- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Kan toch dat ze wanhopig op zoek is naar iets positiefs?Voor de lol kijken of ze een reep chocolade mag pakken.
Voor werk natuurlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan toch dat ze wanhopig op zoek is naar iets positiefs?Voor de lol kijken of ze een reep chocolade mag pakken.
Voor werk natuurlijk
Kan toch dat ze wanhopig op zoek is naar iets positiefs?
![]()

O het ging over @Gremlin ja hier heb jij wel een puntKan toch dat ze wanhopig op zoek is naar iets positiefs?
![]()
Ik ga geen grapjes maken over wat voor tests iemand dan allemaal zou kunnen doen....Kan toch dat ze wanhopig op zoek is naar iets positiefs?
![]()
Ja voor werk idd.
Kul?? Heb god***domme wel 2 dagen een snotneus gehad en een hele dag moeJa voor werk idd.
Heb er geen moeite mee. Wekelijk letterlijk honderden mensen binnen anderhalve meter, en tot dusver nog geen corona gehad. Zorgt er alleen maar voor dat ik het allemaal nog meer kul vindt.

Ja, maar dat komt door jouw superieure natuurlijk immuunsysteem.Kul?? Heb god***domme wel 2 dagen een snotneus gehad en een hele dag moe![]()
Verdorie wat een narigheid hé!Kul?? Heb god***domme wel 2 dagen een snotneus gehad en een hele dag moe![]()
Ik dacht doordat m'n moeder een halfgodin is.Ja, maar dat komt door jouw superieure natuurlijk immuunsysteem.
Heb je een qr? Want dan heeft het geen nut om te testen.Ja voor werk idd.
Heb er geen moeite mee. Wekelijk letterlijk honderden mensen binnen anderhalve meter, en tot dusver nog geen corona gehad. Zorgt er alleen maar voor dat ik het allemaal nog meer kul vindt.
Kan je dan niet besmet raken?Heb je een qr? Want dan heeft het geen nut om te testen.
Jawel. Maar zodra je qr binnen is zie ik het nut niet meer om te testen. Lekker testen als je een loopneus hebt bij -1 want dat is niet normaal meer. Lekker mee werken aan de cijfertjes omhoog stompen zodat alles weer opslot kan.
Als je daadwerkelijk een loopneus hebt en geen covid is het juist gunstig voor de cijfertjes als je je laat testen.Jawel. Maar zodra je qr binnen is zie ik het nut niet meer om te testen. Lekker testen als je een loopneus hebt bij -1 want dat is niet normaal meer. Lekker mee werken aan de cijfertjes omhoog stompen zodat alles weer opslot kan.
Verklaar je naderAls je daadwerkelijk een loopneus hebt en geen covid is het juist gunstig voor de cijfertjes als je je laat testen.
Hoe meer niet-besmette personen zich laten testen, hoe lager het percentage positieve tests.
Doen ze daar wat mee?

Ja staat in het dashboard en wordt weleens van stal gehaald om een mediabericht te spekken. Weet niet of het effect heeft op beleidskeuzes, zal haast wel niet.