XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

FG9DxyJXEAIUO13.jpeg

Deze?

Piek van de eerste golf was 1400
Ik ben eigenlijk op zoek naar de formules (de specifieke parameters en de algebra) die worden gebruikt om het verwachte aantal besmettingen te modelleren.

Tja die vaccins werken blijkbaar niet zo goed als iedereen gehoopt had. Wel zuur die vermoeidheidsklachten. Ach ja kan je vast een beetje wennen aan het moe zijn.
:trollfacex:

Maar gevaccineerd tijdens de zwangerschap? Of ervoor?
Tijdens de zwangerschap gevaccineerd, uiteraard op het begin flink tegen aangezien vaccineren en zwangere vrouwen nogal gevoelig ligt. Uiteindelijk toch gedaan en wellicht werkt het vaccin beter voor haar dan voor mij.

Vermoeidheidsklachten moet je denken alsof je net een flinke cardio sessie hebt gedaan en ff wilt uitrusten, maar hoelang je ook uitrust je energie komt gewoon niet terug en op begin is dat een nieuwe ervaring en ff schrikken dat je zo afhankelijk ineens word van andere alsof je 50 jaar ouder word in 1 dag.

Ja ook gevaccineerd zelfde periode als ik. Had zelf verwacht dat zij ook aan de beurt kwam, maar nu na dagen heeft ze nog nergens last van terwijl ze ook in contact kwam op hetzelfde moment als ik met ons nichtje die heel de familie dus besmet heeft. 😕
Ik raad aan te blijven testen, ik heb pas 6 dagen later dan mijn dochter de eerste echte klachten ontwikkeld.

• Haha
Waarderingen: Xrp
Nope, heb echt nooit nergens last van gehad altijd healty AF geweest geen medicatie etc. Vandaar dat dit ff een nieuwe ervaring is. Maar kan zomaar dat andere echt 0.0 klachten ervaren en ik weer de lul ben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.249
Ik moet ook altijd lachen om mensen in restaurants e.d. met handschoenen en deze dan meer dan 5 minuten dragen. Ondertussen allerlei verschillende shit aanraken. Hun gezicht aanraken. Deurhendels aanraken. Hun telefoon aanraken.

Magische handschoenen. :roflol:

Zouden die mensen zich niet laten testen ofzo als ze bij oude familieleden op bezoek gaan? Ik kom niet vaak bij m'n moeder en stiefvadermaar als ik heen ga laat ik me altijd eerst testen. Moet er niet aan denken dat ik besmet ben en niks doorheb en ze dood gaan door mij.
Ja, ik ga gewoon langs en z zorg dat er op die plaats een luchtstroom is en geef even geen hand of kus. (voorbeeld mijn ouders)

Polletje: Tot zeker April want de koude en droge periode gaat nog komen.

Het stopt als wij ermee stoppen.

Zit nu op dag 4 van me corona avontuur en voel me alweer stukken beter. Naast de standaard verkouden kwaaltjes (snotneus/hoesten/keelpijn/spierpijn/reuk en smaak weg) kwam de vermoeidheid echt als iets nieuws.

Eerste 2 dagen kon ik de trap op om vervolgens een halve dag weer te slapen, terwijl ik letterlijk nog voor het weekend maximaal kon sporten en dag later ineens smorgens die vermoeidheid kreeg. Heb geen onderliggende klachten en gewoon fit. Heb het gekregen via me nichtje via de kinderopvang.

Ben gevaccineerd me pfeizer in juli/aug.

Het is niet een “standaard” verkoudheidje. Je hebt wel klachten die gepaard gaan met een verkoudheid, maar de vermoeidheid is echt iets wat je kapot maakt.

Om het helemaal apart te maken, me vriendin is 39 weken zwanger, zit dus ook in quarantaine en heeft letterlijk nergens last van. Geen klachten niets. Ook negatief getest bij de ggd en dagelijks zelftest die ook negatief is. Heel vreemd.
Als de medische wereld niet ook zo klote corrupt was had je er in een dag af kunnen zijn: Zie Joe rogan en Dana White. En mss leuk om op te zoeken wat ze Rob Elens in Nederland geflikt hebben.

Ik moet ook altijd lachen om mensen in restaurants e.d. met handschoenen en deze dan meer dan 5 minuten dragen. Ondertussen allerlei verschillende shit aanraken. Hun gezicht aanraken. Deurhendels aanraken. Hun telefoon aanraken.

Magische handschoenen. :roflol:
1640010292492.png

Als de medische wereld niet ook zo klote corrupt was had je er in een dag af kunnen zijn: Zie Joe rogan en Dana White. En mss leuk om op te zoeken wat ze Rob Elens in Nederland geflikt hebben.
Zal hiernaar ff op google checken dan ben benieuwd.

Ja, ze was er fel op tegen op het begin achteraf toch gedaan na weken twijfelen. Me schoonzus momenteel ook zwanger 31 weken die heeft dus geen vaccinatie gekozen en is al verschillende keren zonder adem komen te zitten en met spoed naar de eerste hulp en zit er nu nog steeds mee.

Terug
Naar boven