XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Like
Waarderingen: horn
Lachen jullie maar om "Italians Mad at Food", maar als niemand opkomt voor echt eten wordt je overspoelt met dit soort abominaties die dan doorgaan voor koffie.

185 gram suiker :roflol:

Maat wat.

Mensen aan anabolen die trainingsadvies geven op youtube. Sorry moest er even uit

1695017142783.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.434
Beroepsdemonstranten zijn niet nieuw. Was het niet de Open Society Foundation die o.a. ook BLM demonstranten betaalde?

Diezelfde organisatie, van Soros, zal hier ook wel achter zitten.

Beroepsdemonstranten zijn niet nieuw. Was het niet de Open Society Foundation die o.a. ook BLM demonstranten betaalde?

Hoeveel haal je daarmee binnen? Ik lees dat dat maximaal €1800 per jaar mag zijn.

Blijft debiel om het als vrijwilligerswerk te zien. Beroepsdemonstranten zijn dus geen vrijwilligers.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.437
Demonstrant is technisch gezien geen beroep lijkt mij.

Dat zou lijkt mij ook in strijdt zijn met het recht op demonstreren, toch?

Maakt toch niet uit als ze gebruiken? Als het advies goed is?
Eens.

Veel fitfluencers zeggen niet aan de Mexicaanse supplementen te zitten en suggereren dat als je het maar wilt hun fysiek haalbaar is. Dan verkopen ze nog programma's en supplementen of hebben ze allerlei samenwerkingen om je uit te melken.

Mike Israetel van RP is ook niet naturel, maar ik neem zijn tips serieuzer dan die van menig ander.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven