O, je bedoelt dat wij niet mogen muggenziften, alleen jij? Oké.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, je bedoelt dat wij niet mogen muggenziften, alleen jij? Oké.
Waarvan op voorhand was gecommuniceerd dat ze die te korte rok vanaf die dag niet meer mochten dragen.Punt is, ze moesten naar huis vanwege te korte rok.
Waarvan op voorhand was gecommuniceerd dat ze die te korte rok vanaf die dag niet meer mochten dragen.
Ok
Lachen jullie maar om "Italians Mad at Food", maar als niemand opkomt voor echt eten wordt je overspoelt met dit soort abominaties die dan doorgaan voor koffie.

Nee joh. Dit is een grapje toch
wtfHoeveel haal je daarmee binnen? Ik lees dat dat maximaal €1800 per jaar mag zijn.Beroepsdemonstranten zijn niet nieuw. Was het niet de Open Society Foundation die o.a. ook BLM demonstranten betaalde?
Diezelfde organisatie, van Soros, zal hier ook wel achter zitten.
Blijft debiel om het als vrijwilligerswerk te zien. Beroepsdemonstranten zijn dus geen vrijwilligers.Beroepsdemonstranten zijn niet nieuw. Was het niet de Open Society Foundation die o.a. ook BLM demonstranten betaalde?
Diezelfde organisatie, van Soros, zal hier ook wel achter zitten.
Demonstrant is technisch gezien geen beroep lijkt mij.
Dat zou lijkt mij ook in strijdt zijn met het recht op demonstreren, toch?

Maakt toch niet uit als ze gebruiken? Als het advies goed is?Mensen aan anabolen die trainingsadvies geven op youtube. Sorry moest er even uit
Eens.Maakt toch niet uit als ze gebruiken? Als het advies goed is?