ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Maandag valt altijd lager uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag valt altijd lager uit.
Dan kan voortaan op maandag de sportschool wel open en de avondklok eraf.
Hahahaha echt bizar, gisteren weer zo druk bij de Aldi, mensen die hun mondkapje naar beneden doen om te niezenZe zouden ook bij de ah op een paar plekken wat apparaten en gewrichten neer kunnen leggen, in een supermarkt is de kans op besmetting heel klein, en al helemaal als je ook verplicht je winkelwagentje meeneemt.
OHP met het winkelwagentje en als hij vol zit eerst even DL met de volle kar.

En 837 meer dan 15 maart.Vandaag (22 maart) zijn er 6.340 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 662minder dan de vorige waarde.
Meeste besmettingen zijn momenteel te vinden in de leeftijdsgroep 18-24. Als die nou op zichzelf niet in contact komen met iedereen boven pakweg 55 jaar, hoeft er niet veel aan de hand te zijn. Probleem is echter dat de meesten zich daar ook niks van lijken aan te trekken.
Je mag toch amper bij anderen op bezoek, dus gewoon streng handhaven.
Misschien klein racistisch kantje die dan naar boven komt, ma bon, it iz what it iz.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.Je mag toch amper bij anderen op bezoek, dus gewoon streng handhaven.
Zou ik wel heel vreemd vinden. Dan zou ik me pas echt vreemde in mijn eigen land voelen.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Zou ik wel heel vreemd vinden. Dan zou ik me pas echt vreemde in mijn eigen land voelen.