Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Soms is het middel erger dan de kwaal😉
Geen idee of het hierbij zo is, maar het zou maar zo kunnen
Klopt, alleen na een kaar aankloten en heel veel geld verspillen zou het wel heel lomp zijn om nu nu niet nog even door te zetten totdat de cijfers laten zien dat er ruimte is voor versoepelingen.

Ik had het artikel over Gommers niet gelezen, ik reageerde louter op een post van @Brainfart over binnen blijven of maar buiten gaan.

Ik heb een jaar geleden al mij bedenking geuit wat betreft het afzonderen en contacten mijden en of dat wel goed is voor je weerstand.
Toen al, visionair.

Klopt, alleen na een kaar aankloten en heel veel geld verspillen zou het wel heel lomp zijn om nu nu niet nog even door te zetten totdat de cijfers laten zien dat er ruimte is voor versoepelingen.
Sunk-cost fallacy?

Er schoot me vandaag in eens iets te binnen. Ik had de kinderen opgehaald bij de opvang en we zaten aan tafel te eten toen mijn vrouw ineens zei dat we vergeten waren de handen te wassen. Dat gebeurde weleens vaker, de handhygiëne in huize steks is nooit super geweest en dat lulde ik altijd goed door te zeggen dat je daar weerstand mee opbouwt. Hoe zit dat straks met de jonge kinderen en hun weerstand als we nu maanden zo hysterisch onze handen moeten wassen en bij het minste of geringste kuchje of snotneus thuis moeten blijven?

In hoeverre zouden de middelbare dikkertjes die op de IC’s terecht komen naar buiten zijn gegaan om een wandelingetje te maken als ze daartoe aangemoedigd zouden zijn en had dat nog wel een merkbaar effect gehad op het risico dat ze lopen?

In hoeverre zouden de middelbare dikkertjes die op de IC’s terecht komen naar buiten zijn gegaan om een wandelingetje te maken als ze daartoe aangemoedigd zouden zijn en had dat nog wel een merkbaar effect gehad op het risico dat ze lopen?
Als ze het genoeg deden dat ze geen dikkertjes meer waren was er denk ik een goede kans geweest dat ze niet naar de IC hoefden.. 90% van de bezetting verminderd.

Dus wanneer de een niet naar buiten wilt moet de andere ook maar binnen blijven of lees ik hem verkeerd? Het blijft een raar fenomeen. Dwangmatig de gezondheid beschermen van mensen die nooit om hun eigen gezondheid gegeven hebben.

In hoeverre zouden zwervers dakloos zijn als ze in een huiswoonden?

Welke reden voert het kabinet aan om niet de dikke 50'ers en dikke 60'ers te vaccineren?.
Nog ff en we kunnen ze alleen nog op oude foto's zien.

Laatst bewerkt:
Dank u allen voor de likes op bovengeplaatst bericht

Net voor de verkiezingen wat dingen versoepeld, en nu de stemmen zijn geteld wordt alles weer strakgedraaid en zijn er geen versoepelingen meer mogelijk :roflol:

Man man man, wat een tyfusratten zijn het.

Net voor de verkiezingen wat dingen versoepeld, en nu de stemmen zijn geteld wordt alles weer strakgedraaid en zijn er geen versoepelingen meer mogelijk :roflol:

Man man man, wat een tyfusratten zijn het.
Puur toeval
D5362726-C762-4D37-B59C-A35A51A6D878.jpeg

Agh waar maak ik mij ook druk over.

Laatst bewerkt:
In BE gaan ze morgen wss weer strenger worden, suckt enorm want deze zaterdag is hier een klein trouwfeest in de tuin.

Een vraag van de journalist tijdens de persconferentie. "U zei dat het in buurlanden ook niet goed gaat qua besmettingen maar in de UK gaat het wel goed, hoe verklaart u dat de Jonge?"

Ik heb nog nooit zo'n onnozele vraag gehoord, te triest voor woorden. :emo:

Toch geen uurtje later?

Een vraag van de journalist tijdens de persconferentie. "U zei dat het in buurlanden ook niet goed gaat qua besmettingen maar in de UK gaat het wel goed, hoe verklaart u dat de Jonge?"

Ik heb nog nooit zo'n onnozele vraag gehoord, te triest voor woorden. :emo:
Die rutte kan live op tv nog wegkomen bij het misbruiken van een minderjarig persoon. Hij hoeft alleen maar te zeggen. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd. En alles glijdt zo van hem af en het volk staat weer achter hem.

Terug
Naar boven