MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik weet dat we hier niet van de dagcijfers zijn, maar ik durf te wedden dat als we morgen weer op >6000 nieuwe gevallen uitkomen alle maatregelen gewoon weer met een week of 3 tot 4 verlengd zullen worden.
Waarom? Al komen er 10.000 per dag bij. Als de ziekenhuizen niet overbelast raken is er geen reden tot paniek of extra maatregelen lijkt mij.

Waarom? Al komen er 10.000 per dag bij. Als de ziekenhuizen niet overbelast raken is er geen reden tot paniek of extra maatregelen lijkt mij.
Zolang de praktijk nog niet uitwijst dat er een grove verschuiving plaatsvindt in de cijfermatige relatie tussen besmettingen en ziekenhuisopnames denkt de politiek daar anders over.

Zolang de praktijk nog niet uitwijst dat er een grove verschuiving plaatsvindt in de cijfermatige relatie tussen besmettingen en ziekenhuisopnames denkt de politiek daar anders over.
Ja stichting wij van wc eend denkt er altijd anders over.

En de realiteit is dat we het daar voorlopig mee moeten doen, zelfs de verkiezingen geven aan dat een groot deel van de bevolking het wel prima vindt.
Helaas precies dit dus ondernemers etc hoeven ook niet meer te huilen.
Aangezien een groot deel van NL dit allemaal wel prima vind anders had vvd niet zoveel stemmen gehad.
Dusja hoop topics kunnen wel dicht, ook niet huilen "wanneer gaan gyms weer open?/ wanneer weer festivals? " Koop maar een mooi mondkapje die heb je namelijk voorlopig nog wel ff op je kop zitten.

Wie stemmen er überhaupt nog op vvd?
Ondernemers, arbeiders, zorgmedewerkers, politiepersoneel, boeren, studenten, zijn toch wel klaar met die partij zou je denken.
Maargoed kwa blijkelijk niet dus ...

Eindelijk zijn die grafieken van de opnames weer compleet.

grafieken.png

D66-leider en demissionair minister Kaag vindt dat de avondklok "er heel snel af moet". Volgende week zondag gaat de zomertijd in en dan wordt het volgens Kaag nog lastiger om je aan de avondklok te houden, zeker voor jonge mensen.

Ohja dat komt ook weer he. Hoewel het me onduidelijk is waarom het in zomertijd moeilijker wordt om vanaf 9 uur binnen te blijven.

Vorige week zei premier Rutte dat er vanaf 31 maart versoepelingen komen, als de cijfers zich goed ontwikkelen.
...
Het is niet officieel, maar waarschijnlijk meld men straks dat er 7400 nieuwe besmettingen zijn, dus een gelijkblijvende ziekenhuis bezetting zou al mooi zijn.
Minister Grapperhaus (CDA) zei na de ministerraad dat het aantal besmettingen op één dag inmiddels is gestegen naar 7500. Hij loopt daarmee vooruit op de RIVM-cijfers die later vandaag bekend worden gemaakt.
:eek:

Allemaal terug de schuilkelders in!!

Het is niet officieel, maar waarschijnlijk meld men straks dat er 7400 nieuwe besmettingen zijn, dus een gelijkblijvende ziekenhuis bezetting zou al mooi zijn.
Zo lang de ziekenhuisopnames niet stijgen, zijn het aantal besmettingen ook steeds minder van belang gezien het vaccineren.

Kinderen worden nu ook massaal getest en de scholen zijn open dus ja 1+1=2.

Lijkt me wel echt grappig dat als straks al die wappies gevaccineerd zijn de IC's alsnog (half)vol liggen, de vaccinaties amper werken en
de maatregelen gewoon blijven. Ben benieuwd wat ze dan gaan verzinnen om draagvlak te behouden

Lijkt me wel echt grappig dat als straks al die wappies gevaccineerd zijn de IC's alsnog (half)vol liggen, de vaccinaties amper werken en
de maatregelen gewoon blijven. Ben benieuwd wat ze dan gaan verzinnen om draagvlak te behouden
Wordt voor veel mensen erg moeilijk. Toch blijven er ongelooflijk veel mensen maar alles geloven en laten zich erg snel voorover bukken. Toch @Steks ?

Terug
Naar boven