AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Van het zien van kamelen moet ik ook altijd lachen, vind ze grappig.

Saudi Arabia is modernising, with a succession of huge projects including Jeddah Tower, which will be the world's tallest building, either complete or underway. Following Dezeen's visit during the recent design week we take a look at eight huge projects in the desert kingdom.

@Hell93 je moet de humor er van in willen zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.165
f**k you money hebben door olie is wat anders dan een moderne samenleving hebben.

Lekker belangrijk een groot gebouw. Ze geloven bv nog in Allah, das niet zo modern. Ook niet echt grappig.

1692548070018.jpg

:roflol:
Na de voetballers nu de vakantiegangers

• #3.169
Samenleving is onderdeel van je land toch?

Samenleving is onderdeel van je land toch?

Wereldrecord modernisering betekent niet gelijk een hypermoderne samenleving.

Als iedereen van 0 naar 80 gaat in 80 jaar en SA gaat van 0 naar 50 in 3 jaar is het wereldrecord modernisering. Just saying.

Het is allemaal niet zo diep man :roflol:

• #3.172
Wereldrecord modernisering betekent niet gelijk een hypermoderne samenleving.

Als iedereen van 0 naar 80 gaat in 80 jaar en SA gaat van 0 naar 50 in 3 jaar is het wereldrecord modernisering. Just saying.

Het is allemaal niet zo diep man :roflol:
Nee klopt. Het was een grap, en jij begint allerlei vragen te stellen.

• #3.176
Saudië Arabië is flink aan het moderniseren. Prachtige moderne gebouwen waarbij de oudheid verwoven is met de moderniteit.

Een vleugje Westerse architectuur tezamen met een flinke vleug Arabische slavernij.

Mmmmmmmodern.

• #3.178
Als ik op cultuurreis door Saudi-Arabië ga dan wil ik voor dat geld op zijn minst 3 vrouwen kunnen stenigen anders hoeft het van mij niet.

Het is er wel veilig voor de voetballers. Waar ze hier in Europa worden beroofd, bij ze wordt ingebroken, hun vrouwen tijdens de wedstrijden onder schot worden gehouden zal dit in het veilige SA niet gebeuren. Pluspunt voor die regio.

Snap nu wel waarom @Hell93 overal in discussie gaat, blijft toch een vrouwendingetje

Terug
Naar boven