MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Afgelopen week toch meer dan een miljoen positieve testen? Zijn allemaal mensen die geen booster hoeven halen om een QR te krijgen
die qr code is een kwestie van niet aan mee doen , zo ver als ik weet is mijn medische status met alles erbij nog altijd strikt vertrouwelijk . Gaan we de overheid werkelijk vertrouwen met data , data verwerking en beveiliging van . en daarbij heeft dat pratend goedkope pak aan de deur niks verloren met mijn medische status . Zou de hele avond kunnen doorgaan over hoe mak de Nederlander is..... enigste wat ik zeg : i wont pay for liberty

Vraag me dan toch -naïef en te goeder trouw- wederom af..

Zouden mensen die dit toch weer doen nou wérkelijk niet beseffen dat wanneer ze dit juist en mass niet doen, we binnen de kortste keren we van al dit gezeik af zijn.
Nee, want die zijn er van overtuigd dat wel boosteren beter is dan niet boosteren.

die qr code is een kwestie van niet aan mee doen , zo ver als ik weet is mijn medische status met alles erbij nog altijd strikt vertrouwelijk . Gaan we de overheid werkelijk vertrouwen met data , data verwerking en beveiliging van . en daarbij heeft dat pratend goedkope pak aan de deur niks verloren met mijn medische status . Zou de hele avond kunnen doorgaan over hoe mak de Nederlander is..... enigste wat ik zeg : i wont pay for liberty
Ach, ik weet eigenlijk niet meer wat ik er allemaal van moet denken. Hoef die qr niet, maar geloof nooit dat het iets uithaalt

Rare vergelijking die er niets mee te maken heeft, wel of niet testen heeft daar geen invloed op.

Ik vraag mij het nut af van het testen, lijkt me toch redelijk dat de nadelen zoals het verslinden van 10 miljoen per dag genoemd worden.

Dat er iets beters mee kan worden gedaan spreekt inderdaad voor zich en was wellicht wat overbodig.

Zullen voornamelijk zorgmedewerkers zijn
Ja kwam ik later achter. 824.000 80+, 300.000 zorgmedewerkers. Dat daarvan een half miljoen geen booster heeft, komt aardig overeen met de opkomst van de boosterprik.

Al is het ergens wel frappant dat bij die twee groepen de opkomst gemiddeld is

@Steks
E0D51330-CB22-4E17-A84B-8FAC834F3645.jpeg

Ik mag het hopen, het is op mijn werk nu al onmogelijk om het rooster ingevuld te krijgen dus zo nu en dan is mijn afdeling onbemand en mijn dochter ligt weer met koorts op de bank. Een verzoek van mijn vervangend leidinggevende (de vorige was er gisteren voor het laatst), om me pas vanmiddag na mijn werk te testen. :D

Ik mag het hopen, het is op mijn werk nu al onmogelijk om het rooster ingevuld te krijgen dus zo nu en dan is mijn afdeling onbemand en mijn dochter ligt weer met koorts op de bank. Een verzoek van mijn vervangend leidinggevende (de vorige was er gisteren voor het laatst), om me pas vanmiddag na mijn werk te testen. :D

Iets met (begrijpelijke) hypocrisie en struisvogels... :D

Wat een circus zitten we toch in zeg.

Iets met (begrijpelijke) hypocrisie en struisvogels... :D

Wat een circus zitten we toch in zeg.
Ja op mijn werk ook. leiding zegt ook, corona is niet het probleem maar de maatregelen. Ik zeg dan hardop: jullie zijn zelf het probleem want je blijft luisteren naar de overheid. Heb nu ZELF 6 ziekte dagen terwijl ik niet ziek ben geweest. En die poppenkast de hele tijd, vragen hoe gaat het met je, hoe voel je je? Ben je al beter? IK HEB EEN LICHTE VERKOUDHEID GEHAD!!

Ja op mijn werk ook. leiding zegt ook, corona is niet het probleem maar de maatregelen. Ik zeg dan hardop: jullie zijn zelf het probleem want je blijft luisteren naar de overheid. Heb nu ZELF 6 ziekte dagen terwijl ik niet ziek ben geweest. En die poppenkast de hele tijd, vragen hoe gaat het met je, hoe voel je je? Ben je al beter? IK HEB EEN LICHTE VERKOUDHEID GEHAD!!
Maar hoe voel jij je nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.655
Ja idd. Voel je je alweer wat beter?

En die poppenkast de hele tijd, vragen hoe gaat het met je, hoe voel je je? Ben je al beter? IK HEB EEN LICHTE VERKOUDHEID GEHAD!!
Dat herken ik wel ja. Continue vragen van vrienden en familie, terwijl het echt niet meer dan een verkhoudheid was. De angst zit er blijkbaar goed in.

Stelletje wappies.

Terug
Naar boven