XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
  • Sad
Waarderingen: Boca
Het ligt eraan wie het is en meestal lees ik het wel, maar als het onzin is zou ik tldr vast kunnen gebruiken ja. Als ik zelf ergens interesse in heb en wel wil inlezen, zeg ik niet ineens tldr ofzoiets.

Thanks! Specifiek filmpje dat ik zou moeten bekijken?

Het komt in sommige filmpjes specifiek ter sprake. Ik weet niet exact welke, maar eigenlijk zijn de meeste bijdragen van Arno zeer de moeite waard.

In ieder geval kun je hiermee beginnen;

En specifiek een uitleg over QE:

Het komt in sommige filmpjes specifiek ter sprake. Ik weet niet exact welke, maar eigenlijk zijn de meeste bijdragen van Arno zeer de moeite waard.

In ieder geval kun je hiermee beginnen;

Dankje! Ik zal later als ik goed tijd heb ze bekijken.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zelf de link invoeren bij archive.is?
Oh thanks hij staat er al in had ik niet verwacht. Of zouden ze de nieuwssites sowieso scrapen zodat dit altijd kan?

„In Nederland kon ik als zzp’er niet eens een hypotheek krijgen, hoewel ik wel 1800 euro huur kon ophoesten”, zegt ze. „Hier woon ik in een ruim huis in de natuur. Ik zie herten over mijn land lopen en ooievaars in mijn tuin.”

Dat klinkt wel als zo een extreemrechtse komplotwappie.

Laatst bewerkt:
Oh thanks hij staat er al in had ik niet verwacht. Of zouden ze de nieuwssites sowieso scrapen zodat dit altijd kan?

„In Nederland kon ik als zzp’er niet eens een hypotheek krijgen, hoewel ik wel 1800 euro huur kon ophoesten”, zegt ze. „Hier woon ik in een ruim huis in de natuur. Ik zie herten over mijn land lopen en ooievaars in mijn tuin.”

Dat klinkt wel als zo een extreemrechtse komplotwappie.
Misschien zoeken ze ook wel IT-ers, cursus Hongaars?

Misschien zoeken ze ook wel IT-ers, cursus Hongaars?
Kan voor NLse klanten blijven werken vanuit elk EU land geloof ik. Zou ik die moeten hebben natuurlijk. Maarja daarvoor komen ze ook juist vanuit zulke landen naar hier.

Taal leren lijkt me lastig en Hongarije ik weet niet... Heb toch ook het idee dat het best in NL of dichtbij kan, dan zou het daar vooral goedkoper zijn, en ander klimaat? Misschien maakt het financieel voor mij niet uit gezien ik toch weer van 0 moet komen, of ik dan naar 1 of 1.5 ton moet...

Maar Hongarije heeft ook mooie plekjes en huisjes, ja hoor.

Kroatie lijkt mij ook een overweging waard.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.152
1692548070018.jpg

:roflol:

Dat wereldrecord modernisering is ook grappig.

Terug
Naar boven