- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Je vraagt dit voor 'een vriend'?En als een man nu “Nijs” klapt in de wc vd efteling, hoe zit dit dan?
Kan dit wel of niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vraagt dit voor 'een vriend'?En als een man nu “Nijs” klapt in de wc vd efteling, hoe zit dit dan?
Kan dit wel of niet?
Die laatste is wel leuk, lekker voor em.Dit is ook zo ergerlijk trouwens vind dat dit ook preventief geruimd mag worden
Zijn zoveel video's van deze gasten die op hun bek gaan of overreden wordenDit is ook zo ergerlijk trouwens vind dat dit ook preventief geruimd mag worden
love it.Zijn zoveel video's van deze gasten die op hun bek gaan of overreden wordenlove it.
Je kan beter politie bellen.Heel soms zie ik zo iemand over straat en ik kijk hun vaak (als het veilig kan, ik loop dus dat scheelt) na om te zien of ze lekker hard op hun bek gaan of niet.
ik ben dan ook wel zo om dan te kijken of ze ok zijn en eventueel een ambulance te bellen
maar ik ga er niet op wachten want dat kan in zo'n geval wel uurtje duren
Je kan beter politie bellen.
Kans is groot dat het niet zijn fiets is.
Het komt in sommige filmpjes specifiek ter sprake. Ik weet niet exact welke, maar eigenlijk zijn de meeste bijdragen van Arno zeer de moeite waard.
In ieder geval kun je hiermee beginnen;
En specifiek een uitleg over QE:
Ik heb het doorgelezen (niet super goed, maar heb nu ff tijd), maar ik denk dat ik het begrijp! Of nja, zo goed als.
Wat ik veelal eruit haal is dat het met EU te maken heeft, maar hoe komt het dan dat bijv. VK hier ook last van heeft? (Of zit VK nog aan die regels vast?)

Welke regels?
QE vindt overal in de wereld plaats; Japan, USA, UK, EU enz.
In 2014 werd het opkoopprogramma van de ECB aangekondigd. Het ging om het redden van de euro, tegen elke prijs, aldus Mario Draghi destijds.
Het gaat vooral over Europa (ECB) en hoe zij het verschil tussen inflatie en rente zo hoog houden.
Niet specifiek over QE, maar over 'waarom is alles zo duur'.
Het specifieke antwoord, waarom alles zo duur is, dat is QE. De rest is allemaal bijzaak.
Om bredere context te bieden in het geheel en omdat je zelf om meer diepgang vroeg
Om QE te begrijpen zul je ook moeten snappen wat de FED en de ECB bijvoorbeeld doen. Dat gaat niet zonder die context.
In de eerste link wordt vooral aangegeven waarom de inflatie zo hoog is en daar wordt niks over QE gezegd. Daarom leek het mij dat vooral ECB en het behoud van de Euro de hoge kosten in stand houden en niet enkel de QE.
Maar ik zal de 3e nog een keer goed doorlezen dan.
![]()
How quantitative easing works
The ECB’s asset purchase programmes support economic growth and help us meet our inflation objective. Find out about how the programmes work, the role of commercial banks and how these measures influence businesses and consumers.www.ecb.europa.eu