- Waardering
- 10.369
Geen mannen? Seksist!!!Als ik op cultuurreis door Saudi-Arabië ga dan wil ik voor dat geld op zijn minst 3 vrouwen kunnen stenigen anders hoeft het van mij niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen mannen? Seksist!!!Als ik op cultuurreis door Saudi-Arabië ga dan wil ik voor dat geld op zijn minst 3 vrouwen kunnen stenigen anders hoeft het van mij niet.
De straffen daar zijn niet mals.Het is er wel veilig voor de voetballers. Waar ze hier in Europa worden beroofd, bij ze wordt ingebroken, hun vrouwen tijdens de wedstrijden onder schot worden gehouden zal dit in het veilige SA niet gebeuren. Pluspunt voor die regio.
Zo is koeltoer ja.
Snap nu wel waarom @Hell93 overal in discussie gaat, blijft toch een vrouwendingetje
Dat kan je wel stellen ja. Lijfstraffen ook nog of zijn ze dat stadium voorbij?
Huh? Dit wordt opeens heel specifiek.Of omdat mensen k*t zijn, zoals onder andere als je ergens zegt basically dat je in een domestic abuse situatie zit, je half wordt uitgelachen en de focus ligt op 'transgender' en of ik een man of vrouw ben.
Maar goed, dát blijft toch een mannendingetje he, minimaliseren. Lekker lachen.
Leuk.
Google -> chop chop square.Dat kan je wel stellen ja. Lijfstraffen ook nog of zijn ze dat stadium voorbij?
Je brengt het zelf ook als grap.Of omdat mensen k*t zijn, zoals onder andere als je ergens zegt basically dat je in een domestic abuse situatie zit, je half wordt uitgelachen en de focus ligt op 'transgender' en of ik een man of vrouw ben.
Leuk.
of haha wat grappig.Deeraplein. Elke vrijdag ook nog.
Krijg je klappen van je vent dan?Of omdat mensen k*t zijn, zoals onder andere als je ergens zegt basically dat je in een domestic abuse situatie zit, je half wordt uitgelachen en de focus ligt op 'transgender' en of ik een man of vrouw ben.
Leuk.
Okee, goed dat je bereid bent je aan te passen

Na het gebed

Inderdaad
Ja zo ben ik.
Later we eerlijk wezen, als je jezelf Nijs noemt verdien je ook wel klappen.En als een man nu “Nijs” klapt in de wc vd efteling, hoe zit dit dan?
Kan dit wel of niet?
Nee hoor grapjeMannen die vrouwen slaan verdienen ook een enkeltje chop chop square.
Tenzij ze Portugees zijn. Die vrouwen verdienen het wel.