MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Staat hij weer met zijn zonnebrilletje te schreeuwen en vloeken in het bijzijn van zijn dochtertje.

Ik snap niet dat je het deelt, zo'n klapmongool moet je boycotten ipv een podium geven. Een beetje de Nederlandse variant van die altijdgeslaagd nageboorte.
Oh dacht zijn vriendin, de beste man heeft zo'n kinderlijke fantasie. Heb weleens om hem moeten lachen trouwens. Is gewoon een act joh, over zes maanden blijkt dat hij al 4 vaccins heeft genomen.

Torre! Torren! Ziekte van Hedel! Zou me niets verbazen als dat kind wakker ligt door die dorre veenbrand op je hoofd.

Ff uit hoofd haha.

Die met de buurvrouw met slasaus benen en de buurman die op de motorkap ligt ook goud. Of de boekhandel. Voetbalvader ook. Of als zoonlief langskomt en er staat bij mama iemand onder de douche haha.

Edit. Kan niks meer vinden. Wtf.

mannen van jiskefet zijn erg fel op de rechten van hun beeldmateriaal. Staat nu allemaal op prime video volgens mij en daarom is er veel van YT af gehaald

Echt medelijden met die kinders manmanman

Denk dat een hele leuke papa is voor zijn kinderen.

Ik weet dat we hier niet van de dagcijfers zijn, maar ik durf te wedden dat als we morgen weer op >6000 nieuwe gevallen uitkomen alle maatregelen gewoon weer met een week of 3 tot 4 verlengd zullen worden.

Ik weet dat we hier niet van de dagcijfers zijn, maar ik durf te wedden dat als we morgen weer op >6000 nieuwe gevallen uitkomen alle maatregelen gewoon weer met een week of 3 tot 4 verlengd zullen worden.
Allemaal mijn schulde want ik doe werkelijk he-le-maal niets met die maatregelen, o ja niet meer naar festivallen en uit eten gaan en nog wat andere dingen die niet meer mogen :thumb:

meer dan 5000 besmettingen weer in België. Enige wat open is zijn scholen, wat post de minister van onderwijs?
*facepalm*

1616059163162.png

Terug
Naar boven