat er maar enkele die waarschijnlijk ook nog eens onderliggende klachten hebben.
Indien je geen last krijgt van bloedpropjes oid zal je er niet snel dood aan gaan, maar die rommel tast wel je imuunsysteem aan en maakt je gevoeliger voor andere infecties en virussen.

Ik heb corona gehad, een snotneus. Je begrijpt dat ik dus niet bepaald sta te springen om meerdere keren per jaar die rommel in mij te laten spuiten. Nee, puur op basis van mijn gezondheid zie ik het niet zitten. Daarnaast wil ik natuurlijk ook niet meewerken aan QR samenleving.

Wat is hier zo wappie aan dan? hahaha

:roflol:

IMG_20211127_143017.jpg

Ja online wel ja.
Zijn er maar weinig die het echt hebben en het is ook echt geen pretje voor jezelf. Bijvoorbeeld:Geen empathie, spijt of in kunnen leven in anderen, achterdocht etc.zo word ik snel verkeerd begrepen en vice versa.

Punt.
Op mij kwam je wel sociaal over?

Terug
Naar boven