Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Voor de lol kijken of ze een reep chocolade mag pakken.

Voor werk natuurlijk
Kan toch dat ze wanhopig op zoek is naar iets positiefs?

don't know idk GIF by SWR Kindernetz

Ja voor werk idd.

Heb er geen moeite mee. Wekelijk letterlijk honderden mensen binnen anderhalve meter, en tot dusver nog geen corona gehad. Zorgt er alleen maar voor dat ik het allemaal nog meer kul vindt.

Ja voor werk idd.

Heb er geen moeite mee. Wekelijk letterlijk honderden mensen binnen anderhalve meter, en tot dusver nog geen corona gehad. Zorgt er alleen maar voor dat ik het allemaal nog meer kul vindt.
Kul?? Heb god***domme wel 2 dagen een snotneus gehad en een hele dag moe :(

Ja voor werk idd.

Heb je een qr? Want dan heeft het geen nut om te testen.

Kan je dan niet besmet raken?
Jawel. Maar zodra je qr binnen is zie ik het nut niet meer om te testen. Lekker testen als je een loopneus hebt bij -1 want dat is niet normaal meer. Lekker mee werken aan de cijfertjes omhoog stompen zodat alles weer opslot kan.

Jawel. Maar zodra je qr binnen is zie ik het nut niet meer om te testen. Lekker testen als je een loopneus hebt bij -1 want dat is niet normaal meer. Lekker mee werken aan de cijfertjes omhoog stompen zodat alles weer opslot kan.
Als je daadwerkelijk een loopneus hebt en geen covid is het juist gunstig voor de cijfertjes als je je laat testen.

Er komt toch goeds uit de MSM hoor!

draadje

Dit was in het debat vorige week (meen ik) ook uitvoerig aangegeven en Kuipers bleef er maar omheen draaien. Ik mag hopen dat dit belachelijke systeem snel verdwijnt, maar ergens heb ik er ook een hard hoofd in, als je ziet dat Duitsland het 2G beleid zelfs verder aanscherpt (booster verplicht + Janssen én booster niet geldig).

Terug
Naar boven