- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja niet onverwacht, dat is namelijk niet jouw sterkste punt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja niet onverwacht, dat is namelijk niet jouw sterkste punt!
Daar weet jij natuurlijk alles vanAls je last hebt van teveel fantasie zoals jij misschien.
.Maar je bent er toch ingetrapt.
Als je denkt dat je met de uitspraak dat je 5 dagen na een positieve testuitslag een negatieve testuitslag hebt iets kunt bewijzen snap je het niet en is verder luisteren niet zinvol.Ja niet onverwacht, dat is namelijk niet jouw sterkste punt!
Dat is wel heftig man. :/Ja, ze was er fel op tegen op het begin achteraf toch gedaan na weken twijfelen. Me schoonzus momenteel ook zwanger 31 weken die heeft dus geen vaccinatie gekozen en is al verschillende keren zonder adem komen te zitten en met spoed naar de eerste hulp en zit er nu nog steeds mee.
Ik denk dat de gemiddelde verloskundige een paar maanden geleden ook geen advies kon geven wat betreft het vaccineren van zwangeren.Als je last hebt van teveel fantasie zoals jij misschien.
Als die twee wat te bespreken hebben kan het best interessant zijn.
Nog met leeuwen gestoeid de laatste tijd?Als je last hebt van teveel fantasie zoals jij misschien.
Welke twee? Ik zie 1 lelijke idioot.Als die twee wat te bespreken hebben kan het best interessant zijn.
Als het over MMA gaat.
Dana White en Joe Rogan.
En steeds meer anderen in de VS. Hoorde dat er sinds kort in Nederland een schurft uitbraak is zoveel wordt Ivermectine ineens uitgeschreven..
Ja dat was bij ons dus ook een issue. Ook sociale media werkt niet bepaald mee aangezien me vriendin 1049202 vlogjes kijkt en de meningen compleet van links naar rechts gaan en blijkbaar hoe meer volgers je hebt hoe meer geloofwaardiger je tegenwoordig bent ipv echte expertise te hebben over een onderwerp.Dat is wel heftig man. :/
Tja het blijft tricky. Wij hadden besloten het niet te doen aangezien ze niet weten wat het met de ongeboren vrucht kan doen. Nergens last van gehad tijdens de zwangerschap gelukkig.
Zo te zien en horen heeft die man (o.a.) crazy pills geslikt.Nog nooit van gehoord dat je er na 1 of 2 dagen ineens vanaf kan zijn. Weet ook niet waar je die pillen vandaan kan halen, maar indien het vrij onschuldige pillen zijn zou ik het ook proberen iig.
Zo te zien en horen heeft die man (o.a.) crazy pills geslikt.
Ik zou me niet inlaten met alternatieve genezers.Wanhopige tijden laten je wanhopige keuzes nemen. Nu zou je denken f**k it ik ga geen experimentele pil slikken, maar als het zover is dan geloof je het nog als ze zeggen smeer pindakaas op je buik en je bent er morgen vanaf.
We weten allemaal dat pindakaas smeren alleen helpt voor spiergroei.Wanhopige tijden laten je wanhopige keuzes nemen. Nu zou je denken f**k it ik ga geen experimentele pil slikken, maar als het zover is dan geloof je het nog als ze zeggen smeer pindakaas op je buik en je bent er morgen vanaf.