ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Alles kan kapot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles kan kapot

Natuurlijk aso's onder elkaar 🤣🤣
Als er in die kerk voldoende ruimte is om tussen huishoudens voldoende afstand te houden en als er voldoende geventileerd wordt, waarom zou dat dan een probleem zijn?

Als we nou ons eigen religie beginnen, met 3x per week een bijeenkomst. Beginnende met een rel en elkaar in de glutes spuiten, daarna een FB training gevolgd met meditatie. Ik zorg voor de spirituele kruiden voor het eind-ritueel. Als iemand anders dan de AAS regelt.Wat @chrisk al zei: dat hoeft geen probleem te zijn. Maar dan zouden dezelfde maatstaven ook moeten gelden voor andere organisaties waar mensen afstand kunnen houden. Denk aan bepaalde evenementen, restaurants of sportscholen. En dat is dus niet het geval. Het gaat me eigenlijk vooral om de bevoorrechte positie die religies krijgen t.o.v. de ongelovigen. Gelijke monniken, gelijke kappen![]()
Monniken gelden als een huishouden en die ketters op Urk hebben helemaal geen monniken!Wat @chrisk al zei: dat hoeft geen probleem te zijn. Maar dan zouden dezelfde maatstaven ook moeten gelden voor andere organisaties waar mensen afstand kunnen houden. Denk aan bepaalde evenementen, restaurants of sportscholen. En dat is dus niet het geval. Het gaat me eigenlijk vooral om de bevoorrechte positie die religies krijgen t.o.v. de ongelovigen. Gelijke monniken, gelijke kappen![]()
Ergens een steen door de ruit gooien maakt gedaan leed ook niet ongedaan, maar het zal wel opluchten.Maar heeft hij geslagen? En was hij niet allang uitgeschakeld?
Wat is krom is kan je niet recht maken.
Om de volgende dag kinderfeestjes overhoop te slaan omdat men zich niet aan de regels houdt. Waren genoeg voorbeelden van afgelopen zomer.die ook maar gewoon hun job niet willen verliezen en s avonds hun kinderen weer willen zien.
Sure net zoals ik jaloers ben op criminelen en politici die flink verdienen aan hun kwade daden en daarmee wegkomen. Dat verandert niet dat het onrechtmatig is en zulke principeschenders opgeknoopt zouden moeten worden.Zijn jullie niet een beetje jaloers dat iemand iets doet wat diegene heel graag wilt en dat jullie niet zoiets hebben?
Niet alleen in principe maar ook volgens de wetten omtrent zelfverdediging en proportioneel geweld die even zo goed voor politie gelden.In principe moet zoiets stoppen zodra de situatie onder controle is, daar verandert idd helemaal niets aan.
Laat ze dat bij de Belastingdienst/Toeslagen dan ook eens invoeren, of geldt dat alleen als je onder grote druk met gevaar voor eigen gezondheid en leven op straat werkt en niet als je vanachter je bureau met wat gepruts op een computer duizenden echt onschuldige families de vernieling in helpt.Om de volgende dag kinderfeestjes overhoop te slaan omdat men zich niet aan de regels houdt. Waren genoeg voorbeelden van afgelopen zomer.
Je beroepen op "ja maar ik doe slechts mijn werk" is trouwens al 75 jaar geen argument meer.
Vandaar dat er, maar in hoeverre dit voor agenten geldt weet ik niet, zoiets bestaat als noodweer exces. Juist omdat het op sommige momenten moeilijk is om genoeg te doen.Niet alleen in principe maar ook volgens de wetten omtrent zelfverdediging en proportioneel geweld die even zo goed voor politie gelden.
Ik weet het ook allemaal nietOm de volgende dag kinderfeestjes overhoop te slaan omdat men zich niet aan de regels houdt. Waren genoeg voorbeelden van afgelopen zomer.
Je beroepen op "ja maar ik doe slechts mijn werk" is trouwens al 75 jaar geen argument meer.

Een van de meest verstandige dingen ooit in dit topic gezegd!
Geef de ME een kans to redeem themselfes door de belastingdienst kort en klein te slaan.Laat ze dat bij de Belastingdienst/Toeslagen dan ook eens invoeren, of geldt dat alleen als je onder grote druk met gevaar voor eigen gezondheid en leven op straat werkt en niet als je vanachter je bureau met wat gepruts op een computer duizenden echt onschuldige families de vernieling in helpt.
Uiteraard zijn D'66-ers goed vertegenwoordigd bij dat soort organisaties.
Dat kan dan ook weer van mijn Bucket-listEen van de meest verstandige dingen ooit in dit topic gezegd!

De enige die er last van hebben zijn de klokkenluider en die jurist (mw. Palmen) die op een zijspoor werd gezet.Geef de ME een kans to redeem themselfes door de belastingdienst kort en klein te slaan.
Ik weet niet precies hoe dat met NLse agenten zit, maar ook dan ga je niet zomaar vrijuit en moet je dat voor de rechter aannemelijk kunnen maken. Des te meer wanneer er een moment van bezinning (mogelijk) is geweest. Lijkt me in deze met een ME peleton en hond tegen een ontwapende gozer lastiger te onderbouwen dat je dusdanig vreesde voor je leven dat de controle verloren werd, dan als eenzame ongewapende burger tegen een overvaller oid.Vandaar dat er, maar in hoeverre dit voor agenten geldt weet ik niet, zoiets bestaat als noodweer exces. Juist omdat het op sommige momenten moeilijk is om genoeg te doen.
Monniken gelden als een huishouden en die ketters op Urk hebben helemaal geen monniken!![]()
Bij de meeste diensten zoals ik die ken (al ben ik net bekend met missen) zitten de beminde gelovigen rustig de hele tijd op hun plek, zeker als er ook niet aan samenzang wordt gedaan.Al kan je daar je vraagtekens bij zetten hoe waarschijnlijk dat is.
Zijn jullie niet heel erg dingen aan het vergelijken die eigenlijk gewoon niet gelijk zijn? Zijn jullie niet een beetje jaloers dat iemand iets doet wat diegene heel graag wilt en dat jullie niet zoiets hebben?
Wat er nog aan ontbreekt is dat iemand zegt dat die kerken wel ruimte hebben en de moskeeën niet vanwege institutioneel racisme.
Er zijn heel wat kleine kerkgenootschappen met kleine gebouwen die dit helemaal niet op deze manier zouden kunnen doen.