Nou dan is het toch niet in hun voordeel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dan is het toch niet in hun voordeel.
Je zult niks meer bezitten Steks.
Een van de eigenschappen van de elite is dat ze hun plannen graag hier en daar overduidelijk openbaar maken om je te vernederen. Zoals ook al die WEF Great Reset teksten en meetings openbaar beschikbaar zijn, zelfs als boek gepubliceerd. Ze lachen je in je gezicht uit.Jij snapt me niet, of ben je van mening dat de overheid nu op een punt gekomen is dat ze zelf de ogen van de volgzame schapen willen openen?
Omdat.... De overheid het beste met je voor heeft, of wat?
Dan heb je het over de elite, daar behoren de kabinetsleden niet toe, die zijn hooguit hun marionetten.Een van de eigenschappen van de elite is dat ze hun plannen graag hier en daar overduidelijk openbaar maken om je te vernederen. Zoals ook al die WEF Great Reset teksten en meetings openbaar beschikbaar zijn, zelfs als boek gepubliceerd. Ze lachen je in je gezicht uit.
Het kan een extra groep mensen opleveren ja, wat dus meer of een andere verdeeldheid oplevert.Het zal ook weer voor verdeling zorgen, degenen die graag veilig opgesloten blijven tegen mensen die hun vrijheid willen, de schaapjes tegen de wappies. In die verdeling kan de elite mooi hun gang gaan.
Het was toch om ons te vernederen?
Nee, maar dan is het gewoon weer een blunder om het zo te noemen.Omdat.... De overheid het beste met je voor heeft, of wat?
Wanneer zien we de eerste humancentipad?
Rutte, Ursula, Biden, en voorheen Merkel, etc, en al hun onderdanen voeren dat toch graag uit om net iets meer elite te zijn dan jij en ik.Dan heb je het over de elite, daar behoren de kabinetsleden niet toe, die zijn hooguit hun marionetten.
Wat heeft dat te maken met hiertegen gewaarschuwd worden?
Nou, imo moeten ze kiezen, vernederen we het gepeupel of waarschuwen we ze.Wat heeft dat te maken met hiertegen gewaarschuwd worden?
Begrijpend lezen. Iemand anders die niet bij hen hoort heeft ons voor al deze plannen gewaarschuwd.Nou, imo moeten ze kiezen, vernederen we het gepeupel of waarschuwen we ze.
Begrijpend lezen. Iemand anders die niet bij hen hoort heeft ons voor al deze plannen gewaarschuwd.
Vanaf 4:12 precies dus wat ze nu gaan doen.
jij moet echt standup gaan doen , wel op een bier kratje gaan staan anders ziet ik niksOmdat.... De overheid het beste met je voor heeft, of wat?
Ja doei. Dan kijk je nog op mij neerjij moet echt standup gaan doen , wel op een bier kratje gaan staan anders ziet ik niks
ik ga wel zitten

Dus jij denkt niet dat de westerse elite Putin de opdracht geeft om binnenkort landen te annexeren, en dat de James Webb telescoop dat minutieus gaat volgen?Het staat allemaal op een verborgen agenda, ja want alle landen ter wereld gaan fijn samenwerken om diezelfde verborgen agenda uit te werken...Al die Oosterse landen sturen nog liever een raketje op ons af dan informatie te delen.
Als me dat een hoop grafiekjes en cijfertjes bespaard die hier constant gedeeld worden wil ik daar gerust in meegaan.Dus jij denkt niet dat de westerse elite Putin de opdracht geeft om binnenkort landen te annexeren, en dat de James Webb telescoop dat minutieus gaat volgen?
Ja, of gezellig afspreken in een parkje.Jullie kunnen ook allemaal eens een beetje rustig worden, uitloggen hier en lekker kerstavond gaan vieren met of zonder zelfgemaakt mondkapje
Hij hield niet bepaald afstand.Coronatechnisch gezien wel meedenkend van camelus
Lekker buiten, op een rustig moment. Lage besmettingskans. Sociale jongen is het toch
Nee, daar heeft ie te korte armpjes voor.