Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Het enige positieve aan corona is dat mensen zoals jij binnen zitten en weinig contact hebben met de samenleving. Wees verstandig Martijn, als je naar buiten gaat heb je bloed aan je handen!
Ik kom dagelijks buiten de deur, spreek nog betrekkelijk veel ouders op het schoolplein, heb op mijn werk gesprekken met meerdere collega’s in een zelfde ruimte zonder mondkapje en krijg straks tegelijk visite van drie volwassenen uit twee verschillende huishoudens.

Ik kom dagelijks buiten de deur, spreek nog betrekkelijk veel ouders op het schoolplein, heb op mijn werk gesprekken met meerdere collega’s in een zelfde ruimte zonder mondkapje en krijg straks tegelijk visite van drie volwassenen uit twee verschillende huishoudens.
Jij bent een gevaar voor de samenleving.

En dit soort mensen wijzen elke keer met het vingertje naar anderen ‘want zij zorgen voor besmettingen’

en krijg straks tegelijk visite van drie volwassenen uit twee verschillende huishoudens.
Clipboard01.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.129
Dus jij bent eigenlijk de oorzaak dat de sportscholen dicht zijn.
giphy (4).gif

Precies! Al die mensen die bij lekker weer in een parkje gaan zitten omdat de terrassen dicht zijn, stomme jongeren! Ofniet @imnewhere ?
Dit is een wel een dingetje.

Mensen hebben de hele winter opgehokt gezeten en willen nu echt naar buiten, met terrassen kan je het nog een beetje spreiden.

Groepen jongeren met drank en drugs in parkjes houd je toch wel.

Vuile verrader! Een jaar lang heb ik gedacht dat jij onze modelburger was die zich braaf aan de regeltjes hield!
disappointed mood GIF

Foei.

Zijn daar geen boetes voor uitgedeeld? (of voor een restrictie op het aantal bezoekers)
Nee want het is een advies en ze gaan niet achter de deur handhaven.

Ander verhaal wordt het misschien wanneer je een studentenfeest gaat houden, maar dan nog komt de politie enkel bij klachten (buiten de patrouilles). Handhaving treedt volgens mij enkel buiten op.

Zijn daar geen boetes voor uitgedeeld? (of voor een restrictie op het aantal bezoekers)
Vast wel, maar dan wel onterecht. politie/handhaving weet helft van de tijd volgens mij ook niet eens wat nou wel of niet mag.

uit de wet publieke gezondheid:
artikel 58g onder 1: Bij ministeriële regeling kunnen plaatsen, niet zijnde woningen, worden aangewezen, waar het niet is toegestaan zich in groepsverband op te houden met meer dan een bij die regeling vast te stellen aantal personen.

verhaal van horen zeggen: politie schrijft boete uit voor teveel bezoekers in huis. bewoner gaat er tegenin en zegt dat dat gewoon mag. agent antwoordt: weet ik niet, maar heb vorige week ook nog 2 boetes hiervoor uitgeschreven en die zijn er gewoon doorgekomen.

Vandaag (21 maart) zijn er 7.025 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 617minder dan de vorige waarde.

🍻

Vandaag (21 maart) zijn er 7.025 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 617minder dan de vorige waarde.

🍻
De media blijven verschillen van dag tot dag benoemen. Dat is net zo zinloos als zeggen dat het vandaag 2 graden warmer is dan 21 maart 2020, exact een jaar geleden. En dan pretenderen alsof daar iets over opwarming van de aarde uit valt af te leiden.

Terug
Naar boven