Waarom niet dan?Edit: behalve de mensen die binnen blijven. Zo bouw je geen weerstand of antistoffen op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet dan?Edit: behalve de mensen die binnen blijven. Zo bouw je geen weerstand of antistoffen op.
Dat doen ze niet.Ziekenhuisopnames zouden toch moeten gaan dalen zou je zeggen.
En ze weer naar school gaan.De grootste toename in het aantal positieve gevallen zit bij de leeftijdsgroepen 0-12 (plus 23 procent) en 13 tot en met 17 (plus 29 procent). Onderaan de streep worden de meeste positieve tests nog steeds vastgesteld in de leeftijdsgroep 18-24, daarna volgen mensen tussen 25 en 49 jaar oud.
Gek he dat alles stijgt, als je nu ook al die koters gaat testen.
Jij denkt dat het goed is voor een mens, om jezelf op te sluiten en af te zonderen?
Nu toch het begin van de britse variant?
Nee, maar dat heeft niets met het aanmaken van antistoffen te maken.Jij denkt dat het goed is voor een mens, om jezelf op te sluiten en af te zonderen?
Wel toch? Na een tijdje zonder blootstelling aan vieze mensen zal je geen antistoffen meer in circulatie hebben en uiteindelijk zelfs geen herkenning van de rondgaande virussen door geheugencellen, waardoor dan een toekomstige blootstelling je erger ziek maakt?Nee, maar dat heeft niets met het aanmaken van antistoffen te maken.
Ja, maar buiten heb je toch zo goed als geen kans op besmettingen?Wel toch? Na een tijdje zonder blootstelling aan vieze mensen zal je geen antistoffen meer in circulatie hebben en uiteindelijk zelfs geen herkenning van de rondgaande virussen door geheugencellen, waardoor dan een toekomstige blootstelling je erger ziek maakt?
Laat ik het anders zeggen. In hoeverre zijn stijgende besmettingen nog een gevaar voor de belasting van de ziekenhuizen?Nee, maar dat heeft niets met het aanmaken van antistoffen te maken.
Ja dan zal naar buiten gaan en binnen blijven niet zo veel schelen, in zoverre het niet samen valt met (langdurig?) bezoeken.Ja, maar buiten heb je toch zo goed als geen kans op besmettingen?
Het aantal IC bedden die bezet worden gehouden door covid patiënten neemt nog steeds niet af.Er zijn steeds minder mensen die op de ic zullen belanden als ze covid krijgen, en daardoor is het aantal besmettingen niet gelijk erg.
Maar het aantal positieve testen stijgt wel. Dus is de verhouding (besmetting VS ziekenhuisopname) gunstigerHet aantal IC bedden die bezet worden gehouden door covid patiënten neemt nog steeds niet af.
Mijn mening ook, dus als we allemaal massaal naar buiten waren gegaan hadden we er niet ineens beter voor gestaan. Misschien bedoelde Gommers dat mensen meer lichamelijk actief moeten zijn.Ja dan zal naar buiten gaan en binnen blijven niet zo veel schelen, in zoverre het niet samen valt met (langdurig?) bezoeken.
Mensen die covid hebben gehad, hebben antistoffenNee, maar dat heeft niets met het aanmaken van antistoffen te maken.
Of ze nu binnen of buiten waren geweest na de besmetting zal geen invloed daarop hebben gehad.
Ja daar had hij het over. Beweging voor betere weerstand.Mijn mening ook, dus als we allemaal massaal naar buiten waren gegaan hadden we er niet ineens beter voor gestaan. Misschien bedoelde Gommers dat mensen meer lichamelijk actief moeten zijn.

Binnen in een slecht geventileerde ruimte, raak je makkelijker besmet dan buiten. Maar als je eenmaal besmet bent, dan maakt het voor je antistoffen niet uit of je binnen of buiten besmet bent geraakt.Of ze nu binnen of buiten waren geweest na de besmetting zal geen invloed daarop hebben gehad.
Ik had het artikel over Gommers niet gelezen, ik reageerde louter op een post van @Brainfart over binnen blijven of maar buiten gaan.Ja daar had hij het over. Beweging voor betere weerstand.
Ik heb een jaar geleden al mij bedenking geuit wat betreft het afzonderen en contacten mijden en of dat wel goed is voor je weerstand.Maar ik noem dat als je je van andere mensen isoleert je ook geen weerstand tegen virussen opbouwt of in stand houdt, wat ook ongezonde uitkomsten heeft.
Omdat er nog steeds best veel mensen er vrij enstig ziek van kunnen maken worden.Het is mij een raadsel waarom we nog bang zijn voor corona
Soms is het middel erger dan de kwaal😉Omdat er nog steeds best veel mensen er vrij enstig ziek van kunnen maken worden.