Dan heb je het beginpunt nog terughoudend gekozen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je het beginpunt nog terughoudend gekozen.
Zo werkt dat niet.Ik zou de ondergrens volgen, dan stijgt het nog harder!
En zelfs die stagneert
[\SPOILER]
Hallo, t is weekend. Er wordt hier sowieso niet meer gewerkt
Weekend is overrated.Hallo, t is weekend. Er wordt hier sowieso niet meer gewerkt
Alleen zombies gaan 2x dood, volgens mij hebben sommige activistisxhe atheïsten een koosnaampje voor OLH met zombie erin.Ja, we gaan allemaal dood.
Behalve Jezus. Die gaat 2x dood.
Ben benieuwd wat het morgen wordt!Vandaag zijn er 6446 positieve gevallen gemeld, maar ja wat zegt zo’n dagcijfer nu helemaal?
Ik ook, kan niet wachten.

Hoogste tijd om je weer te laten testen! Wellicht kan je de rest van de straat ook meenemen just in case!!!Vandaag zijn er 6446 positieve gevallen gemeld, maar ja wat zegt zo’n dagcijfer nu helemaal?
Ook even kijken hoeveel er gestet wordt.Vandaag zijn er 6446 positieve gevallen gemeld, maar ja wat zegt zo’n dagcijfer nu helemaal?
Zit je wat dwars jongen?Vandaag zijn er 6446 positieve gevallen gemeld, maar ja wat zegt zo’n dagcijfer nu helemaal?

Niet veel behalve dat er nog steeds te veel mong*len rondlopen die zich laten testenVandaag zijn er 6446 positieve gevallen gemeld, maar ja wat zegt zo’n dagcijfer nu helemaal?
Dan lager. Wie gaat nu testen op z'n vrije dag. Tenzij je weekenddienst hebt natuurlijk.
Klopt vorig weekend waren de cijfers 4527 en 3897 dus en mag nu wel een flinke daling komen.Dan lager. Wie gaat nu testen op z'n vrije dag. Tenzij je weekenddienst hebt natuurlijk.
Ja, I call worth
Hoop het en zo snel mogelijk.Ondertussen in Tsjechië wat we hier 'code zwart' zouden noemen.
Zullen we hier de boel ook maar gaan opengooien?
https://nos.nl/artikel/2372470-ziek...r-corona-we-moeten-al-patienten-weigeren.html