XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ja niet onverwacht, dat is namelijk niet jouw sterkste punt!
Als je denkt dat je met de uitspraak dat je 5 dagen na een positieve testuitslag een negatieve testuitslag hebt iets kunt bewijzen snap je het niet en is verder luisteren niet zinvol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.266
Ja, ze was er fel op tegen op het begin achteraf toch gedaan na weken twijfelen. Me schoonzus momenteel ook zwanger 31 weken die heeft dus geen vaccinatie gekozen en is al verschillende keren zonder adem komen te zitten en met spoed naar de eerste hulp en zit er nu nog steeds mee.
Dat is wel heftig man. :/
Tja het blijft tricky. Wij hadden besloten het niet te doen aangezien ze niet weten wat het met de ongeboren vrucht kan doen. Nergens last van gehad tijdens de zwangerschap gelukkig.

Dat is wel heftig man. :/
Tja het blijft tricky. Wij hadden besloten het niet te doen aangezien ze niet weten wat het met de ongeboren vrucht kan doen. Nergens last van gehad tijdens de zwangerschap gelukkig.
Ja dat was bij ons dus ook een issue. Ook sociale media werkt niet bepaald mee aangezien me vriendin 1049202 vlogjes kijkt en de meningen compleet van links naar rechts gaan en blijkbaar hoe meer volgers je hebt hoe meer geloofwaardiger je tegenwoordig bent ipv echte expertise te hebben over een onderwerp.

Maar me schoonzus en broer kunnen zichzelf nu wel voor zijn kop slaan aangezien haar klachten echt 10x erger zijn dan ons en haar zuurstof dagelijks paar keer gemeten word en als dit onder de 92% gaat dan moet je blijkbaar al aan de zuurstof en ze zit volgens de laatste meting op 94%. Nog niet gepraat over alle eventuele gevolgen die dit kan hebben voor de baby.

En ook voorheen kei gezond, nergens last van. Fit en healty en gewoon echt in EEN dag ziek ineens zo ziek geworden.

Nog nooit van gehoord dat je er na 1 of 2 dagen ineens vanaf kan zijn. Weet ook niet waar je die pillen vandaan kan halen, maar indien het vrij onschuldige pillen zijn zou ik het ook proberen iig.
Zo te zien en horen heeft die man (o.a.) crazy pills geslikt.

Zo te zien en horen heeft die man (o.a.) crazy pills geslikt.

Wanhopige tijden laten je wanhopige keuzes nemen. Nu zou je denken f**k it ik ga geen experimentele pil slikken, maar als het zover is dan geloof je het nog als ze zeggen smeer pindakaas op je buik en je bent er morgen vanaf.

Wanhopige tijden laten je wanhopige keuzes nemen. Nu zou je denken f**k it ik ga geen experimentele pil slikken, maar als het zover is dan geloof je het nog als ze zeggen smeer pindakaas op je buik en je bent er morgen vanaf.
Ik zou me niet inlaten met alternatieve genezers.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.279
We weten allemaal dat pindakaas smeren alleen helpt voor spiergroei.

• Haha
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven