- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AllebeiWordt het nou vanaf of per 31 maart naar 2200 verschoven?![]()
Ik zat er niet heel ver naast.Vandaag (30 maart) zijn er 6.146 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 678 minder dan de vorige waarde.
Geef @Steks eens ongelijk! Die besmettingen blijven maar dalen, het zit zelfs weer onder die 35 per 100.000 inwoners. Gisteren was het zelfs lager dan de week daarvoor... Ik begrijp wel dat Steks uit zijn doen is hoorVandaag (30 maart) zijn er 5.909 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 895minder dan de vorige waarde.
Steks t*fus homo jat mijn enige nuttige bijdrage aan dit forum niet vuile coronacijfer jatter

Oh ja, ik zie weer eens wat ik wil zien

Morgen een nieuw kans, kleiner of gelijk aan vandaag zou al een mooie trendbreuk zijn.
Het plan om in geval van crisis op te schalen naar 1700 intensive care-bedden lijkt onhaalbaar, vertellen meerdere ziekenhuizen aan het AD. Ic-artsen zeggen tegen de krant te vrezen dat er niet genoeg personeel beschikbaar is en dat terwijl de derde golf coronabesmettingen oprukt.
1.700 IC bedden, zoveel waren er in de eerste golf niet eens bezet.
Dacht wel zoiets, 1400 IC corona patiënten en 300 IC patiënten reguliere zorg.1.700 IC bedden, zoveel waren er in de eerste golf niet eens bezet.
Dat gebeurt nu al bij 1350 bedden. Maar dan nog verder afschalen van reguliere zorg ja. Meer personeel inplannen. Zwaardere roosters. Bij absolute nood kunnen er zelfs meer patiënten per IC-verpleegkundige verzorgd moeten worden maar dat is niet wenselijk voor de kwaliteit van de zorg.Opschalen houdt toch in dat er een x aantal bedden 'gereserveerd' is voor Covid patiënten? Dus dat operaties - waar mogelijk- worden uitgesteld, zodat Covid voorrang heeft?
Gewone ziekenhuisbedden en IC samen wel jaDacht wel zoiets, 1400 IC corona patiënten en 300 IC patiënten reguliere zorg.
Dat gebeurt nu al bij 1350 bedden. Maar dan nog verder afschalen van reguliere zorg ja. Meer personeel inplannen. Zwaardere roosters. Bij absolute nood kunnen er zelfs meer patiënten per IC-verpleegkundige verzorgd moeten worden maar dat is niet wenselijk voor de kwaliteit van de zorg.
Ik hou em op.. ik wil nog niet doodStel de overheid zegt vanaf morgen geen mondkapjesplicht meer wat doen jullie dan? Netjes ophouden in de winkel of stoppen met dragen?
🤷♂wel een leuke poll denk ik
Bij sommige leden weet ik het antwoord al 😋
Naam en rugnummers
Steks oud nsber draagt hem en loopt rond mensen erop te attenderen hoe belangrijk het is in de hoop dat hij besmet raakt.