MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik zie niet in waarom het in hun voordeel is.
Je zult niks meer bezitten Steks.

Jij snapt me niet, of ben je van mening dat de overheid nu op een punt gekomen is dat ze zelf de ogen van de volgzame schapen willen openen?
Een van de eigenschappen van de elite is dat ze hun plannen graag hier en daar overduidelijk openbaar maken om je te vernederen. Zoals ook al die WEF Great Reset teksten en meetings openbaar beschikbaar zijn, zelfs als boek gepubliceerd. Ze lachen je in je gezicht uit.

Het zal ook weer voor verdeling zorgen, degenen die graag veilig opgesloten blijven tegen mensen die hun vrijheid willen, de schaapjes tegen de wappies. In die verdeling kan de elite mooi hun gang gaan.

Iemand heeft ons hiervoor proberen te waarschuwen.

Een van de eigenschappen van de elite is dat ze hun plannen graag hier en daar overduidelijk openbaar maken om je te vernederen. Zoals ook al die WEF Great Reset teksten en meetings openbaar beschikbaar zijn, zelfs als boek gepubliceerd. Ze lachen je in je gezicht uit.
Dan heb je het over de elite, daar behoren de kabinetsleden niet toe, die zijn hooguit hun marionetten.
Het zal ook weer voor verdeling zorgen, degenen die graag veilig opgesloten blijven tegen mensen die hun vrijheid willen, de schaapjes tegen de wappies. In die verdeling kan de elite mooi hun gang gaan.
Het kan een extra groep mensen opleveren ja, wat dus meer of een andere verdeeldheid oplevert.

Iemand heeft ons hiervoor proberen te waarschuwen.
Het was toch om ons te vernederen?

Begrijpend lezen. Iemand anders die niet bij hen hoort heeft ons voor al deze plannen gewaarschuwd.

Vanaf 4:12 precies dus wat ze nu gaan doen.

Bij Chinese griep gaat hij al de fout in. En verder heb ik niet zoveel meer problemen met die Infrastructuur, dan wat er twee geleden al mogelijk was.

Het staat allemaal op een verborgen agenda, ja want alle landen ter wereld gaan fijn samenwerken om diezelfde verborgen agenda uit te werken... :roflol: Al die Oosterse landen sturen nog liever een raketje op ons af dan informatie te delen.

Het staat allemaal op een verborgen agenda, ja want alle landen ter wereld gaan fijn samenwerken om diezelfde verborgen agenda uit te werken... :roflol: Al die Oosterse landen sturen nog liever een raketje op ons af dan informatie te delen.
Dus jij denkt niet dat de westerse elite Putin de opdracht geeft om binnenkort landen te annexeren, en dat de James Webb telescoop dat minutieus gaat volgen?

Dus jij denkt niet dat de westerse elite Putin de opdracht geeft om binnenkort landen te annexeren, en dat de James Webb telescoop dat minutieus gaat volgen?
Als me dat een hoop grafiekjes en cijfertjes bespaard die hier constant gedeeld worden wil ik daar gerust in meegaan.

Terug
Naar boven