Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn de verkiezingen pas volgende maand op de 17e?Ik voel versoepelingen vabuit D66 rondt de avondklok aankomen op dindsag 13 april.
Nee, ramadan begint op dinsdag 13 april.Zijn de verkiezingen pas volgende maand op de 17e?
Typisch D66 om dat naPasen'het lentefeest' te doen.
En als compensatie gaat ook na 19:00 in heel Nederland een maximumsnelheid van 100km/u gelden.Ik voel versoepelingen rondt de avondklok vanuit D66 aankomen vanaf dinsdag 13 april.
Dan verspreid het virus minder snelEn als compensatie gaat ook na 19:00 in heel Nederland een maximumsnelheid van 100km/u gelden.

Dat snap je dan weer wel.

Bij defensie wordt je toch geleerd orders op te volgen ipv zelf na te denken?
Wat een kutvolk.![]()
GeenStijl: Ondanks dreiging van politiegeweld: volgende coronademo #WeWillALLBeThere alvast gepland
Demensuh latuh zich de vrijheid nie afpakkuh\!www.geenstijl.nl
Stel je niet aan man, haal lekker je vaccin.Wat een kutvolk.
Hopelijk voelen ze zich over 5 dagen net zo kut als ik mij nu voel. Kunnen ze hun uitkerende instantie bellen en collega's voor de klus laten opdraaien. Zich zelf laten testen én als kers op de taart in quarantaine gaan, ook de rest van de gezinsleden.
Kunnen ze dat virus niet even uit een overvliegende heli sproeien voor de helden ?
Dat zou ook wel een goede manier zijn om het inzichtelijk te maken.Moet ergens de R-waarde obv opnames kunnen vinden. Zal net een fractie boven 1 zijn, rond 1.05 ofzo.

Zijn de signaalwaarden die aangeven wanneer versoepelingen mogelijk zijn, dan achterhaald?
Van Dissel: "Het is meer dat je voortdurend een goede duiding moet geven van de epidemiologie. Je kunt de getallen niet meteen op het eerste gezicht interpreteren. Er zit een verhaal achter de cijfers."

Hoe ben jij ziek geworden?Wat een kutvolk.
Hopelijk voelen ze zich over 5 dagen net zo kut als ik mij nu voel. Kunnen ze hun uitkerende instantie bellen en collega's voor de klus laten opdraaien. Zich zelf laten testen én als kers op de taart in quarantaine gaan, ook de rest van de gezinsleden.
Kunnen ze dat virus niet even uit een overvliegende heli sproeien voor de helden ?
Zij hadden er toch verstand van?Vandaag Catshuisoverleg, OMT-lid Koopmans wil nog 2 maanden wachten met versoepelen
https://nos.nl/artikel/2373489-vand...il-nog-2-maanden-wachten-met-versoepelen.html
![]()
Meen je nou serieus dat je dit niet had verwacht?Vandaag Catshuisoverleg, OMT-lid Koopmans wil nog 2 maanden wachten met versoepelen
https://nos.nl/artikel/2373489-vand...il-nog-2-maanden-wachten-met-versoepelen.html
![]()