MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Maakt toch niet uit als ze gebruiken? Als het advies goed is?

Eens.

Veel fitfluencers zeggen niet aan de Mexicaanse supplementen te zitten en suggereren dat als je het maar wilt hun fysiek haalbaar is. Dan verkopen ze nog programma's en supplementen of hebben ze allerlei samenwerkingen om je uit te melken.

Mike Israetel van RP is ook niet naturel, maar ik neem zijn tips serieuzer dan die van menig ander.
Dat klopt. Maar je hebt wel van die influencers die er aan zitten die gemiddelde mensen die fit willen worden niet goed beinvloeden

Dat klopt. Maar je hebt wel van die influencers die er aan zitten die gemiddelde mensen die fit willen worden niet goed beinvloeden
Vrijwel alle influencers hebben vooral het beste met zichzelf voor en proberen vooral hun eigen bankrekening te beïnvloeden. Eigen resultaten of aantallen volgers zijn een slechte maatstaf voor kwaliteit.

Qua techniek tips en training enzo, tot op zekere hoogte prima. Programmering vind ik al randje. Maar kom bij mij niet aan met die motivatie en dedication shit als je juiced to the gills bent. Daar word ik het meest moe van, die lui die om 5 u 's morgens in een ijsbad liggen en mediteren en direct of indirect claimen dat ze daardoor zo huge zijn geworden. Meestal werken ze niet eens.

Want to know why the media never criticize Bill Gates?He has donated $319 MILLION to the mainstream media, 8nckuding the BBC.They won't report negatively about the person who funds them.

1695028499000.png

Blijft debiel om het als vrijwilligerswerk te zien. Beroepsdemonstranten zijn dus geen vrijwilligers.
Wie noemt het vrijwilligerswerrk? Is dat VVL niet hun eigen bestempeling voor wat ze hun lui uitbetalen? Niet als zodanig erkend vanuit overheid? En de overheid geeft niet zulke vergoedingen voor vrijwilligerswerk? (maar belastingaftrek of behoud van uitkering dacht ik)

Wie noemt het vrijwilligerswerrk? Is dat VVL niet hun eigen bestempeling voor wat ze hun lui uitbetalen? Niet als zodanig erkend vanuit overheid? En de overheid geeft niet zulke vergoedingen voor vrijwilligerswerk? (maar belastingaftrek of behoud van uitkering dacht ik)

Extinction Rebellion noemt het vrijwilligerswerk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.455
De moeder is het probleem, dat zie je meteen.

Never go full r*tard.

She added: "I made a TikTok about Theo and people were saying 'You're going straight to hell for allowing your son to do this'. I'm quite a liberal person, so that was really hard for me. I know Theo is only seven but he wants the freedom to be who he wants to be.

En de hele school ook :roflol: mja ze willen geen gezeik waarschijnlijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.457
Die school heeft een punt. Theo zal idd straight (haha) to hell gaan.
Niet de vurige dieptes die je misschien in gedachte hebt, maar 24/7 gepest worden tot ie ergens in de pubertijd zelfmoord gedachtes krijgt. Middelbare school zal hell voor em worden.

Die school heeft een punt. Theo zal idd straight (haha) to hell gaan.
Niet de vurige dieptes die je misschien in gedachte hebt, maar 24/7 gepest worden tot ie ergens in de pubertijd zelfmoord gedachtes krijgt. Middelbare school zal hell voor em worden.

De school accepteert het he. Het is de TikTok mensjes die het zeggen.
Ik denk dat hij met middelbare school wel afhaakt.. puberteit, besef dat hij dan ook een bh aan moet..dat zal hem wel afschrikken.

Arme samenleving, ze zijn zo bekrompen.

Terug
Naar boven