AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Meen je nou serieus dat je dit niet had verwacht?
Twee maanden had ik toch niet verwacht, het is immers deels seizoensgebonden.

Al die schijt-aan-de-regels en/of FvD-stemmers zorgen ervoor dat de sportscholen nog langer dicht moeten blijven.

• Haha
Waarderingen: TT&A

Al die schijt-aan-de-regels en/of FvD-stemmers zorgen ervoor dat de sportscholen nog langer dicht moeten blijven.
Opzich vind ik dat t wel lang genoeg geduurd heeft. Overheid heeft hun kans gehad, en gefaald, dan krijg je dit. Nu maar overstappen op groepsimmuniteit dan :o

Samen moesten we corona er onder krijgen, dan hebben we toch ook samen gefaald?
Is toch ook gelukt na 1e golf, min of meer? En daarna kregen ze t niet meer onder controle? Ze moest maar iedereen opsluiten ofzo en brood en water aan huis geven. En misschien een beetje logica in de maatregelen zou ook geholpen hebben ipv in het weekend in de trein enkel aan het raam zitten.

Is toch ook gelukt na 1e golf, min of meer? En daarna kregen ze t niet meer onder controle? Ze moest maar iedereen opsluiten ofzo en brood en water aan huis geven. En misschien een beetje logica in de maatregelen zou ook geholpen hebben ipv in het weekend in de trein enkel aan het raam zitten.
Ik mis nu toch wel eigenverantwoording in je verhaal. :clown:

Ik mis nu toch wel eigenverantwoording in je verhaal. :clown:
Voor je een cool woord probeert te gebruiken, zorg eerst dat t bestaat :clown: Geef het nog een poging
Maar ik hoef me niet te verdedigen, ze hebben gefaald en er kan toch niks meer aan gebeuren. Volk doet zn zin wel

Voor je een cool woord probeert te gebruiken, zorg eerst dat t bestaat :clown: Geef het nog een poging
Maar ik hoef me niet te verdedigen, ze hebben gefaald en er kan toch niks meer aan gebeuren. Volk doet zn zin wel
Het is geen cool woord, ik heb een haperende spatiebalk.

Precies! Al die mensen die bij lekker weer in een parkje gaan zitten omdat de terrassen dicht zijn, stomme jongeren! Ofniet @imnewhere ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.112
en/of FvD-stemmers zorgen ervoor dat de sportscholen nog langer dicht moeten blijven.
DeafeningGoodAnhinga-size_restricted.gif

Samen moesten we corona onder controle krijgen, dan hebben we toch ook samen gefaald?

Je bent echt een mong**l als je nog steeds echt denkt dat het gedrag van de mensen en in hoeverre zij zich wel of niet aan de regels houden enige invloed heeft op de beslissingen die genomen worden door de politiek.

Je bent echt een mong**l als je nog steeds echt denkt dat het gedrag van de mensen en in hoeverre zij zich wel of niet aan de regels houden enige invloed heeft op de beslissingen die genomen worden door de politiek.
MaAr De CiJfErS

Jezus, snapt niemand meer een cynische opmerking als dat er niet in drievoud bij staat?

Inderdaad @Steks, normaal ben jij altijd zo pro coronaregels.
Nee, lees alles maar terug vanaf de eerste discussies. Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat we het vanuit financieel-economisch standpunt achterlijk aanpakken.
Ik loop alleen niet weg voor de realiteit en dat is dat de beleidsmakers er een andere visie op na houden.

Terug
Naar boven