Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don't ya worry, je weet hoe het al die routekaarten en stoplichten is gegaan.![]()
Dit zijn de plannen van het kabinet om corona op de lange termijn tegen te gaan | Panorama
Als het aan het kabinet ligt, zijn we nog lang niet van de coronamaatregelen af. De mondkapjesplicht, thuisonderwijs en ook lockdowns zullen de komende jaren waarschijnlijk niet verdwijnen.panorama.nl
Krijgt dat lid van de EU Commissie toch haar zin, ontkoppeling met de Traditie.
![]()
Dit zijn de plannen van het kabinet om corona op de lange termijn tegen te gaan | Panorama
Als het aan het kabinet ligt, zijn we nog lang niet van de coronamaatregelen af. De mondkapjesplicht, thuisonderwijs en ook lockdowns zullen de komende jaren waarschijnlijk niet verdwijnen.panorama.nl
Gezellig, kerst in juli!
Zorgcapaciteit
Vooralsnog heeft het opschalen van de zorgcapaciteit weinig prioriteit. Het ministerie van VWS legt de focus eerst bij de maatregelen voor de burgers en gaat daarna pas kijken ‘hoe de ic-capaciteit soepel kan worden opgeschaald als dat nodig is.’
South park voorspelde het.
Een preek waar ik vandaag langszapte had het over de griepepidemie waar we nu al een tijdje inzitten, waren wel RadTrads, maar toch, het sentiment kwam me bekend voor.
Ik hoop dat het aan panorama ligt, maar laat het woord griep aub achterwege als het om corona gaat.Een preek waar ik vandaag langszapte had het over de griepepidemie waar we nu al een tijdje inzitten, waren wel RadTrads, maar toch, het sentiment kwam me bekend voor.
Jij denkt dat ze dat label ongelukkig gekozen hebben en lockdowns alleen voor corona golven gaan gelden?Ik hoop dat het aan panorama ligt, maar laat het woord griep aub achterwege als het om corona gaat.
Als het kabinet het twee pakket in het langetermijnplan om corona tegen te gaan letterlijk ‘griep plus’ noemt zijn ze nog incompetenter dan ik al dacht.Jij denkt dat ze dat label ongelukkig gekozen hebben en lockdowns alleen voor corona golven gaan gelden?
Ik stel een "tribunaal plus" voor.Als het kabinet het twee pakket in het langetermijnplan om corona tegen te gaan letterlijk ‘griep plus’ noemt zijn ze nog incompetenter dan ik al dacht.
Met een bijpassend Joelfeest?
Als het kabinet het twee pakket in het langetermijnplan om corona tegen te gaan letterlijk ‘griep plus’ noemt zijn ze nog incompetenter dan ik al dacht.
Nee, lockdown bij griep zijn wel degelijk de plannen. Naïef als je nu nog altijd denkt dat het om gezondheid, welzijn of logica temaken heeftIk hoop dat het aan panorama ligt, maar laat het woord griep aub achterwege als het om corona gaat.
Dat snap ik, maar in een langetermijnplan om overlastgevende Kaapverdianen tegen te gaan noem je pakket 2 toch ook geen “Marokkanen plus”.Nee, lockdown bij griep zijn wel degelijk de plannen. Naïef als je nu nog altijd denkt dat het om gezondheid, welzijn of logica temaken heeft
Wel als dat op de agenda staatDat snap ik, maar in een langetermijnplan om overlastgevende Kaapverdianen tegen te gaan noem je pakket 2 toch ook geen “Marokkanen plus”.
Dan moeten ze degene die de agenda opstelt corrigeren.
Waarom zouden ze, als het in ons nadeel en in hun voordeel is?Dan moeten ze degene die de agenda opstelt corrigeren.
Ik zie niet in waarom het in hun voordeel is.Waarom zouden ze, als het in ons nadeel en in hun voordeel is?
Ik geef t op. Misschien moet je eens kijken naar waar die wappies voor waarschuwen, dat lijkt steeds realistischer. Ja, tenzij je het niet wil zien natuurlijk, dat kan ook. Wensdenken is sterk
Jij snapt me niet, of ben je van mening dat de overheid nu op een punt gekomen is dat ze zelf de ogen van de volgzame schapen willen openen?Ik geef t op. Misschien moet je eens kijken naar waar die wappies voor waarschuwen, dat lijkt steeds realistischer. Ja, tenzij je het niet wil zien natuurlijk, dat kan ook. Wensdenken is sterk
Nee.Jij snapt me niet, of ben je van mening dat de overheid nu op een punt gekomen is dat ze zelf de ogen van de volgzame schapen willen openen?