AndroidHealthClinic

Het grote biecht topic

morgen na mn meting gaat mn chocoladeletter eraan
ik verheug me er zo op dat ik het nu alvast meld :engel:

Gisteren een pak friet met sate kruiden en joppiesaus. Bicky cheese burger en calamares..
Ineens goed overdreven zeg maar. Nu voel ik me superschuldig haha

Iemand die een lekkere cheatmeal weet voor vanavond , weet niks te eten :S

Iemand die een lekkere cheatmeal weet voor vanavond , weet niks te eten :S

sushi!

maar no kidding, ik vind avondeten cheats meestal niks speciaals, ik vind mijn gewone meals heerlijk en de maaltijden die ik wil eten zijn gewoon goed in mijn schema te passen.

cheats die ik lekker vind zijn ofwel uit eten, ofwel dingen als een "zondags-ontbijt" met croissantjes en broodjes met schuddenbuikjes en hagelslag e.d.

verder enjoy ik mijn sweet-tooth wel met huttenkase met whey (proteinbomb met echt een godensmaak)

Aha thanks!! heb pizza gemaakt waarschijnlijk is het geen cheatmeal want het past nog in mijn schema ook :p

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Aha 1 ding wat ik echt niet lust kwarkrawk dat is sushi :p

Ik wil alvast even mededelen dat ik met de jaarwisseling een oliebol ga eten. Hoop dat de klap nu niet zo groot is voor jullie.

Gr

Ik wil alvast even mededelen dat ik met de jaarwisseling een oliebol ga eten. Hoop dat de klap nu niet zo groot is voor jullie.

Gr

is een hele oliebol niet wat overdreven? zou je cheat toch een beetje beperken hoor

ot: whey shake (witte chocola) met volle melk ipv water. hnnngg that taste

Ik dacht dat biechten wat anders was dan: OEH help, een keertje wat vets eten. Zo klinkt het als het Atkins forum :p

is een hele oliebol niet wat overdreven? zou je cheat toch een beetje beperken hoor

ot: whey shake (witte chocola) met volle melk ipv water. hnnngg that taste

hmm, denk dan dat ik toch maar voor een halve ga
Niet raar opkijken als je morgen een kilo meer weegt.

Een mcflurry, I also like to live dangerously

gister 6 gangen diner gehad met de nodige drankjes. vanavond Bass Academy

Ben al een maand of 3 aan het cutten. het ging de laatste 3 weken in eens zo hard dat ik vandaag helemaal los ben gegaan

Worstenbroodje, roomboter croissant, appeltaart, liter cola, 300gr m&ms, chips, kipburgers en een shakie... pff misselijk van ondertussen.

om en nabij 200gr vet, 540gr kh, 120gr eiwit - 4500kcal

stop maar met eten voor vandaag...

KFC en 's avonds pot B&J (karamel sutra)

Gister: subway Kalkoenfilet + mc flury kitka
Goedgemaakt met +- 10 uur lang lopen -.-

ahahah niet echt, eerlijk gezegt denk ik wel langer ;P
van 10 tot 15:00 in beverwijk = 7 uur ( ook gezeten/gegeten enzo maar )
van 20:00 - 4:00= 8 uur ( Serious request in stad, gelopen gedanst gezeten etc,)
samen = 15 uur :p

ahahah niet echt, eerlijk gezegt denk ik wel langer ;P
van 10 tot 15:00 in beverwijk = 7 uur ( ook gezeten/gegeten enzo maar )
van 20:00 - 4:00= 8 uur ( Serious request in stad, gelopen gedanst gezeten etc,)
samen = 15 uur :p
Dan mag je wel meer eten dan een broodje en een mc flurry....

Terug
Naar boven