Fitness Seller

Het grote biecht topic

jaa, maar nu al telaat :S

Gisteren 5 hamburgers op @ mcdonalds.

Net wakker en voel me slechter dan slecht. Mijn buik staat bol, maagzuur komt naar boven en het goedje is nog steeds niet verteerd.

Ik ga nooit meer cheaten

ik zit mij nu al te verheugen op 1 januari dan ga ik eindelijk weer eens naar de snackbar!!! ik cheat eigenlijk nooit echt veel ofzo omdat ik me er niet goed bij voel maar nu gaat het weer eens gebeuren heeeeerlijk hahaha!!!

mcdonalds gegeten vandaag, tja ... :p dat was toch wel de laatste keer nu want echt goed beviel het me niet

Mcdonalds, yummm.
Heb een keer Mcdonalds weten te laten passen in mn schema :roflol: Epic.

Biecht: te weinig gegeten vandaag, gister ook al. Vanavond flink bijtanken weer.
Het is niet echt een biecht van teveel gegeten, maar wel een biecht wat uit ten boze is voor mijn schema :o :o

Gisteren Mac Donalds en vandaag weer meer dan 150 gram vetten vanwege spareribs.

Wentelteefjes met misschien iets te veel suiker :P

Mc Donalds shit. Veel te duur voor veel te weinig eten.

Net een sesam bagel gehaald bij de AH to go.

PANIEK

3 giants bij de Quick :x 1500 kcal

ik voel mij altijd te schuldig om te zondigen :-)

Briljante uitvinding gedaan net: vanillijs met pindakaas. Helaas dessert voor een etentje morgen, dus heb mezelf een halt toe kunnen roepen. :o

die Toblerone chocoladebar lag daar veel te sexy te liggen voor de kassa @ een tankstation. :(

gisteravond na het stappen, een hele zak doritos nacho cheese met chili saus op:(

Sushi meegenomen van de winkel... Heerlijk!
Heb er eigelijk wel geen spijt van. Misschien komt dat nog... :D

Terug
Naar boven