MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ook even kijken hoeveel er gestet wordt.
En al zijn er 20.000 per dag zolang ze niet in het ziekenhuis komen is er niets aan het handje.

Ziekenhuizen​

Het aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen is vandaag gedaald naar 1875. Dat zijn er 35 minder dan gisteren, toen er 1910 mensen met Covid-19 in de hospitalen werden geteld. Op de intensive care liggen nu 554 mensen met het coronavirus, 22 minder dan een dag eerder. En op de andere afdelingen 1321, 13 minder dan vrijdag.
Ik dacht dat geinfecteerden pas een week of 2 later in het ziekenhuis moeten worden opgenomen...

Sinds de scholen open zijn worden veel kinderen positieve getest. Die komen niet in het ziekenhuis terecht.

Ik snap oprecht niet waarom je in hemelsnaam 10 minuten voor de eindtijd op deze manier ingrijpt, terwijl de demonstratie overduidelijk nog gewoon vredig is. Er is blijkbaar overlegd dat iedereen om 16:00 netjes weggaat, wacht dat dan even af en mocht dat niet gebeuren kun je alsnog (lichte) druk uitoefenen en heb je er tenminste grond voor, want de demonstratie is afgelopen en dan kun je ook meer medewerking van de demonstranten verwachten. Ieder weldenkend mens snapt dat zo'n hard optreden 10 minuten voor het eind resulteert in weerstand.

🥸
Screenshot_20210315-095538_Instagram.jpg

Laatst bewerkt:

Ik snap oprecht niet waarom je in hemelsnaam 10 minuten voor de eindtijd op deze manier ingrijpt, terwijl de demonstratie overduidelijk nog gewoon vredig is. Er is blijkbaar overlegd dat iedereen om 16:00 netjes weggaat, wacht dat dan even af en mocht dat niet gebeuren kun je alsnog (lichte) druk uitoefenen en heb je er tenminste grond voor, want de demonstratie is afgelopen en dan kun je ook meer medewerking van de demonstranten verwachten. Ieder weldenkend mens snapt dat zo'n hard optreden 10 minuten voor het eind resulteert in weerstand.

fl**kers. Kijk wat ze door blijven meppen op die gast bij 10.05. Ook nog eens de hond erop los laten.

fl**kers. Kijk wat ze door blijven meppen op die gast bij 10.05. Ook nog eens de hond erop los laten.
ja dat vond ik ook echt bizar. Zit geen leven meer in, waarschijnlijk allang bewusteloos en toch door blijven meppen en trappen en de hond erbovenop. Echt walgelijk

Hoewel ik over het algemeen team politie ben en je dit soort beelden maar ziet vanaf een bepaald moment, vraag ik me wel af waar dit nu voor nodig was.

Net als het ingrijpen, blijkbaar, 10 minuten voor het einde, wat @RockOfAges ergens anders al meldde, daar zou ik ook wel een reden voor willen horen.

Het is niet vanwege trombose, maar andere mogelijke bijwerkingen waardoor de vaccinatie met AstraZeneca tijdelijk wordt gestopt.
Dat YT-kanaal is geen bron, dat zijn gekkies, is al eerder aan alle kanten debunked toen er een hoogleraar zat.

Nee die gekkies met hun roze curve zijn helemaal 100.

Meest optimistische geval is nog naar 1500 IC bedden bezet.

Untitled.png

ja dat vond ik ook echt bizar. Zit geen leven meer in, waarschijnlijk allang bewusteloos en toch door blijven meppen en trappen en de hond erbovenop. Echt walgelijk

Die hond vond ik nog wel het toppunt. Werd er echt naar toegebracht van "bijt maar lekker". Totaal zinloos. Zal deze scene ook op NOS worden getoond?

Lekker man. Ik geef ze geen ongelijk. GAAT ZO DOOR. Staat nog steeds op mijn bucketlist om een dagje met deze strijders mee te lopen en onder invloed van een heleboel pep en tren een paar vieze stinkende uitkeringtrekkende hippies in elkaar te rossen.

Lekker man. Ik geef ze geen ongelijk. GAAT ZO DOOR. Staat nog steeds op mijn bucketlist om een dagje met deze strijders mee te lopen en onder invloed van een heleboel pep en tren een paar vieze stinkende uitkeringtrekkende hippies in elkaar te rossen.
tenor (3) (5).gif

Rip paap.

Hoe lees jij dit uit de grafiekjes die je hebt toegevoegd?
De zwarte lijn is de verwachting met het huidige beleid en komt eind april tot 1500. Het meest optimistische is de eerste grafiek, als de vaccinatie transmissies voorkomt loopt de roze lijn gelijk aan het plan van de zwarte lijn.

2250 met avondklok als het vaccin symptomen voorkomt maar transmissies niet. (middelste boven)

2250 zonder avondklok als het vaccin transmissies voorkomt. (links onder)

Tot 3500 zonder avondklok en het vaccin geen transmissies voorkomt . (middelste onder)

Waarom er grafieken voor geen vaccinatie staat weet ik niet we leven toch al in een realiteit met vaccinatie. Misschien heeft ie per ongelijk de grafieken van vorig jaar gepakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.000
O was al gepost

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven