AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

En dan vinden mensen het gek, als ik niet begrijp dat mensen op de vvd stemmen
Ik snap er ook geen reet van dat de VVD zo gegroeid is; ik houd het op rally around the flag, wat je vaak ziet in crisistijd. Mensen stemmen liever op de duivel die ze kennen dan de duivel die ze niet kennen.

Ik snap er ook geen reet van dat de VVD zo gegroeid is; ik houd het op rally around the flag, wat je vaak ziet in crisistijd. Mensen stemmen liever op de duivel die ze kennen dan de duivel die ze niet kennen.
Hoewel ik denk dat onze mening verschilt, ben ik het erg eens met deze uitspraak.
En een beetje verschil van mening, dat is alleen maar goed!

• Like
Waarderingen: BB_
Zou me serieus precies goed uitkomen als het naar 2200 kon. Alleen een beetje irritant dat het vooral zou zijn om moslims te helpen die het blijkbaar te ingewikkeld vinden om thuis te blijven.
Ja. Liever de avondklok naar 2200, dan dat de avondklok nog op 2100 blijft. Iedereen wil toch dat de avondklok wordt afgeschaft en de gyms weer open kunnen??

Ja, is dat de reden? Wat een onzin.
Hoe staat het met het vaccineren? Moet dat niet eens wat sneller, of is het niet eens meer nodig?

Ja. Liever de avondklok naar 2200, dan dat de avondklok nog op 2100 blijft.

Hoe staat het met het vaccineren? Moet dat niet eens wat sneller, of is het niet eens meer nodig?
Produceer jij dan even een paar miljoen vaccinaties bij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.207
Waar zal de politie dit jaar weer gaan iftarren?

Ja. Liever de avondklok naar 2200, dan dat de avondklok nog op 2100 blijft. Iedereen wil toch dat de avondklok wordt afgeschaft en de gyms weer open kunnen??

Vaccineren kan niet sneller, want alle EU-landen hebben dezelfde verdeelsleutel naar rato van inwoneraantal. En de leverancier kan niet voldoende leveren, maar de contracten zijn zodanig slecht opgesteld dat we ze niet kunnen afrekenen en het onderspit delven. Vandaar dat niet-EU landen vele malen sneller kunnen vaccineren .

1 uur in de nacht tijdens de avondklok. Heel vreemd.

20210323_010541.jpg

Of rijden boas tegenwoordig ook met cameras op het dak?

Wat is er precies vreemd dan?
Zo een 'google maps autootje' die hele tijd heen en weer rijdt. Hier naast doodlopende parkeerplaats inrijdt. Wat is ie aan het doen? Later bedacht ik me dat het ook boas konden zijn die avondklokovertreders opspoort.

Zo een 'google maps autootje' die hele tijd heen en weer rijdt. Hier naast doodlopende parkeerplaats inrijdt. Wat is ie aan het doen? Later bedacht ik me dat het ook boas konden zijn die avondklokovertreders opspoort.

Een auto met een camera op het dak die snachts door de straten rijdt om te controleren of iedereen thuis zit :hahaha: Echt, wtf. Dat is gewoon echte Hitler shit.

Een auto met een camera op het dak die snachts door de straten rijdt om te controleren of iedereen thuis zit :hahaha: Echt, wtf. Dat is gewoon echte Hitler shit.
Bij ons zijn in diverse wijken van die mobiele camera units neergezet. Soort mini aanhanger met video mast erop....

En ze zaten er met zn tweetjes in zonder mondkapje :emo:

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven