- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Opdrachtgever vraagt dat. Die vraagt wel meer nutteloze dingenHeb je een qr? Want dan heeft het geen nut om te testen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opdrachtgever vraagt dat. Die vraagt wel meer nutteloze dingenHeb je een qr? Want dan heeft het geen nut om te testen.
Zoals 😌Opdrachtgever vraagt dat. Die vraagt wel meer nutteloze dingen
De cursus van vandaag 😖
Hoe blijf ik op mijn krukje zitten?

Nee. Zelfs mijn werkgever ziet in dat dat, met mijn spastische motoriek, onbegonnen werk is
'Omgang met collega's', maar je werkt alleen?

Financieel belang van OMT lid Kluytmans. Zie FTM
Ja, oa Ann Vossen. Maar Kluytmans zou wel een van de veelverdieners zijn
monstrum in fronte, monstrum in animo![]()
’Half miljoen mensen verliezen begin februari groen vinkje’
Zo’n half miljoen Nederlanders zullen hun coronapas begin februari verliezen omdat hun prik volgens aangescherpte regels verloopt, schat coronaminister Ernst Kuipers in. Het gaat om mensen die niet…www.telegraaf.nl
✔
Tijd voor tribunalen.
![]()
Zo’n half miljoen Nederlanders zullen hun coronapas begin februari verliezen omdat hun prik volgens aangescherpte regels verloopt, schat coronaminister Ernst Kuipers in. Het gaat om mensen die niet…www.telegraaf.nl
✔
Half miljoen 80 en 90+ die dus geen booster heeft gehaald?![]()
✔
Inderdaad, dan vallen ze neer met bosjes.Vraag me dan toch -naïef en te goeder trouw- wederom af..
Zouden mensen nou wérkelijk niet beseffen dat wanneer ze dit juist en mass niet doen, we binnen de kortste keren we van al dit gezeik af zijn.

Afgelopen week toch meer dan een miljoen positieve testen? Zijn allemaal mensen die geen booster hoeven halen om een QR te krijgen
Vandaar dat er op de MSM (Nieuwsuur) gesproken wordt over waarom en hoe (bv zelftests, ipv GGD) er in dit stadium getest zou moeten worden.Waarom testen we eigenlijk nog. Wat maakt het momenteel uit of er X of Y uit komt, 10.000 of 200.000?
Bij 5% minder besmettingen hebben we het over rond de 1 ic opname minder per dag
Testen met huidige aantallen kost ongeveer 10 miljoen per dag. Alle positieve testen worden handmatig ingevoerd.
In 4 maanden zit je dus zo over de 1 miljard aan kosten, enkel voor het testen.
Rare vergelijking die er niets mee te maken heeft, wel of niet testen heeft daar geen invloed op.Moet even denken aan de Groningers, toeslagen slachtoffers en de mensen die enkel van hun niet stijgende AOW moeten rondkomen. Toch niet meer uit te leggen.