apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Had ie een krukje meegenomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ie een krukje meegenomen?
En z'n speciale vecht outfit, die zou hem ook kunnen helpen.Ik hoorde dat mark een al dan niet zelfgemaakt mondkapje op had om de kans op gebitsschade met 40% te verminderen
Had ie maar moeten luisteren. Ik roep al jaren dat ze niet werken.Ik hoorde dat mark een al dan niet zelfgemaakt mondkapje op had om de kans op gebitsschade met 40% te verminderen
Kan hij een beetje vechten? @Steks je weet dat ik het niet zo serieus meen allemaal en maar stoer boos praat hier he?
Ik hoest gewoon op je.Kan hij een beetje vechten? @Steks je weet dat ik het niet zo serieus meen allemaal en maar stoer boos praat hier he?
Ik denk niet nuttig om een actieve besmetting aan te kunnen duiden of uit te sluiten omdat het nog positief kan worden van een infectie die 3 maanden geleden actief was.Op de RIVM website staat de, voor mij onduidelijke, mededeling "dat het niet nuttig is om een zelftest te doen binnen 3 maand (!) na besmetting". Weet iemand wat er met nuttig wordt bedoeld?
Bedankt voor het antwoord, maar de situatie is nog steeds onduidelijk. Jij doelt op een valse positieve uitslag? Ik heb zelf corona gehad en iemand die op bezoek wil komen wil graag dat ik een zelftest doe. De overheid raad dit af (zoals ik had verwacht) omdat dat binnen 3 maand (zoveelste spelfout in een overheidstekst) niet nuttig zou zijn. Het enige dat ik weet, is dat de zelftest test op antigenen, de moleculen waar het lichaam antistoffen tegen maakt. Maar met deze informatie kan ik het overheids"advies" niet verklaren.Ik denk niet nuttig om een actieve besmetting aan te kunnen duiden of uit te sluiten omdat het nog positief kan worden van een infectie die 3 maanden geleden actief was.
Ga er maar vanuit dat je nog positief test.Bedankt voor het antwoord, maar de situatie is nog steeds onduidelijk. Ik heb zelf corona gehad en iemand die op bezoek wil komen wil graag dat ik een zelftest doe. De overheid raad dit af (zoals ik had verwacht) omdat dat binnen 3 maand (zoveelste spelfout in een overheidstekst) niet nuttig zou zijn. Het enige dat ik weet, is dat de zelftest test op antigenen, de moleculen waar het lichaam antistoffen tegen maakt. Maar met deze informatie kan ik het overheids"advies" niet verklaren.
Die antigenen blijven zoveel maanden in je bloed rondgaan dus zul je nog steeds positief testen terwijl je niet meer besmettelijk bent.Bedankt voor het antwoord, maar de situatie is nog steeds onduidelijk. Jij doelt op een valse positieve uitslag? Ik heb zelf corona gehad en iemand die op bezoek wil komen wil graag dat ik een zelftest doe. De overheid raad dit af (zoals ik had verwacht) omdat dat binnen 3 maand (zoveelste spelfout in een overheidstekst) niet nuttig zou zijn. Het enige dat ik weet, is dat de zelftest test op antigenen, de moleculen waar het lichaam antistoffen tegen maakt. Maar met deze informatie kan ik het overheids"advies" niet verklaren.
Dank je, maar dit had ik ook bedacht. Wat onduidelijk blijft, is dat de overheidsteksten wel spreken over langdurig aanhoudende last van de besmetting (bijvoorbeeld door hoesten), terwijl deze last nergens wordt gekoppeld aan besmettelijkheid. Dat hoesten is NOTA BENE het door het virus gebruikte mechanisme tot verspreiding.Die antigenen blijven zoveel maanden in je bloed rondgaan dus zul je nog steeds positief testen terwijl je niet meer besmettelijk bent.
ik bevind deze post als zeer "nuttig"Betekenis 'nuttig'
Je hebt gezocht op het woord: nuttig.
nut·tig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
nut met zich meebrengend, bruikbaar
nut·ti·gen (nuttigde, heeft genuttigd)
1
(van voedsel of drank) tot zich nemen
De regels zijn minimaal 7 dagen in isolatie en minimaal 24 uur klachten vrij voordat ie uit isolatie mag en maximaal 14 dagen in isolatie. Dus ook als je nog klachten hebt mag je na 14 dagen doen alsof je ze niet meer hebt.Dank je, maar dit had ik ook bedacht. Wat onduidelijk blijft, is dat de overheidsteksten wel spreken over langdurig aanhoudende last van de besmetting (bijvoorbeeld door hoesten), terwijl deze last nergens wordt gekoppeld aan besmettelijkheid. Dat hoesten is NOTA BENE het door het virus gebruikte mechanisme tot verspreiding.
Top! Mijn vriendin vindt nu ook net die max 14 dagen regel. De denkwijze doet bijbels aan.De regels zijn minimaal 7 dagen in isolatie en minimaal 24 uur klachten vrij voordat ie uit isolatie mag en maximaal 14 dagen in isolatie. Dus ook als je nog klachten hebt mag je na 14 dagen doen alsof je ze niet meer hebt.
Ja wat moeten ze anders? Veel longpatiënten zullen langer dan 2 weken wat klachten houden.Top! Mijn vriendin vindt nu ook net die max 14 dagen regel. De denkwijze doet bijbels aan.
Tenzij je op de covid IC-afdeling werktDe regels zijn minimaal 7 dagen in isolatie en minimaal 24 uur klachten vrij voordat ie uit isolatie mag en maximaal 14 dagen in isolatie. Dus ook als je nog klachten hebt mag je na 14 dagen doen alsof je ze niet meer hebt.
.Of bij mijn werkgever, die houd minimaal 10 dagen na de eerste klachten aan en minimaal 3 dagen klachtenvrij. Ik moet op zijn vroegst 2 januari weer werken.