Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Jammer, veel gemiste kansen.

Dit is ook zo ergerlijk trouwens vind dat dit ook preventief geruimd mag worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.203

Die laatste is wel leuk, lekker voor em.

Zijn zoveel video's van deze gasten die op hun bek gaan of overreden worden :roflol: love it.

Soort tegenhanger van wie goed doet, goed ontmoet?

Waardeloze figuren, op dat ze allemaal hun maker snel mogen ontmoeten.

Zijn zoveel video's van deze gasten die op hun bek gaan of overreden worden :roflol: love it.

Heel soms zie ik zo iemand over straat en ik kijk hun vaak (als het veilig kan, ik loop dus dat scheelt) na om te zien of ze lekker hard op hun bek gaan of niet.

ik ben dan ook wel zo om dan te kijken of ze ok zijn en eventueel een ambulance te bellen
maar ik ga er niet op wachten want dat kan in zo'n geval wel uurtje duren

Dat ze zo'n vrachtwagen uit de liveleak filmpjes mogen tegenkomen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.208
Heel soms zie ik zo iemand over straat en ik kijk hun vaak (als het veilig kan, ik loop dus dat scheelt) na om te zien of ze lekker hard op hun bek gaan of niet.

ik ben dan ook wel zo om dan te kijken of ze ok zijn en eventueel een ambulance te bellen
maar ik ga er niet op wachten want dat kan in zo'n geval wel uurtje duren
Je kan beter politie bellen.

Kans is groot dat het niet zijn fiets is.

Het komt in sommige filmpjes specifiek ter sprake. Ik weet niet exact welke, maar eigenlijk zijn de meeste bijdragen van Arno zeer de moeite waard.

In ieder geval kun je hiermee beginnen;

En specifiek een uitleg over QE:

Ik heb het doorgelezen (niet super goed, maar heb nu ff tijd), maar ik denk dat ik het begrijp! Of nja, zo goed als.

Wat ik veelal eruit haal is dat het met EU te maken heeft, maar hoe komt het dan dat bijv. VK hier ook last van heeft? (Of zit VK nog aan die regels vast?)

Ik heb het doorgelezen (niet super goed, maar heb nu ff tijd), maar ik denk dat ik het begrijp! Of nja, zo goed als.

Wat ik veelal eruit haal is dat het met EU te maken heeft, maar hoe komt het dan dat bijv. VK hier ook last van heeft? (Of zit VK nog aan die regels vast?)

Welke regels?
QE vindt overal in de wereld plaats; Japan, USA, UK, EU enz.

Het gaat vooral over Europa (ECB) en hoe zij het verschil tussen inflatie en rente zo hoog houden.
Niet specifiek over QE, maar over 'waarom is alles zo duur'.

Het specifieke antwoord, waarom alles zo duur is, dat is QE. De rest is allemaal bijzaak.

Om bredere context te bieden in het geheel en omdat je zelf om meer diepgang vroeg :dunno:

Om QE te begrijpen zul je ook moeten snappen wat de FED en de ECB bijvoorbeeld doen. Dat gaat niet zonder die context.

Om bredere context te bieden in het geheel en omdat je zelf om meer diepgang vroeg :dunno:

Om QE te begrijpen zul je ook moeten snappen wat de FED en de ECB bijvoorbeeld doen. Dat gaat niet zonder die context.

In de eerste link wordt vooral aangegeven waarom de inflatie zo hoog is en daar wordt niks over QE gezegd. Daarom leek het mij dat vooral ECB en het behoud van de Euro de hoge kosten in stand houden en niet enkel de QE.

Maar ik zal de 3e nog een keer goed doorlezen dan.

In de eerste link wordt vooral aangegeven waarom de inflatie zo hoog is en daar wordt niks over QE gezegd. Daarom leek het mij dat vooral ECB en het behoud van de Euro de hoge kosten in stand houden en niet enkel de QE.

Maar ik zal de 3e nog een keer goed doorlezen dan.

Dit gaat dan weer over Europa.
Hebben ze buiten Europe zo'n zelfde bank systeem die QE op eenzelfde manier gebruikt?

Terug
Naar boven